04

1.5K 58 2
                                    

Baekhyun

Bugün rahat bir gündü, finallerim resmen sona erdi ve Chanyeol benimle vakit geçirmek için bir gün izin aldı.

Tüm bu işlere ara verdiği için mutluydum. Hâlâ uyuyordu, ona sarıldım ve uykuya geri döndüm.

Tekrar uyandım ve Chanyeol'ün gittiğini gördüm.

"Acaba nereye gitti?" Yüksek sesle sorguladım. Yataktan kalkıp aşağıya indim.

"Günaydın Baek, iyi uyudun mu?" Chanyeol o... yemek pişirirken mi sordu?!.

"İyi uyudum, ya sen?"

"İyi uyudum çünkü bana sarılmıştın." Gülümserken gözlerimi devirdim.

"Ne zamandan beri bu kadar iyi yemek yapabiliyorsun?" diye sordum yemeği ağzıma sokarken Kıkırdadı.

"Okulda aşçılık dersi aldım ve yavaşladım, hastalanmanı istemiyorum." dedi, başımı salladım ve yavaşladım.

"Bulaşıkları yıkayacağım." dedim,

"Hayır sorun değil, görevli yapacak." dedi, bütün işi kahya yapmak zorunda kaldığı için kendimi kötü hissettim.

"ama bulaşıkları yıkamakta ısrar ediyorum." dedim.

"Hayır, hayır sorun değil Bay Byun." Biraz zıpladım çünkü hizmetçi bir yerden çıktı.
yatıyordum.

Elimi tuttu ve dışarı çıktık, dışarısının ne kadar güzel olduğunu görünce gözlerim büyüdü.

"Vay be çok güzel." dedim, çok büyülenmiştim, bir sürü çiçeği, bir havuzu ve bir oturağı vardı. Beni koltuk salıncağına götürd.

"Hoşuna gideceğini biliyordum." dedi.

"İkimizin de işi olmadığı göre sende okula gitmediğin için belki farklı bir şey yapabiliriz diye düşünüyordum..." derken ne demek istediğini merak ettiğimi söyledim.

Ona bakarken "Farklı bir şeyle ne demek istiyorsun" dedim.

Kolunu etrafıma doladı ve "Baek seninle sevişmek istiyorum desem kabul eder misin?" Dedi.

Ona baktım ve bir süre düşündüm, "S-sanırım." kekemeliği bırakmalıyım.

"Gerçekten mi?" Cevabıma şaşırmış gibi geldi.

"Yani evet, sakinleştiğin sürece yapacağım." dedim.

"Hmmm sözler yok, beni deli ediyorsun Baek." dedi kıkırdayarak sırıttı, aptal Chanyeolü düşündüm.

Artık yatak odasındaydık ve Chanyeol gerçekten "bunu" yapmak istiyordu, Chanyeol duştaydı ve telefonumla yatakta yatıyordumLuhan ve Kyungsoo'ya mesaj atıyordum.

Kapının açıldığını duydum ve telefonumu bıraktım ve odanın diğer tarafına baktım ve Chanyeol'ün beline sadece havlu taktığını, saçlarının biraz ıslak göründüğünü ama gözlerimi ondan alamadığımı gördüm.

"Baek'i sevdiğin bir şey görüyor musun?"dedi ve sırıttı ve ben farkına bile varmadan yaklaştı, dudaklarıma  saldırdı.

Chanyeol

Baekhyun'un dudaklarına saldırdım, öpücük çok hızlı bir şekilde buharlı oldu, dudaklarına saldırdıktan sonra boynuna indim, inledi ve zayıf noktasının nerede olduğunu bilerek gülümsedim.

Boynunu ısırdım ve emdim. Aşağı baktım ve gülümsediğini gördüm, gömleğini çıkardım ve tekrar inledi meme uçlarına kadar yapmaya başladım, meme uçlarını emmekle meşgulken pantolonunu çıkardım.

"C-Chanyeol lütfen." dedi inlemeyi durdurmak için ağzını kapatırken,

"Lütfen ne Baek?" Ona sataşarak dedim, onun üzerinde kalan tek şey boxerıydı elimi kalçasına koyup sıktı.

"Lütfen sadece benimle seviş!" Kıkırdadım ve dudaklarını yine öptüm.

"Daha Hızlı Chanyeol" Baekhyun inleyerek dedi .

"Emin misin?" Dedim. Ya onu incitirsem diye endişelendim.

"E-Evet l-lütfen." diye yalvardı, hızlanmaya başladım.

"B-bu harikaydı" dedi nefes nefese iken, onu dudaklarından öptüm.

"Seni seviyorum, biliyorsun." dedim, gülümsedi ve "Ben  de seni  seviyorum Chany." dedi, bana verdiği lakaba gülümsedim .

"Chany?"

"Evet, bana Baek'i dediğine  göre sana Chany diyebilirim." dedi kıkırdadı ve ona gülümsedim.

"Bu ismi beğendim."İkimizi de temizledim.

"Chany yorgunum." Baekhyun sızlandı.

Onunla yatağa girerken "O zaman uyu köpek yavrusu." dedim.

"Ama ben seni beklemek istedim." dedi.

"Peki buradayım biraz uyuyalım mı"? dedim alnını öpüp uykuya daldım.

———
Düzenlendi

Chanbaek 's Daughter ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin