Hejka to nie rozdział, ale mam coś ważnego wam do napisania. Chcę wam przedstawić trochę mój pomysł jaki był z początkiem tego opowiadania. Wiadomo, że z rozdziałami bywało różnie, cofałam publikację, wstawiałam je po kilku miesiącach, ale przez ostatni czas chciałam żeby to było regularne. Więc tak rozdziały będą w poniedziałki na ulepszenie tygodnia i w czwartki żeby polepszyć sobie weekend. Może się coś pojawić pomiędzy nie mówię że nie. Jeśli chodzi o godziny to nie są znane, bo to zależy, ale do 20:00 rozdział powinien się pojawić. Dodam jeszcze, że to nie koniec opowiadania, a wszystko przed nami!!! A teraz wrócmy do tego co chciałam napisać od początku.
Na samym początku jeszcze zanim wiedziałam, że to będę pisać chciałam żeby Olivier i Zoey ze sobą nie byli na końcu. Więc taki mały spoiler, to nie Olivier pociągnie Zoey za rękę, nie musicie się martwić zaraz po tym wleci rozdział więc tam wszystko przeczytacie. Jak to ze mną bywa sprawy się potoczyły inaczej, ja się przywiązałam do tego opowiadania i nie chciałam was zostawić z tak kiepskim zakończeniem bo byłoby kiepsko, nie uważacie?
Dlatego wpadłam na pomysł żeby nasza Zoey pojechała do Bostonu i tam się bawiła dalej bez Oliviera. Miało to być w stylu nowe Zoey, która od rozstania z Olivierem się zmieniła, a tam mieliście śledzić jej wybryki, zabawy i wiele innych rzeczy. Jednak w mojej główce się pojawił jeszcze jeden pomysł o którym dowiecie się już w tym rozdziale co zaraz wstawię! Naprawdę tak mocnego pomysłu jeszcze nie było :D
Na tą chwilę kompletnie nie mam pomysłu na zakończenie więc możecie się zastanawiać i zastanawiać jak potoczą się dalsze losy. Do zakończenia jeszcze długa droga przed nami więc nie wiem jeszcze jak potoczą się dalsze losy wszystkich bohaterów dlatego czytajcie dalej i mam nadzieję że takim rozdziałem nie rozdziałem jakoś was zaciekawiłam.
CZYTASZ
Nienawiść nie zna granic
Teen FictionŻycie potrafi być przewrotne wie o tym doskonale Zoey Evans. Kiedy na jej drodze pojawia się Olivier Owen pojawiają się również kłopoty. Pomimo pałającej nienawiści do siebie los z nieznanych przyczyn postanawia ich drogi skrzyżować ze sobą. Ona jes...