Merhabalar nasılsınız?
Vote ve yorum yapmayı unutmayalım
Bugün yanaklarım öpülerek uyandım.
"Anne, kalk, hadi kalk. Bak, babam gelmiş. Kalksana, anne," gözlerimi kocaman açıp aşağı indim. Ece'yle oynayan bir adet Arel vardı.
Bana bakmasın diye küfür etmesi bir oldu. Üstümü keşke değiştirseydim.
Gözüme koltuğun üstünde duran tişörtümü geçirdim üstüme. Uykulu uykulu koltuğa oturup, Toprak'ı sıkıca sarıldım. Gitmesin o adama diye.
"Anne, bırak, babama diyeceğim, bak beni görmeye gelmiş." Gözlerim kapalı konuşmaya başladım.
"Gitsin, geldiği gibi. Ece, sen de ayrıl o adamdan, babana derim seni, Arel, defol evimden" dedim ama uyumaya çalıştım, olmadı. Havalandım birden, gözleri hızlıca açıldı.
"İndir beni hemen, kime diyorum ben, indir beni be adam, indir," çocuklar gülmeye başlayınca, sinirlerim daha da arttı.
Arel sırıttı. "Adam değil, adamım, değil mi karıcım?" Deyip dudağımın tam yanağımdan öptü ve çekildi. Karnına hızlıca vurdum, beni yere indirdi hızlıca.
"Çocuklar, hadi siz odaya geçin, hızlı." Dedim. Toprak umutla bana baktı.
"Bir daha görebilecek miyim? Gidecek mi uzaklara, anne?" O an kalbimin sökülmesini istedim, o kadar acıyla bakıyordu.
"Hayır, yan evde kalıyor, zaten baban istediğin zaman gönderirim seni. Şimdi konuşmamız lazım, hadi." dedim.
Birden Arel'in bacağına sarıldı. "Konuştuktan sonra oynarız top, olur mu?" Arel eğilip oğluma sıkıca sarıldı.
"Gitmem lazım, paşam, yeter ki sen iste. Şimdi annenle konuşmamız gerekenler var." Hızlıca yukarı çıktılar, biz de koltuklara karşı karşıya oturduk.
"Neden geldin? Ben uyurken oğlumla konuştun?" Soğuk bir sesle konuştum, sinirle bana baktı.
"Oğlumuza baba arıyordun, geldim. Elin heriflerini eve almamış olursun." Sinirle ben baktım bu sefer.
"Harun, bizim ortağımız, bu defilelerde kızı, oğlum ve yeğenimin sınıfında okuyor. Arkadaşlar, istediği gibi girer, sana ne, he?" Hızlıca telefonunu bana uzattı.
Beğeni.37.839
Harunn: güzel anne ve namı değer minik oğluşu"
"Bu ne, Lal? He, güzel anneymiş, ona ne geliyor? Gece eve gidiyor, neden lan? Beni çıldırtmak mı istiyorsun, sen kadın, söylesene!" bağırmayı aşmış, böğürmeye geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM LÂL HAYATIM
ChickLitSekreterine gülümseyip elimdeki kutuyu salladım sessizce sır verirmiş gibi söyledim "hamileyim haber vermeye gidiyorum " "çok sevindim lâl hanım tebrikler" gülerek kapıya tıklamadan açtığımda gülümsemem yüzümde soldu arellin bacağında kadın oturuyor...