Yırtıcı Kuş Tae

395 18 23
                                    

Şimdi Söylemek gerekirse benim YIRTICI KUŞLAR VE MUHTEŞEM HARLEY QUINN ın sonunun benim yazdığım gibi olmasını bekliyordum O kız ilen arabaya binip gitmesini değil :D Hayaller Suya düştü ama Güzel yazdım gene yaaa :D Ehhheeeğğğ

Öpüyorum canlarım MUAAAHHH 

Yırtıcı Kuş Taequınn

''Jungkook ile ayrılmıştık''

Ayna da ki kızarmış gözlerime bakıyordum, titreyen ellerim ile saçlarımın yanlarını kazıdım Lavaboya düşen saçlarıma göz yaşlarım ekleniyordu. Jungkook bensiz yapabileceğini sanıyorsa yanılıyordu....

*2 GÜN SONRA*

Tekrar barlarda dolaşıyordum artık doktor değilim ben Asya ülkesinin Kraliçe'siy'di- m Herkes ayrıldığımızı öğrenmişti ve ben kesinlikle Hap'ı yuttum. Benim'le göz göze gelen adam'ı bir yerden gözüm ısırıyordu ki Sırıtmaya başlayınca tanımıştım, 'Kız Loey' kendisi beni eski sevgilisine benzetince saldırmaya kalkıştı ve ben 'minik!!' arkadaşını koparmıştım, Yutkunduğum sırada bana doğru gelmeye başlaması ile hızla kaçmaya kalkıştım. Bu şehirde ne çok 'sevenim!' var idi. Sonra arkamdan bağırdı, ''Bay J ye selam Quınn'' Gözlerim dolmaya başlamıştı, insanlar çok kötüydü tamam bende kötüyüm ama insanların duygularını incitmiyordum en azından. Hızla kaldığım küçük Daireme doğru ilerledim etrafı kolaçan ettikten sonra eve girdim, Jungkook'un beni takip ettirdiğini biliyordum çünkü o bana hastaydı ben ise ona aşıktım. Kavgamızın nedeni Ona tokat atmamdı, ne yapabilirdim söyleyin bana Bebeğimize düşük yaptırttı hemde kendi elleri ile söylememem gerektiğini düşünüyordum ama her yerde gözü vardı adamı vardı aldığım nefesten haberi vardı, kaç saniye aralıkla aldığımı bile bana söyleyen adamdan bahsediyordum.

Yastığa başımı koyunca ellerim istemsiz karnıma gitmişti. ''üzgünüm bebeğim anne seni hep sevecek ve özleyecek'' göz yaşlarım arasında uyuya kaldım....

Sabahleyin Mısır gevreğimi yerken küçük televizyondan haberlere bakıyordum, '' evet sayın izleyiciler Şehrimiz de Taequınn'den sonra 3 tane daha şehri altüst eden seri katiller ortaya çıktı. Haberin gelişmeleri birazdan size aktaracağız'' Siktiğimin Ülkesi Hepsini dev bir kazana koyup kaynatasım var... Yakamı bırakmıyorlar bir türlü Adım kadar ünlü olsanız da iki göt görsek bari, Boş kaseyi önümdeki sehpaya koyarak ayaklandım Mini deri şort diyerek üstüne adımı yazdığım Salaş omzu düşük mini büstiyerimi giydim ayağıma spor ayakkabılarımı geçirerek markete doğru adımladım.

Marketten içeri girerken gözüme Turuncu saçlı bir genç takılmıştı seni küçük yaramaz. Sırıtarak yanından geçerken omzuma çarptı ve o minik ellerini vücudumda hissedince ''o minik ellerini üstümden çekmez isen'' kulağına fısıldamıştım gözlerini kocaman açarak bana baktı. '' sen ne?'' ona bakarak kocaman sırıttım '' Merhaba Şekerim Ben TaeQuınn'' ''Palyaço'nun sürtüğü'' ''öyle demesek biz ayrıldık'ta'' '' oh üzgünüm ben Jimin yani lakabım kedicik'' '' demek kedicik '' sırıtmaya başladım. ''yavru kedicik birazcık sabredersen sana erkeğini getireceğim oda senin gibi Kedi ama Vahşi ve saldırgan'' ''seninle olacağımı nerden çıkardın ahh herneyse siktir et ben gidiyorum'' Hızla yanımdan gitmişti, omuzlarımı silkerek market arabasını doldurmaya başladım 'hmmmm acaba hangi şarabı alsam' milyon dolarlık şarapları inceliyordum 'siktir et hepsi zaten bedava' gülerek ikisinide arabaya ekleyerek çıkışa doğru ilerlemiştim kasadan geçerken çalışanların arkamdan bağırması ile kahkaha atarak koşmaya başlamıştım hızla dışarı çıkarken Seul'ün caddesinde market arabası ile delice koşuyordum 'işte bu bebeğim Taequınn karşınızda'

Küçük eski dökük evime gelince anahtarla içeri girmiştim ki zil'imin tam yanına ninja yıldızı saplanmıştı. Gözlerimi kocaman açarak arkama baktım. Kırmızı deri elbisesi olan uzun sarı saçlı bir kız bana sırıtarak '' Bu Sürtük Palyaço'sunu kaybetmiş sanırsam kendimi tanıtayım canım J'nin geleceği'' Ona baktım baştan aşağıya ''oh öylemi bende memnun oldum sarkık meme'' Kız bozularak hemen göğüslerine baktı. '' Sarkık değiller'' ''Büyük'de değiller hadi siktir git şimdi'' Kız bana doğru sinirle gelirken '' J sana tekmeyi bastı ama sen onu kullanmaya devam ediyorsun çakma sarı'' ''Burda çakma sarışın varsa sensin Madem J'nin yeni kaltağısın demek ki seni becerirken Benim adımı söylüyor Aaaahhh pardon seninle yatmadı dimiii gene silahlarına bakarken aklına ben geldim aaahhhh J seni taşşaklı piç beni aklından çıkarmadığı zaman dilimi yok ki'' kıkırdayarak içeri adımladım. ''Hadi canım köpek klübem dolu hade hade'' Kız çığlık atarak üzerime atılınca bende uzun saçlarına elimi daldırmıştım, göz yaşlarım Jungkook yüzünden akarken karşımdaki sürtüğün kahkaha atması iyice sinirlenmeme yol açarken kızın birden geriye çekilerek boğazının pembe bir bıçakla kesilmesi bir oldu. Göz yaşlarım akarken önümde bana masumca gülümseyen Jimin'e baktım, acı şekilde tebessüm ederek ''iyiki geldin'' ''o kadar abur cubur'u tek başına bitiremezsin dimi'' göz yaşlarımı silerek kafamı salladım.. ''booooyaaahhhh birde bana bebek derler asıl bebek bu tanrım sen mi Seul ve Tüm asya'nın ağzına sıçan''

TAEKOOK FANART'S ONE SHOT'SHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin