37.rész
A délelőtt nagy részében az ügyvédekkel beszéltem, hogy mit mondhatok és mit nem a másnapi Kaspersky megbeszélésen. Délután kettő is elmúlt már amikor Christiannal, Didivel, Eddivel, és Jonathan Wheatleyvel ebédeltem a homeban az egyik emeleti teraszasztalnál. Egyeztettem a tárgyalási stratégiát, majd pár részletet arról, milyen módon is fognak engem kifelé lekommunikálni a sajtóban, plusz milyen jellegű közösségi média szerepet kellene vállalnom.
- Didi én nem hiszem, hogy ez jó ötlet. – mondtam immáron másodszor -Ismersz, ami a szívemen az a számon. Nem hiszem, hogy olyan valakit kellene a kamera elé tolni, aki hajlamos élesen, és nem túl választékosan fogalmazni. Pár video meg flekk rendben van, de nem minden versenyhétvége minden napján. Arra ott van a pr és sajtóosztály, meg a pilóták, mérnökök és a kiszolgáló személyzet, akiknek a munkájába úgysem lát be egy földi halandó. Bocs, hogy a Mercit hozom fel példának, de amit ők leadnak a youtube csatornákon az tök érdekes. Valami hasonló kellene nekünk is, egyéniszínezettel, és vállalható emberekkel.
- Ezért akarunk téged is beletenni. – vigyorgott Eddie.
- Megjegyzem téged istagrammon huszonkétezren követnek, és Christiant hétszázhetvenhétezren, ti is potenciális jelöltek vagytok. -rebegtettem rá a szempilláimat.
- Feletsd el, én nem veszek részt hülyeségekben! -replikázott az ír.
- De én persze vegyek részt!
- Te csaj vagy, és csinos!
- Csípem, hogy te vagy az egyetlen ősmacsó, aki még az F1-ben él, de ezzel nem tudsz meggyőzni.
- Nem ártana javítani az imidzseden.
- Az imidezsemen?
- Bulvár címlapon voltál.
- Mert te nem.
- Én jóval később kezdtem az RB-nek dolgozni. -vigyorgott rám.
- Szerintem meg pont az segítene, ha háttérbe kerülnék míg elül a por.
- Milyen por? Amit te okoztál a felér egy tájfunnal! A The Sun címlapján voltál pucéron, a kurva Wolff karjaiban, ma meg végig mentél vele a fél paddockon kézenfogva! Érdekelne, hogy ennyire nem érdekel az emberek véleménye vagy ilyen hülye vagy a pr-hoz? – ivott a kávéjába szórakozottan.
- Vigyázz, hogy beszélsz vele Irvine! – jelent meg Toto az üvegajtó mögött. Frissen vasalt, és tökéletes állapotú inget, és nadrágot viselt.
- Te mi a francot keresel itt?! Ez munka megbeszélés!-támadtam neki - Este beszélünk! És egyébként is, meg tudom védeni magam, azonnal fejezd be ezt „meg kell védeni a csajom" direktívát! Égetsz! Kávéra sincs időm, mielőtt ezzel jönnél! Szevasz! – intettem idegesen – Neked pedig az a válaszom seggfej, hogy leszarom ki mit gondol rólam, én nem kirakat cica vagyok! Nem veszek részt nonstop a hülye live vieókban, sem interjúkban! Megteszem a minimumot, de többet nem. Ez az utolsó szavam, és közlöm még nincs szerződésem, szóval, ha sokat szaroztok kereshettek új embert! Nah! – szúrtam a villám a húsba és egy adag salátába, felpillantottam Toto aki még mindig az ajtóban állt – Jelbeszéddel jobban megy?
- Hunt írt nekem, hogy közös interjút akar veled! -közölte higgadtan.
- Küld el a faszba! Én nem adok interjút veled, csakis a munkámról beszélek! Nem érdekel, ha te vele akarsz beszélgetni a magánéletünkről! Az a te gondod!
ESTÁS LEYENDO
The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)
FanficA Formula- 1 nem csupán a gyors autókról, pilótákról, és grid girl-ről szól.A háttérben kőkemény politikai és üzleti játszmák folynak, melyeknek egyik fő mozgatója a Mercedes-AMG Petronas Motorsport ügyvezető igazgatója Toto Wolff. A sármos ex-verse...