-Buna eu sunt Andra ....tu?
Nu ii raspund si ma ridic usor...trag un ochi spre ea si vad ca era imbracata normal. Purta o bluza roz , pantaloni scurti negri si in picioare avea opincute.
-a deci nu vb ....pacat . Se uita confuza la mine si da sa plece dar brusc o opresc eu .
-nu am vrut ..buna sunt Daria ..o tocilara care nu poate vb cu altii omeni fara sa se balbaie:-( si sa.i fie frica de. Dupa ii arat cu degetul spre Tina care se lauda de hainele ei.
-si eu am fost asa dar mi.am invins frica ,o sa te invat ..iar tu imi dai meditati la MATE..?
Am ascultat cu atentie fiecare cuvand si mi.am luat inima in piep raspuzandu-i
-dar tu ai fost tocilara dar eu sunt ,e diferenta . Bine si daca ma transforimi iti fac temele 1 saptamana la Mate.
- o.k ,ne vedem maine la mine. Uite nr meu de tel. Imi intinde o hartie cu un nr. ...
-inainte sa pleci..
-da Daria...?
-cine e tpul de acolo. Si ii arat drept spre baiatul care tocmai ce acum 2 minute mi.a daramat cartile
-sa nu te atingi de el.. e impreuna cu Tina o fii el frumoas ,dar si periculos...
-bine trebuie sa plec am ora de mate.
Imi face cu mana si eu plec ,dar observ ca asa zisa Andra se duce la rasfatate zicandule ceva.La Tina
-deci Andra ...ce ai aflat.
-momentand nimic ,dar blanul merge foarte bine
-bravo acum pleaca de langa noi pana ce nu ne vede cinevaInapoi la mine.
'Cred ca nu e de partea lor , doar vb cu ele...nu e o tocilara ca mine.
Ma mai uit la hairtie si dupa intru in clasa. Dar chear atunci acel baiat superb imi pune un caiet in fata
-fa-mi tema TOCI razand aprizator
Dar in acel moment intra profa
-Carl jos.
-da ,doamna.
Ora decurge normal . Dar cand sa ies Carl se apropie de mine si nervos ma ...-Daca nu va place nu il mai continui:-)