Czekałam bardzo długo na odpowiedź od Sese jednak tylko wyświetlił i olał moją wiadomość. Może był zły że się tak ekscytuje? Może nie powinnam... Mniejsza o to, nie powinno mi zależeć na kimś kogo na oczy nie widziałam. Równie dobrze to może być jakiś gwałciciel.
Chodziłam składając po wytwórniach zgłoszenia do zostania trainee I ze wszystkich mam czekać na odpowiedź. Została mi tylko jedna...
Play M.
Przeczytałam w internecie iż trzeba iść do budynku plan A aby się zapisać do bycia trainee więc tak oto i poczyniłam. Dałam się spisać ochroniarzowi ze swojego paszportu który nosiłam narazie zamiast dowodu oraz weszłam do środka podążając za wcześniej podanymi instrukcjami. Zamyśliłam się przez chwilę przez co na kogoś wpadłam i poczułam znów te same ramiona które mnie uratowały ostatnio.
Jung Subin..
– Hej y/n! Co ty tu robisz? Przyszłaś mnie odwiedzić? - uśmiechnął się dumnie a ja zaczęłam cicho śmiać się z jego pewności siebie.
– Tak właściwie przyszłam aby złożyć swoje zgłoszenie na bycie trainee.. Jak myślisz, zaklimatyzowałabym się tu? - lekko się skrzywiłam nie licząc iż odpowiedź będzie litosna.
– Myślę że tak, jesteś naprawdę bardzo ładna i chudziutka więc powinni cię przyjąć patrząc na to iż wytwórnia właśnie zbiera dziewczyny do utworzenia nowej grupy. - uśmiechnął się. – Całkiem dobrze nas traktują, są momenty gdzie cisną a poza tym wszystko jest świetnie. Nawet można nam być w związkach także jeśli chcesz możemy gdzieś wyskoczyć później. - puścił mi oczko a ja tylko lekko się zarumieniłam na jego słowa. – Oj żartuje... chcesz może wieczorem wpaść do dormu? Podałbym ci adres na kakao, poznałabyś resztę. Wzięłabyś album do podpisu.. - zaśmiał się uroczo głaszcząc mnie po głowie.
– Ale żeś się rozgadał.. - zaśmiałam się razem z nim ściągając jego rękę ze swojej głowy. – A teraz lecę. Chętnie wpadnę wieczorem, do zobaczenia! - szybko go wyminęłam z ulgą szukając odpowiedniego pomieszczenia do którego złożyłam papiery następnie opuszczając budynek.Szłam spokojnie ulicami mojego już ukochanego Seulu zadowolona jednak mimo wszystko w głowie układałam to co bym chciała im powiedzieć. Jestem w końcu ich fanką i wariuje ze szczęścia widząc ich zadowolonych w funny moments oraz nie tylko na YouTube to co będzie na żywo.. Przecież ja zejdę na zawał...
Ogarnij się y/n
Dam radę. Dam radę. Dam radę.
Oczywiście musiałam po drodze zamyślona na kogoś wpaść przez co tym razem się wywróciłam. Chłopak w którego wpadłam tylko wyciągnął w moją stronę rękę urażony.– Uważaj trochę jak łazisz, co? - znam ten głos.. złapałam za rękę już znajomego i wstałam lekko się kłaniając. Był niewiele wyższy ode mnie jednak dobrze wiedziałam kto to.
– Najmocniej przepraszam.. - wyminęłam go szybko uciekając jednak czułam na sobie jego wzrok. Olałam to jednak uciekając jak najszybciej do domu..-----------------------
Myślę że tyle wystarczy, do końca tygodnia napisze imprezę u Victon i powiem jedno - będzie kiss.
Możecie obstawiać z kim.Subin
Hanse
Chan
Byungchan
Seungwoo
Seungsik
Sejun
To może być dosłownie każdy tak tylko wspomnę ale jeszcze przed imprezą pojawi się pov Subina.
CZYTASZ
Cena szczęścia. [[ Do Hanse x reader ]] !ZAWIESZONE!
FanfictionHistoria pewnej dziewczyny - [T/I] która jest młodą vlogerką i blogerką. Po studiach filologi Koreańskiej wyjeżdza do stolicy Korei Południowej. Jednak w samolocie dostaje wiadomość od tajemniczego chłopaka na Kakakotalk z nickiem „Sese". Czy ten ch...