Wracam z nową energią oraz nowym telefonem do pisania opowieści :>
------------------------------------------
Nie wiedziałam zbytnio nic o sese z którym tyle pisałam a jednak było w nim coś tajemniczego co mnie bardzo ciekawiło. Rozmyślałam nad tym całą noc i wiecie co? Nic nie wymyśliłam zasypiając.
Rano gdy tylko się obudziłam przeciągnęłam się czując okropny ból pleców spowodowany niewyspaniem. Moje plany na dziś były mało skomplikowane - zapisać się na audycję do jakiejś wytwórni. Brzmi absurdalnie, prawa? Polka do koreańskiej wytwórni ale nie zaprzeczam.. Chciałabym.
Ogarnęłam się szybko z poranną rutyną rozmyślając czy pisać do tajemniczego sese czy nie pisać. Postanowiłam trochę poczekać aby nie być natarczywą i za ten czas zająć się powtarzaniem słówek których nie pamiętałam. Często w głowie układałam jakieś zdania po koreańsku aby wiedzieć czy aby na pewno daje radę w rozmowie po właśnie tym języku lecz rzadko się myliłam.
Siedząc przy porannej kawie z książką w dłoni przypomniało mi się o albumach Victon leżących dalej na mojej półce w folii. Odłożyłam książkę na półeczkę przy stoliku w ścianie następnie szybko ruszając po albumy. Zasiadłam znów na krześle i ostrożnie zaczęłam otwierać album. Byłam bardzo zadowolona gdy już w pierwszej wersji znalazłam Hanse który ostatecznie został moim biasem jednak w drugim było coś co totalnie zmiotło mnie z planszy..
Karta Subina.. Miałam do niego napisać... A co jeśli będę zbyt natarczywa? Po prostu zrobię zdjęcie i mu wyślę!
Musiałam chwilę pomyśleć co tego jednak ostatecznie zadecydowałam zrobić zdjęcie i wysłać kart jakie trafiłam. Zdjęcie również zrobiłam razem z kartą Subina Hanse oraz wysłałam.
Peachy : * wysłano załącznik *
Kupiłam sobie ostatnio na Myeong-dong nostalgię i całkowicie o tym zapomniałam.. Ale zobacz! Trafiłam ciebie i Hanse co mnie bardzo cieszy :))Pierwszy odpowiedział Subin
Subiniasty : Super! To jeden z moich ulubionych albumów ale faktycznie wtedy odczuwaliśmy nostalgię za seungwoo nie wiedząc kiedy wróci..
Peachy : Aish ale wrócił do was, Subsub to jest najważniejsze
Subiniasty :. Niby tak ale naprawdę za nim tęskniliśmy!
Peachy : Ja również za nim tęskniłam obawiając się kiedy wróci ale zobacz dzięki temu macie comebacki wręcz regularnie, niedługo wychodzi Continous i to jest najważniejsze
Subiniasty : jesteś urocza Y/N...
Peachy : powiedziałabym że ty bardziej ale wiem że tego nie lubisz
Subiniasty : dziękuję!! Ktoś mnie nareszcie rozumie, a teraz spadam na trening trzymaj się ^°^
Peachy : pa!
-------------
Krótki rozdział ale chciałam wam cokolwiek napisać i oznajmić że żyje, jest dość późno a ja jestem padnięta gdy to pisze ale miłego czytania oraz postaram się regularnie wrzucać rozdziały
Tylko głosowanko !!!
1 na tydzień
2 na tydzień
3 na tydzień
:>
CZYTASZ
Cena szczęścia. [[ Do Hanse x reader ]] !ZAWIESZONE!
FanfictionHistoria pewnej dziewczyny - [T/I] która jest młodą vlogerką i blogerką. Po studiach filologi Koreańskiej wyjeżdza do stolicy Korei Południowej. Jednak w samolocie dostaje wiadomość od tajemniczego chłopaka na Kakakotalk z nickiem „Sese". Czy ten ch...