Chanyeol ve Baekhyun, Baekhyun'un arkadaşları Jongin ve Luhan, Baekhyun'u sırf evden daha fazla dışarı çıkarabilmek için bir partiye sürüklediklerinde tanışmışlardı.
Chanyeol aynı partideyken aynı zamanda arkadaşları Sehun ve Kyungsoo tarafından etkinliğe sürüklenmişti.Chanyeol meşgul bir adamdı, ancak arkadaşları işine ara vermesi gerektiğini düşünerek onu onlarla gitmeye ikna etmişlerdi.
Baekhyun
"Erkekleri incelemem gerekiyor ve ayrıca aptal bir partiye gitmek istemiyorum." dedim bilgisayar ekranıma dönüp baktım.
"Oh hadi Baek, en son ne zaman bir partiye gittin ve evden en son ne zaman çıktın?" Luhan telefonunu kontrol ederken dedi.
Bilgisayarıma bakmaya devam ettim, "Bak şu an partiye gitmek istemiyorum" dedim iç çekerek.
"Hadi lütfen Baek, son kez seninle bir partiye gitmek istiyoruz. " Jong-in dedi, derin bir iç çektim ve gitmeyi kabul ettim.Bu parti buna değer olsa iyi olurdu.
Jong-in'e vardık ve Luhan arkadaşları Sehun ve Kyungsoo'yu gördü. İç çektim ve bar alanına oturmaya gittim. Buraya gelmeye zorlandığım için telefonumla oyalanmaya başladım. Yanıma uzun boylu bir adam oturdu, görmezden geldim ve telefonumla ilgilenmeye devam ettim.
"Hey bu gece seni buraya ne getirdi?" Yanımdaki uzun adam sordu. Başka biriyle konuştuğunu sanıyordum ama yukarı baktığımda bana bakıyordu.
"Ohh uhh arkadaşlarım beni buraya sürükledi." dedim çok beceriksizce.
"Mhm, peki neden sana bir içki ısmarlamıyorum" dedi uzun adam.
"Yabancılardan içmem üzgünüm" dedim.
"Kendimi tanıtmama izin verin... benim adım Park Chanyeol, peki siz öyleyse?" Kendini tanıttığında kendimi tokatlamak istedim, aslında Park Chanyeol, Kore'nin en zengin adamı ve aynı zamanda gerçekten büyük bir şirketin CEO'suydu.
" Ben...Ben Baekhyun " Kahretsin kekeledim.
" Hoş bir isim hoşuma gitti. "
Chanyeol
Baekhyun, isminin sevimli olduğunu söylediğimde kızardı, sevimli görünüyordu.
"Peki Baekhyun neden seni evine götürmüyorum, yani istediğin buysa." dedim ona bakarak.
"Umm e...Elbette sorun değilse." kekelediğinde çok şirindi.
"Baek hiç sorun değil." Elini tutarken gülümsedim ve çıktık. Baekhyun için kapıyı açtım, o içeri girince kapıyı kapattım ve sürücü koltuğuna geçtim.
Baekhyun pencereden dışarı bakarken, "Kendi kendine araba kullanmak yerine birisinin seni götüreceğini düşünüyordum." dedi.
Gözlerimi yoldan ayırmadan "Peki biraz özgürlüğe ihtiyacım var." dedim.
"Kahretsin, arkadaşlarıma bardan ayrıldığımı söylemeyi unuttum." Baekhyun iç geçirip arkadaşına mesaj attı.
"Hey senin arkadaşların değil mi, benimkilerle arkadaş mı?" Diye sordum.
"Evet onlar." dedi Baekhyun, pencereden dışarı bakmaya devam ederken.
"O zaman neden seni daha önce hiç görmedim?" Hala gözlerimi yoldan ayırmıyordum.
"Şey...hımm...Evden pek dışarı çıkamıyorum çünkü her zaman meşgulüm." dedi.
Tüm söyleyebileceğim "Oh." oldu.
Arabanın geri kalan zamanı sessizdi, evine vardığımızda arabayı durdurdum. "Pekala, sanırım yakkında görüşürüz." dedi Baekhyun, kapıyı kapatmak üzereydi ama onu durdurdum.
"Hey Baekhyun bekle ... numaranı alabilir miyim, böylece seninle iletişim kurabilirim."
"Uhh evet eminim." bana numarasının olduğu bir kağıt verdi.
"Sana mesaj atacağım sonra." dedim bir gülümsemeyle.
"Evet, ummm iyi geceler Chanyeol." Baekhyun gülümseyerek dedi.
"Evet ... iyi geceler Baek." dedim, onun çıkmasını izledim ve sonra malikaneme doğru yola koyuldum.
Düzenlendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chanbaek 's Daughter ✔
Fiksi PenggemarChanyeol, 26 yaşında, büyük bir şirketin CEO'su. Baekhyun, 20 yaşında bir üniversite öğrencisidir. Chanyeol ve Baekhyun 3 yıldır çıkıyor. Baekhyun hamile belirtileri gösterince ne olur? Chanyeol destekleyici mi olacak yoksa Baekhyun'dan sonsuz...