Merhabalaar
Nasılsınız görüşmeyeli?
Haydi geçelim
_-_-_
Belalım:
Belalım: Laağğn
Belalım: Kime diyoğğğm
Anka Kuşum: Bende sıkılıyom
Anka Kuşum: Ne yapabilirim
Belalım: Elinin körünü ne bileyim ben aa
Belalım: Mal mısın aq
Belalım: Soran benim sana
Anka Kuşum:
Belalım: Anaskm ckdkcnscdodmldö
Anka Kuşum: Anama küfrettirmemmm
Belalım: Babağıskm ksbksnclödldölf
Anka Kuşum: nfmdödldöfmrö babama da ettirmem
Belalım: Yeter amk
Belalım: Sana bir şey atçam dedim yağ
Belalım: Atıyom
Anka Kuşum: Ok
Belalım:
Belalım: Lanetlenmiğğğşş
Anka Kuşum: Aha mflxnslcmsmdsşdş
Belalım: Amk çüş 1 dk
Anka Kuşum: Ne oldu gineee
Anka Kuşum: Hay ben senin işine sıçıyım
Belalım: İnsanı sıçarken bile rahat bırakmıyorsun ya puuuuu
Anka Kuşum: xlsmckmdlcmdl
Anka Kuşum: Özür
Belalım: Şaka lan şaka
Belalım: Gül diye
Anka Kuşum: 👏👏👏👏
Belalım: Bekle bi amk
Anka Kuşum: İyi beğ
Müdürün benim adımı 4. seslenmesinde odasına varabilmiştim. Gecenin 3'inde ne diye anons yaptırırsın ki? Manyak müdür işte.
"Hande biri seninle görüşmek istiyor. Bahçede" dediğinde garipsedim. Kimse beni görmeye gelmezdi ki?
Bahçeye çıktığımda etrafı taradım. En sonunda birinin arkamdan yaklaştığını hissettiğimde nefesimi tuttum. "Merhaba güzellik" diye tanımadığım kaba bir ses arkamdan beni sarmaladı.
Kafamı döndürdüğümde hafifçe güldüm. "Özür dilerim" dediğim anda kolumu kırıp burnuna geçirmem bir oldu. Kimse bu delikanlı kusura bakmayacaktı.
"Mal mısın ne yapıyon?" dediğinde güldüm ve koşarak yukarıya çıktım. Odaya girdiğimde Bulut ve Pelin'i konuşurlarken buldum. Koşarken akmaya başlayan gözyaşlarım daha da şiddetlendi ve bu sefer tuvalete koştum.
Boş bir tuvalete girip kapıyı kitledim. Bu nasıl bir hayattı? Artık yorulmuştum. Yorgun olan bedenim değil, ruhumdu. Annemi ve babamı küçükken kaybetmiş ve yetiştirme yurduna verilmiştim.
Tek çocuktum. Annem ve babamın kardeşleri yoktu. Yani kimsem yoktu. 18 yaşına geldiğimde yetiştirme yurdundan atıldım ve üniversite yurduna yerleştim. Bu süreçte aklınız almayacak şeyler yaşadım. Ve şimdi de birine aşık olmuştum ve o benim oda arkadaşımla çıkıyordu. Bir adam bana tecavüz etmeye kalkacaktı ve Bulut'u Pelin'le konışurken bulmuştum.
Zorlanan kapı artık zorlanmayı kesince kapının arkasına yaslandım ve ağlamaya devam ettim. Telefonumun şarjı olmadığı için fişte bırakmıştım.
"Hande konuşabiliriz" diye o kaba ses seslendiğinde hızla ayağa kalktım. "Sikiyim konuşmayı. Kimsin amk sen kimsin? Sen bana tecavüz etmeye kalktın. Ne konuşmasından bahsediyosun sen?"
"Hande sakin ol" diye Pelin seslendiğinde tekrar bağırdım. "Siktirin gidin başlıyıcam konuşmanıza" dediğimde kapanan kapıyı duyduğumda rahat bir nefes aldım. Kapıyı açtığımda karşımda Bulut'u görünce irkildim.
"S-sen neden gitmedin" dediğimde hafifçe güldü. "İyi olduğundan emin olmak istedim. Arkadaşız değil mi?" diye sorduğunda hafifçe gülümsedim.
"Evet şimdi git ben iyiyim" dediğimde kolumdan çekip sarıldı. İçimdenntekrar etmeye başladım. 'Umarım kalp atışımı duymuyordur, umarım kalp atışımı duymuyordur..'
+++
Eve geldiğimde Belalımla biraz daha konuştuktan sonra Sinan aramıştı. Bara gidip eğlenme teklif edince kırmadım ve gittim. Gerçekten güzel bir gündü. Akşam güzel geçiyordu.
3 saat sonra (Saat 6 suları)
Anka Kuşum: Ben sana deli divaneee
Anka Kuşum: Naber pelalım ldnkdlxld
_-_-_
Evet bu bölüm kısaydı biliyorum ama bu kadardı.
Şimdi size bir soru;
Hande'yi ziyaret eden kişi kim olabilir?
Sadece tahmin etmenizi istiyorum.
Şanslısınız ki yaklaşık 1 saat sonra yeni bölüm gelecek. Hoşçakalııın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anka Kuşum / Texting
Romance+0553: Nasılsın sevgilim? Anka Kuşum: Kimsin? +0553: Sevgilin birtanem Anka Kuşum: Numaramı nerden buldun lan? +0553: Lan mı? Lan mı? Hayırdır oğlum kime atar gider yapıyon 📚Can sıkıntısı anam bunlar çok kaildeye almayın📚