|Yazılan Her Şey Hayal Ürünüdür|
Cem Adrian - Hüzün Kovan Kuşu
-
Ozan gece gördüğü kabus yüzünden uyanmış bir daha da uyuyamamıştı. Eline sigarasını ve çakmağını alıp sessizce balkona çıktı.
Provadan sonra Ecem'i eve bırakmış sonra da kendi evine gelip uyumuştu. Erken uyuduğu için de şuan uykusu yoktu.
Sigarasını yakıp dudaklarının arasına aldı.
"Sadece tekrar öyle davranmasın yeter."
Ayşegül'ün söylediği cümle kafasının içinde dolanıp duruyordu. Bir türlü çıkaramıyordu o sesi, duymazdan gelemiyordu. Sigarasını söndürdükten sonra aklına ilk geleni yaptı ve telefonunu eline alıp Ayşegül'ü aradı.
Ayşegül duyduğu telefon sesi ile gözlerini açtı. Telefonu korkuyla eline alıp önce saate sonra arayanın kim olduğuna baktı. Gecenin 4'ünde Ozan arıyordu. Kesin birine bir şey oldu diye düşünerek telaşla açtı telefonu.
"Alo, Ayşegül." Dedi Ozan. Ayşegül sesin de ki rahatlığı fark edemeyecek kadar telaş yapmıştı. "Ozan ne oldu?"
"Bir şey yok." Dedi Ozan gayet sakin bir şekilde.
"Ne demek bir şey yok? Neden aradın o zaman?"
"Uyuyor muydun?" Diye saçma bir soru sordu Ozan. "Ozan insanlar bu saatte uyur."
"Uyuyamayanlarda var. Benim gibi." Dedi Ozan. "İnsanın aklına bir şeyler takılınca, saat kaç olursa olsun oturup düşünüyor. Neden diye? Sebep bulamayınca da. Neyse."
"Ozan sen iyi misin?"
"İyiyim sen?"
"Bende iyiyim. Bunu için mi aradın bu saatte?"
"Aslında konuşmak için aradım."
"Ne konuşmak için?" Diye sordu Ayşegül.
"Buluşsak?"
"Bu saatin buluşmak için çok doğru bir saat olduğunu düşünmüyorum." Dedi Ayşegül. "Çünkü daha güneş bile doğmadı."
"Güneşin doğuşunu izleriz biz de." Dedi Ozan hevesle.
Ayşegül tebessüm etti.
Ozan'ın Ayşegül'den bir cevap alamayınca yüzü düştü. Hayır diyeceğini düşünerek konuşacaktı ki Ayşegül cevap verdi ;
"Ama sahilde."
Ozan kocaman gülümsedi. "Sahilde. Yarım saate oradayım."
Ozan telefonu kapattıktan sonra Ayşegül yataktan kalktı.
Banyoya gidip elini yüzünü yıkadı. Saçlarını da taradıktan sonra tekrardan odasına döndü. Pijamalarını çıkartıp kot pantolon ve sweatshirt giydi. Üzerine montunuda geçirdikten sonra odadan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE •OzAy•
Fanfiction"Ben senin gelince bütün düzenim bozuldu sandım ama benim zaten bir düzenim yokmuş Ayşegül..." - "Yeter ya!" Diyerek ayağa kalktı Ayşegül. Odadaki herkesin bakışları Ayşegülü buldu. Ozan da yaslandığı yerden doğruldu. Böyle bir tepki beklemediği y...