Puan: 10♡
Bölüm: 117
Tür: Fantazi, İsekai,Shounen-aiKonu: Shibuya Yuuri gayet sıradan bir hayat yaşamaktadır. Zorbalık edilen arkadaşını kurtarayım derken kafasının serseriler tarafından tuvalete sokulduğu ana kadar. Islanmak yerine tam anlamıyla tuvaletin içine çekilir. Uyandığında ise gördüğü şey ortaçağ avrupasına benzer bir dünyada olduğudur. Bu da yetmezmiş gibi sırf gözleri ve saçları siyah olduğu için bir sonraki Maou (şeytan kral) olduğu söylenmektedir. Yuuri iyi bir maou olmak için çabalarken aynı zamanda bu yeni dünyanın adetlerine ve kültürüne de alışmaya çalışacaktır.
Notum:Herkes narutoyu görünce nostaljik olur gözleri dolar ben kyou kara maoh görünce direkman ağlamaya başlyrmk. Gerçi o kadar diil komik animeydi ağlama demeyekte anladınız siz işte- Abi bu animenin neden underrated olduğu hakkında hiçbir fikrim yok. Gerçekten inanamıyorum..insanlar yani hani niye böyle mükemmel bir animeyi nasıl izlemez aklım almıyor içinde az da olsa bl var diye mi anlamadım- hayatımda izlediğim en iyi komedi animesi diyebileceğim bir anime ve 1 oturuşta 60 bölüm izlemişliğim vardır belkimk eski anime diye mi izlemiyorsunuz anlamadımki- Hayır birde genreleri new life in another world felan yani harika ve sürükleyici genreler- çizimleri de o zamana göre mükemmel..HELE GÖZÜNÜZÜ SEVEYİM ŞU MÜKEMMEL MANGA ART'INA BAKARMISINIZ.. VE BU 10-20 YIL ÖNCEMK WTH?!?
Hayır zaten 100 117 bölümü var o openingi dinlemekten etrafta " HATASHIII NAKU TOORI SORAA NIIII" DİYE GEZMEKTEN VE ŞİZOFRENİ SANILMAKTAN SIKILDIM- O kadar bölüme nasıl fan olamaz abi nası devam etti bilmem kaç 100 bölüm o kadar aklım almıyor ya- Yani hani sadece neden- bana kyou kara maoh kadar mükemmel bi animeyi izlememek için bir tane sebep bulunmk , bakın yok işte çünkü harika.
BSMSNSSJAKSJAK( bi sn yine kafayı yemiş olabilirim buralarda ama bu anime dünyanın en underrated animesi olabilir ve cidden izlemeniz gerekgshshj-) hele birde karantina da varya en izlenecek şeydir ya kyou kara maoh..Wolfram'ı bir görün zaten animeyi bırakmak istemeyeceksiniz HEMSBSKEKSSJAKAHSKSJKA Şaka maka yazık lan Yuuriye..bi anda demon king olup yanlışlıkla bi çocuğa evlilik teklifi edio, herkes ona düşüo sonra zaten BHSKSJSKSJAKS ÖHMMM- Nys bu kadar spoi yeter gidin izleyin yoksa hakkımı helal etmyrm bb ♡ (aslında bu anime hakkında bi 7000 kelime daha boş yapardımda işte..sıkılıp okumazsınız hüü- o yüzden gidin izleyin sonra birlikte boş yapalm)
Bu arada amvlerin çoğu 10 12 yıl önce anime eski olduğu için biraz bulanık ama artın ne kadar güzel olduğunu zaten anlayabiliyorsunuzdur.
İyi seyirlerr~ ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karantina Da İzlenecek Underrated Şeyler Rehberi
JugendliteraturArkadaşlar dizi önerileri 《 🎬 》 Manga önerileri 《 📓 》 Kitap önerileri 《 📚 》 Olarak gösterileceklerdir. x) DİKKAT BL GL VS. DE İÇERİR ! Onların yanında Bl Gl die yazıyor zaten- Diğerlerinin çoğu da Bromance felan ama olmayanlar da olabilir tab...