Chapter Sixteen.
O David έχει σηκωθεί και βάζει ήδη τις βαλίτσες του στον πορτ-παγκάζ ενώ εγώ με τον Zayn ακόμα γελάμε.
• Σκάστε επιτέλους! (φωνάζει εκνευρισμένα και κοπανάει την πόρτα καθώς βολεύετε στην πίσω θέση)Με τον Zayn σταματήσαμε απότομα αυτό βέβαια άλλαξε την στιγμή που κοιταχτήκαμε.
• Τι θα γίνει? Εδώ θα μείνουμε? (είπε με νεύρα ο David)
• Συγνώμη.. (ψέλλισε ο Zayn και γελούσε σιγά)Εγώ κοιτούσα έξω από το παράθυρο και προσπαθούσα να κρατηθώ να μην γελάσω πάλι. Ο Zayn από την άλλη κάνει ακριβώς το ίδιο. Λίγο μετά ο David ξαναμιλάει πιο ήρεμα αυτή την φορά.
• Ρε, σταματήστε! Πόνεσα, και δεν βοηθάτε καθόλου.. (είπε σιγά και έπιασε το μπράτσο του)
• Μέχρι να παντρευτείς θα γιάνει! (του είπα και ρόλαρε τα μάτια του)
• Έλα τώρα.. Έχεις αντέξει χειρότερα! (του υπενθυμίζει ο Zayn)
• Πότε φτάνουμε? Δεν αντέχεστε. (σταύρωσε τα χέρια του)
• Μέχρι να φτάσουμε θα σου έχει περάσει και ο πόνος από την πτώση! (του είπε ο Zayn και ο David ξινησε τα μούτρα του)
• Τέλος πάντων, (είπα για να αλλάξω την κουβέντα) Πως κοιμηθήκατε?
• Μια χαρά. (είπε ο Zayn)
• Χάλια αλλά δεν σας λέω γιατί! Πολύ γελάσατε σήμερα! (είπε απότομα)Την κουβέντα συνέχισα εγώ με τον Zayn μιας και ο David φαινόταν πως δεν είχε όρεξη. Με το που πάρκαρε ο Zayn ο David βγήκε αμέσως από το αυτοκίνητο πήρε τα πράγματα του και έκανε μεγάλα βήματα μπροστά μας.
• Νευρίασε.. (είπα στο Zayn)
• Καλά θα είναι σε λίγο..(απάντησε) Ελπίζω.. (συνέχισε)Προχωρήσαμε και μετά από λίγο τους βρήκαμε όλους μαζί να κάθονται γύρω από δυο ενωμένα τραπεζάκια. Εκεί ήταν και αυτός με τον οποίο είχε κανονίσει εξ'αρχής ο Niall να πάνε για κάμπινγκ, κάτσε να δεις πως τον λένε.. James! Ναι! Αυτό.
• Τι σας πήρε τόσο? (ρώτησε ο Harry)
• Ήμασταν μάρτυρες μιας πτώσης.(είπε ο Zayn και γέλασα)
• Έλα ρε. Φτάνει! (τον σκούντηξα )
• Πτώσης? (ρώτησε ο Liam)
• Έπεσα και έχει γίνει η κύρια πηγή ευθημίας για αυτούς. ( ξεφύσηξε)
• Πως έπεσες? (ρώτησε ο Niall)
• Τι πως έπεσα? Περπατούσα και έπεσα! Δεν θέλει και πολύ!Τα παιδιά αφήσανε να φύγει ένα πνιχτό γελάκι.
• Έτσι και αρχίσετε και εσείς! (προειδοποίησε)
• Καλά, καλά! Μην αρπάζεσαι! (του είπε η Christi)H Christi είναι τυχερή κοπέλα που λέγαμε? Ναι είναι η κοπέλα του Louis.Με τα λίγα και με τα πολλά μπήκαμε στο αεροπλάνο και πετούσαμε για Ισπανία. Τελικά το κάμπινγκ που θα πηγαίναμε έχει μετατραπεί σε διακοπές μιας και τελικά θα μείνουμε σε ένα κεντρικό ξενοδοχείο. Οπότε, σίγουρα δεν είναι κάμπινγκ. Ξαφνικά ένιωσα το κεφάλι του Zayn στο ώμο μου να τρίβεται ελαφρά. Γύρισα και τον είδα που προσπαθούσε να βολευτεί με κλειστά μάτια, λογικά κοιμάται.
•Τι ώρα είναι? (ρώτησε ο Liam που καθόταν από την άλλη πλευρά δίπλα μου)
YOU ARE READING
Demons
RomanceΟ Zayn ή η Acacia, ένας από τους δύο τέλος πάντων, βρίσκεται στον δρόμο του αλλουνού. Ή απλά ήτανε γραφτό να συναντηθούν στην ίδια στροφή. Αναγκάζονται να πούνε ψέματα από τα οποία είναι δύσκολο να απαλλαγούν. Κάποιες ιστορίες άσχημο τέλος κάποιες ά...