BaekhyunBu sabah erken uyandım ve çok ağrım vardı.Chanyeol'ün hala uyuduğunu gördüm, bu yüzden duş almaya ve güne hazırlanmaya başladım.
Banyodan çıktığımda Chanyeol kalkmıştı. "Günaydın Baek." yüzünde bir gülümseme ile karşıladı.
"Günaydın Chanyeol." Onunla kucaklaşmak için yatağa doğru hareket ettim.
"Senin yüzünden ağrım var." dedim.
Güldü ve "Üzgünüm sen karşı konulmazdın. "Ona somurtarak bu avantajı kullandım ve dudaklarımdan öptüö
Yataktan kalkıp mutfağa gittik, "Dün sen yaptığın için bu sefer kahvaltıyı ben yapacağım." dedim.
"En azından en son yemek yapmayı denediğini hatırlamana yardım edeyim?" Sadece o günü hatırlaması gerekiyordu.
"Hmm iyiyim." pes ettim.
"Güzel şimdi mutfağı yakamazsın." dedi gülerek.
"Hey komik mi?" mızmızlandım.
"Tamam, tamam yavrum." dedi ve sarıldı.
Birlikte waffle yaptık ve yemek için oturduk. "Bu gerçekten çok iyi Baek belki bir dahaki sefere pişirmeme yardım etmelisin." diye iltifat etti.
"Bir dahaki sefere yardımcı olabilir miyim?" heyecanlandım.
"Tabii ki yapabilirsin" dedi.
Chanyeol
Baekhyun, ben dizüstü bilgisayarımdayken bazı işler yaparken yatakta kestiriyordu.
Uyuyan Baekhyun'a baktım o çok tatlıydı, kendimi şimdiye kadarki en şanslı adam gibi hissettim. Bir saatlik çalışmadan sonra dizüstü bilgisayarımı yere bıraktım ve Baekhyun'u kucakladım.
Saçını gözlerinin etrafından çektim , o kadar sevimliydi ki ona bakarken ölebilirdim. Yarım saat sonra Baekhyun hareket etmeye başladı, onu uyandırmaya karar verdim
"Hey Baek uyanö" Omzunu hafifçe dürttü , kısa süre sonra uyandı ve bana baktı.
"Saat kaç?" Dedi yorgun bir sesle.
"Hmm saat 3." dedim, başını salladı ve beni kucakladı.
"Hadi Baek uyanmak zorundaysan yoksa gece uyuyamayacaksın." dedim, bir şeyler söyledi ama ne dediğini gerçekten duyamadım.
"Baek seni duyamadım tekrarla."
Bana baktı ve "Tekrar uyumak istiyorum yoruldum." dedi ve yüzünü göğsüme geri koydu, içini çektim
"Baekhyun gece uyuyabilmek için şimdi uyuyamazsın. "dedim, tek duyduğum ondan bir ceza oldu.
Gecenin geri kalanı rahatlatıcı bir akşamdı, Baek'in korktuğu bir film izledik, şu anda biraz uyuyabilmek için onu sakinleştirmeye çalışıyordum.
Gitmeme izin vermedi, bu yüzden ona izin verdim uykudayken kendi meselesiydi.
————
Düzenlendi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Chanbaek 's Daughter ✔
FanficChanyeol, 26 yaşında, büyük bir şirketin CEO'su. Baekhyun, 20 yaşında bir üniversite öğrencisidir. Chanyeol ve Baekhyun 3 yıldır çıkıyor. Baekhyun hamile belirtileri gösterince ne olur? Chanyeol destekleyici mi olacak yoksa Baekhyun'dan sonsuz...