Sosem tűnődtem azon hogyan fogok meg halni de ha már meg kell halnom olyan valaki helyet halljak meg akit szeretek. Jöttem meglàtogatni apát egy fél évre ameddig anyáék új lakást keresnek, én szeretek Forksba lenni ide költözöm. MÁSNAP
Pont félév közepe szuper, jött egy kedves fiú és útba igazított, utána segítet be illeszkedni, mindenki nagyon kedves volt. Utána jött egy csapat és rákérdeztem kik ők mondták, hogy Cullenék, elég maguknak valóak után nem is firtattam ezt a beszélgetést. Aztán mentem órára és pont az egyik Cullen mellé ültetek Edwardnak hívták. Először meg ijedtetem, hogy miért néz egész órán azt hittem, hogy valami baja van velem. Beszélni akartam volna vele, de nem jött másnap suliba ..... egész héten nem jött...
Végül jővő héten már jött, én akartam volna beszélni vele, de ő beelőzőt az egész órán beszélgetünk úgy éreztem, hogy jó barátok leszünk. Elmentünk az osztály kirándulásra és ott olyan fura volt Edward olyanokat mondott, hogy nem kéne jobba lennünk meg hogy mi van ha ő a gonosz, nem nagyon nem értettem hogy mire célozgat.
Először álmodtam Edwardról. És utána olyan fura érzésem volt vele kapcsolatban. Főleg mi után Jacob egy fura dolgot mondott hogy Cullenéknek a régi őse egy vámpír. MÁSNAP
A csajokkal elmentünk suli után meg nézni nekik a bálra a ruhákat, de nekem nagyon el kellett mennem a könyves boltba mert nem hagytam annyiba ezt a vámpíros témát. Ahogy mentem haza felé bekerítet egy csapt részeg férfi, de szerencsére ott volt Edward és meg védett utána mondtam a kocsiba hogy felmelegedtem és egyszerre nyúltunk hogy lekapcsoljuk a légkondit és a kezünk összeért. Éreztem, hogy Edward jéghideg. És mondtam is neki hogy de hideg a kezed már ez is gyanús volt utána elvitt vacsorázni és elmesélte nekem, hogy ebben a teremben mindenkinek halja a gondolatait csak nekem nem, szóval haza vitt. És elkezdtem olvasni a könyvet, És hát olyan információkra jutottam ami tényleg megegyezik Edwardéval . Másnap a suli előtt bementünk az erdőbe. És elmondtam ezeket a dolgokat amiket olvastam. Majd feltett nekem egy kérdést, hogy félek e tőle És a válaszom az volt erre NEM, utána megbeszéltük ezeket a dolgokat És együtt mutatkoztunk a suliba az összes barátom elkezte mondani, hogy atya úristen. Közbe Jacob nagyon elkezdett rám nyomulni és ez Edwardnak nagyon nem tetszett, sokszor volt már nekik vitájuk emiatt.
De én mindig is Edvárdot választottam befejeztük az iskolákat. Mondtam Edwardnak, hogy engemet is változtasson át vámpírrá, de ő azt mondta, hogy nem szeretné el venni a lelkemet. .........Egy évvel később......
Összeházasodtunk Edwarddal. A nászúton terhes lettem amikor még ember voltam. Mondtam Edwardnak, hogy valami megmozdult a hasamban, egyből hívtam Carlislet, hogy egyáltalán lehetséges e. És mondta, hogy azonnal jöjjünk haza, A terhességem alatt nagyon jóba lettem Rosalievel. Carlisle nem tudta megmondani hogy még mennyi időm van hátra, végül nagyon legyengültem, de Carlisle eltett nekem egy kis vért. Kitöltötték nekem egy pohárba meg is ittam és bevált. Rosalievel elkezdtünk gyerek nevek kitalálni, de Rosalienak nem tetszettek a név ötleteim. Ki töltötték nekem az utolsó pohár vért csak Rosalie félre adta a pohárt és elejtettem. Ahogy le akartam hajolni a pohárért eltört a bordám és beindult a szülés. Edward gyorsan kiszedte a babát a hasamból.,És mondta hogy kislány lett (Renesmee) És az utolsó pillanatban átváltoztatott Edward. Három napig kómába voltam utána magamhoz tértem És utána boldog család lettünk.Forever