Chu လာနှိုးတော့...Ruby နိုးသွားတယိ... ငယ်ငယ်ထဲက Ruby နဲ့ Chu ကို.. ထိန်းပေးလာခဲ့တဲ့.. အိမ်တော်ထိန်းဖြစ်တဲ့ Aunty Nick က ဝငိလာတယ်...Ruby ရဲ့ ညဝတ်ဂါဝန် အဝါရောင်အပါးလေးကို...ပခုံးပေါ်မှ တွန်းကာ...ချွတ်ချလိုက်ပြီး..Ruby .ရေချိုးခနိးထဲ ဝင်လိုက်တယ်...
Aunty Nick က. Ruby ချွတ်ချခဲ့သော ဂါဝန်လေးကို...ပြန်ကောက်ရင်း....သူမအဝတ်ထားရာ..အခန်းထဲဝင်ကာ....သူမလွတ်လွတ်လပ်လပ်ရှိမည့်.....ဂါဝန်လေးတစ်ထည်ကိုပြန်ရွေးပေး..ထားလိုက်သည်.........ဂါဝန်အတို....အနီရောင်ပွပွလေး.........
Ruby ရေချိုးပြီးတော့.....Aunty Nick ...ရွေးပေးတဲ့ဝတ်စုံလေးဝတ်လိုက်ပြီး.....မှနိရှေ့ရပ်ကာ...သူမရဲ့ ခါးအထ်ိရှည်တဲ့ ဆံနွယ်တွေကို....စည်းထားရာမှ ဖြည်ချလိုက်တယ်......
ဖြူသည်ထက်....ဝင်းနေသော.. သူမအသားအရေကလှသည်......ခပ်သွယ်သွယ်ခန္ဓာကိုယ်လေးက ဆွဲဆောင်မှု့အပြည့်.......
မျက်ခုံးတန်းနက်နက်....နှာတံစင်းစင်း လေး..
နှုတ်ခမ်းရဲရဲလေး....နဲ့ ပါးဖောင်းဖောင်းလေး
သူမက ကော်ပတ်ရုပ်လေးနဲ့...ပိုတူသည်....ခဏနေတော့...Chu စီစဥ်ပေးတဲ့....ဆေးရည်ကို အန်တီနစ်က ယူလာပေးတယ်...ကောင်မလေးတစ်ယောက်က Juice ယူလာပေးတယိ....Ruby သောက်လိုက်ပြီး....နှစ်နှစ်ခြ်ိုက်ခြိုက်ထပ်အိပ်လိုက်သည်....
ပင်ပန်းလွန်းလို့ပါ......မြန်မြန်ကောင်းကောင်းလေး အိပ်ပျော်ပါရစေ.................................✳✳✳✳✳✳✳🔆🔆🔆🔆♻♻
လီယမိ ခေါ် လီလီ
သူ..ဒီမနက် အစောကထဲက...ခရီးထွက်လာတာ..ညနေစောင်းတော့....အဘိုးပေးတဲ့လိပ်စာအတိုင်း...Taxi ဌားပြီး... မှတိတိုင်တစ်ခုမှာ ဆင်းလိုက်တယ်..ခပ်လှမ်းလှမ်း...အထိလှမ်းလျောက်လိုက်တော့.....လမိးကွေ့တစ်ခုမှာ....စောင့်နေတဲ့ကားတစ်စီး....သူ..ပဝါလေးကိုပြလိုက်တော့...
အနောက်တိုင်းဝတ်စုံအနက်နဲ့...လူတစိယောက် က သူ့ကိုရိုရိုသေသေ...ကားအနောက်မှာနေရာပေးပြီး....ထိုလူရဲ့ ဦးဆောင်မှု့နောက် ပါသွားခဲ့ရသည်.....