✨𝙿𝚛𝚘𝚕𝚘𝚐✨

115 5 3
                                    


Ahoj. Jsem Kiki. Je mi čerstvě 16 a jsem dost známá zpěvačka. Bydlím v Praze. Taky mě baví hodně focení a hraju na kytaru. Známá jsem se stala když mi bylo 13 s mojí první písničkou "Bored" která obletěla celý svět. Miluju svoje fanoušky..jó a taky Ell! Moje nejlepší kamarádka. S ní se dá pokecat o i té největší blbosti a bude vám rozumnět.

Zdar. Jsem Ella ale u tebe co to právě čteš jsem Ell. Je mi taky 16. Bydlím v Praze. Jsem ráda s kamarádama ale taky někdy potřebuju být sama. Hraju na ukulele už skoro 4 roky. Mám nejlepší kamarádku Kiki se kterou chodíme spolu na střední.

Ahoj jsem Mateo. Je mi 17. Jsme s mím nejlepším kamarádem Benem známí zpěváci. Miluju hraní na kytaru které se věnuji opravdu dlouho. Jsem Pražák (jak jinak:D). A taky miluju své fanoušky...jsou fakt jako crazy!

Ahojky jsem Ben. Jak už zmínil Mateo jsme známé pěvecké duo. Je mi 16 a věnuji se kytaře a taky klavíru. Bydlím taky v Praze. A taky mám strašně rád své přátele kolem..hlavně Matea. Je to takovej můj "brácha". Taky miluju všechny naše fanoušky. Jsou prostě úžasný!

Ahoj!
Tady máte první kapitolu je spíš seznámení s postavami.
Snad se vám líbí a určitě mi můžete napsat kdo se vám zatím nejvíc líbí
Love ya<33

Jiskra FF/Ben & MateoWhere stories live. Discover now