1》Enemy's《1

6.3K 179 17
                                    

*POV Jean*
"Mam ik ga" ik gaf haar een kus en liep naar mijn range rover.
Mijn telefoon ging en het was Emma "hey hoelaat haal je mij op?" Vroeg Emma "ik kom er nu aan" "love you tot zo" ik drukte haar weg en starte mijn auto.

Ik toeterde toen ik voor Emma's villa stond, de deur vloog open en ze stapte in "hey gurl" we gaven elkaar een knuffel "op naar Elsa"

*POV Hayes*
"Nash ik moet naar school wil je me brengen?" Ik pakte mijn boeken en gooide ze in me tas "kun je niet met je eigen auto?" [A/N lol Hayes is 16] Vroeg hij geriteerd "hij is kapot" herinnerde ik hem "omdat ik de beste broer ever ben" ik lachte, Nash stond op en bracht me naar school.
"Thanks dude" ik stapte uit... weer een schooldag.. ugh. {A/N we all know the feeling}

*POV Jean*

De meiden en ik liepen samen naar de kantine, 'onze' tafel was bezet door een paar jongens, inclusief Hayes...
We liepen er recht op af "wat doen jullie?" Vroeg ik terwel alle jongens op keken "eten?" Antwoorde Hayes vrijwel meteen "het maakt niet uit waar je eet maar niet aan onze tafel" zei Elsa "het spijt ons" de jongens stond op behalve Hayes "serieus jongens? Jullie lopen weg voor hun?" Hayes bleef zitten, "Hayes dude kom gewoon" zei één van zijn vrienden "de volgende keer please doe niet alsof je de koningin bent" na dat Hayes dat gezegd had liep hij weg.

"Wat denkt hij wel niet" lachte Emma die ging zitten "hij denkt dat hij alles is omdat hij zoon sukkelige viner is" ik dronk wat van me cola "dus vandaag shoppen?" Vroeg Elsa.

*POV Hayes*
Ugh vrouwen,
Ik ging naast Tim zitten, "dude chill het zijn maar meisjes" ik zuchte en pakte mijn mobiel en keek in de groepsapp

Bae's

Matt: vanmiddag naar de stad?
Nash: je klinkt als een wijf Matt
Cam: hahahha
Cartahh: maar ik vind het best een goed idee...
Ik: OKAY
Jack J: HA.
Jack G: 4 uur bij de starbucks?

"Ik ga me boeken pakken" ik liep weg naar me kluisje, "waroom is mijn kluisje naast jou" hoorde ik die eritante stem weer zeggen "geloof me als ik een keus had was ik allang weg" ik gooide me kluisje dicht en Jean keek belidegent me kant op "de meeste mensen zouden blij zijn om een kluisje naast me te hebben" "en daar hoor ik niet bij" ik grinkte en liep naar Wiskunde.

*stad*

We zouden met de jongens meeten bij de starbucks dus Nash Cameron en ik liepen naar binnen, de rest was er al en we gingen naast hun zitten.
Ik keek een beetje rond en schrok me dood, oh dit word leuk...

*POV jean*
"Ik zou hier nooit willen werken" zei ik tegen de meiden die knikte "altijd zo klantvriendelijk" zei Elsa geriteerd
Ik keek een beetje rond....
Oh you fucking kidding me.

Emma stond op om een koffie voor mij en Elsa te halen, "dus hoe ging jou Biologie proefwerk?" Vroeg ik aan Emma "FUCK YOU" hoorde ik Elsa roepen, Emma en ik keken allebei naar Elsa die helemaal onder de koffie zat en één van de vrienden van Hayes die met een lege koffie voor Elsa stond "HET GING PRONGELUK" riep hij.
Emma en ik stonden op en liepen naar Elsa "ben je gek ofzo?" Zei ik tegen de jongen "Flikker op Jean" zei Hayes die er nu ook bij stond "hou zelf je bek" reageerde ik terug "Als je geen meisje was had ik je een klap gegeven" hij keek me strak aan "discriminate" grinkte ik "Hayes chill" de jongen duwde hem iets terug "Matt dit is iets tussen Jean en mij" vertelde Hayes hem, ondertussen stonden alle jongens er bij "Gaat het?" Vroeg een zwart harige jongen aan Elsa "jawel" Elsa werd rood "wie is je vriend Hayes?" Emma wees naar een jongen met perfecte wenkbrauwen, Hayes zuchte "ik dacht dat we maar een paar sukkelige viners waren" hij rolde zijn ogen.

He got that right.

Gosh Em en Els hebben we weer een manier gevonden om de sletten uit te hangen "ENOUGH" ik duwde Em en Elsa van ze af "zie je morgen Hayes" ik liep met Emma en Elsa naar buiten "zijn jullie gek?" Ik stapte in me auto "wat het waren hotties?" Elsa stapte naast me nog helemaal vies "het waren vrienden van Hayes jus sayin" ik reed snel weg, "sorry maar wie vond hayes vroeger knap?" Grinkte Emma "VOND ps ik was jong en ongestelt"

{1 jaar geleden}

"Wie is dat?" Vroeg Elsa ze wees naar een jongen die me bekend voor kwam "is dat niet die viner?" Antwoorde Emma "nu je het zegt" Elsa ging aan onze tafel zitten "hij is knap" mompelde ik.. "Omg doe normaal Jean je kan beter krijgen" "je hebt gelijk" ik flipte me haar.

Ik stond bij me kluisje en 'hayes' liep naar het kluisje naast me waarschijnlijk zijn kluisje nu .."hey ik ben Hayes" glimlachte hij "hai Jean"

"Aan de kant loser" Emma die richting mij liep duwde een eerste klasser aan de kant "doe normaal" Hayes liep naar de jongen en hielp hem op "pardon?" Vroeg Elsa .... oh nee... "Je hoorde me wel" Hayes pakte de boeken van de jongen op "weet je wel wie we zijn?" Vroeg Emma terwel ze haar haar flipte, "wil ik het weten? " Vroeg Hayes tegen Emma en Elsa "omg Jean hoor je dat?" Elsa trok me me er bij "hoor je bij hun?" Vroeg Hayes verbaasd, ik wouw nee zegen maar Em en Els keken me strak aan "...ja?.." Hayes zuchte en liep weg.

Gosh soms haat ik Elsa en Emma.

*klas*
Hayes liep de klas in en ik verbergt me achter me boek. Hayes ging voor me zitten en draaide zich naar me toe "waroom ga je met hun om?"
"Het zijn me beste vriendinen?"
"Je verdient wel beter" ik wouw iets terug zeggen maar Emma kwam naast me zitten "vertel je het groentje wie hier de baas is?" Lachte ze Hayes keek naar me met een 'serieus?' Blik "..ja.."
"Je bent echt triest" Hayes draaide zich om. Ouch.
"Dit is Hayes Grier hij is nieuw hier" de leraar stelde hem voor Emma sloeg me zachtjes "wat??" "Zijn mobiel" Emma wees er na "meneer haat mobielen" feluisterde ze ... Ik haat mezelf... ik pakte me mobiel zocht zijn nummer en typte die in mijn mobiel... snel legte ik hem terug en belde ik hem.
De mobiel ging af en Hayes drukte me snel weg "WIE WAS DAT?" meneer draaide zich van het bord, ik en Emma wezen naar Hayes "bitches" ferluisterde hij maar net hard genoeg dat meneer het hoorde "GENOEG ER UIT OOK AL BEN JE NIEUW JE SCHELD GEEN MENSEN UIT EN GEBRUIK MALEN VAN JE MOBIEL" Hayes keek me boos aan en verliet het lokaal.

Il voelde me schuldig
"Geniaal dat is waroom jij de Qeeun bent" lachte Emma.

******
HEY.
Lol nieuwe boek🎉😱

I hate you •Hayes Grier•Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu