Hikayeme Devam Hacı

113 5 0
                                    

Okuyan vardır önceki bölümü liseye geçmeden bitirmiştim. Şimdi hayırlısıyla liseye geçicem.

Okulun ilk günlerinde çömez kimliğimin yanına asosyallğin dibine vuran diye bi şey eklenmişti sınıfta. Bu yine iyi. Okulda müzik dinleyen çocuk, kulaklıklı çocuk diye çeşitli isimlere sahip oldum. Bunlardan en kötüsü gibi görünen 11. sınıfların bana bıyıhk demesiydi. İlerde işime yaradı tabi. Okulun ilk bir buçuk ayı falan asosyallik ve müzikle geçti. Sonra sınıfa alışınca kendime bir ortak buldum. Belki bilen vardır Lehamam diye bir youtube kanalı 400 bine yakın abonesi var ordaki Emre ve Kenan gibi bir ikili olmak hayalim. Veya bizim okulda 10-C sınıfından Mithat ve Semih gardaşlarım gibi bir ikili. Neyse o korkunç bir buçuk aydan sonra ortağım (kayraya selamlar) sayesinde bana bıyıhk diyen 11 leri daha iyi tanıma imkanı buldum. E haliyle onlarda beni daha iyi tanıdı. Şimdi bana ilk bıyıhk diyen sevgili Burak abimi tanıyalım.

Uzun karizmatik ama biraz çatlak, biraz kaba konuşan ama mevzun olursa hemen gelen adamın dibi bir abim. Pek ders çalışmaz. İlk dönemi düz geçen 31 kişiden sadece biri. Sosyal medyada aktifliğini bilmiyorum. Lakabı Kamış bu arada. Ve sondan ikinci. Ali Sadık abicim.

Diğerleri kadar uzun olmasada hafif turuncu saçlı yakışıklı iyi adam döven mevzun olursa gelen biri. Eğer ona saygılı bir samimiyet gösterseniz size çok iyi davranır, diğer türlü dayaktan kurtulamazsınız. Lakabı yok diye biliyorum. Bazen sağı solu belli olmaz ama iyi biridir. Son olarak Mustafa. Onu çok tanımıyorum daha çok Kayra tanıyo. Ali abim gibi çok uzun değil diğerlerine göre. Biraz göbek var. Evet kankalar sona geldik diğer bölümde görüşürüz bide beğenirseniz küçük bir oy veya öneri için bir yorum iyi olur. Takip etmeyide unutmayın. Hadi Selametle.

İsimsiz Bir YazıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin