Başta söylediği şeyin yanlış duymuş gibi tepkisiz kaldım daha sonra yüzüme ciddiyetle baktığını görünce gözlerimi irileştirdim. "Kenma sen kafayı mı yedin?"
"Shoyo farkındayım bu biraz garip ama iş iştir. Hem vücudunu sanat için sergiliyorsun dimi başka bir sebep yok ortada."
"İşi yadırgamıyorum sadece bunu ben yapamam diyorum. Çıplak vücudumu izlenmesi ve çizilmesi üstelik bir topluluğun önünde... Bu biraz yüz kızartıcı."
"Her saat başına bir haftada kazandığın kadar para ödenecek."son kozunu oynamıştı kedicik.
Dudaklarımı dişleyip Kenma'nın tatlı yüzüne bakarak bir süre düşünmeye başladım. Gerçekten dediği kadar veriliyorsa dört ay çalışmama da gerek kalmıyordu aslında. Sadece bir saat oturup bundan para kazanacaktım.
"Üstelik haftada iki gün diye duydum." Kenma beni iyice gaza getirmeye çalışıyordu.
Gözlerimi yumup yorgun bir nefes verdim. Belki de haklıydı. Kendimi harap etmiştim ve daha fazla çalışırsam kalıcı hasarlar alabilirdim.
"Kabul."
Kenma gülerek üstüme atladı ve benimkilerden farksız incecik kollarını boynuma doladı. Tabii fırsattan istifade saçlarımın arasına öpücüklerde konduruyordu. Gıdıkladığı için ben de gülüyordum.
"Kuroo bu halimizi görse beni öldürür senide bileğinden kelepçeleyip yanında gezdirmeye başlayabilir. Sonsuza kadar!"Onu üzerimden yavaşça itip koltuğa oturttum ve bacaklarına başımı yerleştirerek uzandım. Hemen ellerini, big bang patlamasına uğramış karışık saçlarıma daldırmıştı.
"Ona kalsa bu halimizi görmesine de gerek yok. Beni cebine atıp orda tutmak istiyor genel olarak."kıkırdadım ama o somurtuyordu.
"Yine de seni seven birinin olması muhteşem bir his olmalı." İç çektim. "Benim ne zaman sevenim olacak ya da olacak mı mı demeliydim?"
Başımı kaldırıp arkadaşımın ifadesini kontrol edecektim ama gördüğüm o sırıtan kedi bakışlarıyla yerimde hızla dikleştim. "O gülüşte nedir öyle bayım?"
"Az önce ne demiştim?"
"Ne demiştin?"tek kaşımı kaldırdım.
"Okulun gözdesi gibi bir şeyler demiştim sanki."gözlerimi devirip başımı geriye attım. Ciddi miydi bu şimdi? Okulun gözdesi kim ben kim?
"Bir tarafta, bir yıldır bursundan geri kalanı ödeyebilmek için okulu dondurup gün içerisinde üç farklı işte çalışan sefil ben ve diğer yandan senin şu gözde diye bahsedip öve öve bitiremediğin çocuk."
"Bana kalsa ondan daha gözde olmalısın. Senin kadar güçlü birini tanımıyorum ben Shoyo." İstemeden gülümseyip yanağından bir makas aldım.
"Konuyu dağıtma hemen."dizlerini karnına çekip çenesini üstüne yasladı ve heyecanı her yerinden belli olan mimikleriyle devam etti. "Ben bir kere gördüm aslında o çocuğu. Adı şeydi, şey. Hah! Kageyama Tobio. Cidden abartıldığı kadar var. Uzun boylu, siyah saçlı ve parlak lacivert gözleri var. Kuroo olmasa da ben bile ona bakardım ama bu aramızda kalsın. Pek arkadaşı yok, sessiz bir tip. Kendinin farkında olduğundan bile emin değilim."
Merak etmesemde yine de kulak verdim. "Senin için önceden hakkında bir şeyler öğrendim."
"Kenma!"
"Dinle önce bir beni. Şöyle ki çok zenginmiş, ama kimse ailesine ya da adresine dair bir şeyler bilmiyor. Fazlasıyla gizemli takılıyor anlayacağın. Ama işte asıl heyecanlı yerine geliyoruz." İstemeden merakla öne eğildim.
"Geçen seneki modelle ilişki yaşadığı söyleniyor ve bu yüzden herkes bu sene ki boşluğu doldurmak için kapışıyor. Denilene göre model Tobio'yu bir başkasıyla aldatmış ve o günden sonra daha az görülmeye başlamış."
"Hani çok popülerdi bu Tobio."
"Öyle ama işte bazen böyle aptallarıda çıkarabiliyor karşımıza hayat."onu onayladım.
"Aldatıldıktan sonra ne olmuş?"
Kenma alayla sırıttı. "Bir merak ettin sanki."yanağını parmaklarımın arasına alıp sıkmaya başladım sinirle.
"Tamam ah! Tamam ya."ellerimi çektiğim gibi yanağını okşarken dil çıkardı.
"Aslında pek bir şey olmamış. Tobio hep sessiz biriymiş ve duygularını belli etmediği için kimse üzülüp üzülmediğini anlamamış bile."
"Desene çocuk taş kalpli çıktı."o sıra gözüme telefonumun saati çarptı. "Saat iki buçuk, sabah senin dersin var ben de gelip işlerimi halledeceğim hadi doğru odalara."
"İyi geceler."
"İyi geceler kedicik."
<3<3<3<3<3
İlk kitabımda ki gibi bunda da yavaş ilerleyeceğim o yüzden hemen sıkılmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nü model [kagehina]
FanfictionÜzerimi zar zor örten ince bir bez parçasıyla uzun tabureye oturmuş, güneşin değil o koyu bakışların çıplak tenimdeki sıcaklığıyla sarhoş oluyordum.