Changbin'
"oşkom bo çok gozol olmoş" {changbin}
"Ah biliyorum ellerime sağlık" {felix}
Yemeği yerken konuşmamla çirkin olduğumu biliyordun ama felix beni takmıyordu.
Ayrıca yarın ona çıkma teklifi edicektim çünkü saat çok geç olmuştu ve onu daha dışarı çıkaramazdım
Etmezsem kesinlikle başımın etini yerdi.
"Zıkkımlandın bittimi?" {felix}
"Biraz nazik olsan olmazmı ve evet bitirdim yemek için sağol" {changbin}
Göz devirip bana trip attığını belli ederek gözlerini dikkatle bana dikti.
"Bana bir şeymi söyliyeceksin yoksa niye böyle huzursuzsun ayrıca heyecanlı?" {felix}
"Şimdi olmaz sonra söyleyeceğim" {changbin}
"Peki sen bilirsin" {felix}
Sade dedikte burda boş ve pis tabakların arasında da söyleseydim kesinlikle o zaman felix'i bırak ben kendimi kötü hissederdim.
Nereye götürüceğimi bende bilmiyordum yarın ola hayralo diyerek ayağa kalktım ve salona doğru yürümeye başladım.
Video oyanyan jeongin'nin yanına oturdum ve elinden oyun kumandasını aldım.
Jeongin'nin sızlanmalarını takmadan oynamaya devam ettim.
Çoktan kalkıp mutfağa gidiyordu arkasından bağırmamla bana döndü.
"Lan senin için oyunu geçtim böylemi teşekkür ediyorsun" {changbin}
"Hyung biliyormusun sikimde bile değilsin, felix senden yardım istedi SENİN yerine ona yardım etmeye gidiyorum" {jeongin}
Oyuna o kadar dalmışım ki felix'in o kalın sesini bile duymamıştım.
Koltuktan öyle bir zıplamıştımki bende nasıl yaptığımı düşünmüştüm bir süre.
Koşarak felix'in yanına fırlamıştım ah birde jeongin'nin.
Jeongin bu ara gerçekten sinirime dokunuyordu ufacık bir şeyde benle konuşmayı 2-3 kesiyordu ve sevdiğim insanların bana kırgın olmalarını sevmiyordum.
Hep böyle bir sorun olduğunda onlara 'neden bana kızgınsınız' diye sorduğumda 'sen kızgın olmaya değermisin ki' cevabını alıyordum.
"Bende size yardım ediyim" {changbin}
"Iyi sen geldiysen ben oyuna dönebilirim" {jeongin}
Ufak bir sırıtmasından sonra hızlı adımlarla içeriye geçti.
"Ee ne bakıyorsun mal mal yardı etsene" {felix}
Gözlerimi onun güzelliğinden çekip yardım etmeye başladım.
Çoğu zaman göz göze gelirken onu gerçekten çok sevdiğimi fark etmiştim.
•••
"Felix bugün burda kalabilirmiyim?" {changbin}
"Ah tabiki" {felix}
Verdiği cevapla heyecanlamıştım ben 'hayır evin yokmu' yada 'sana hala sinirli olduğumu biliyorsun ne bu samimiyet' gibi cevaplar bekliyorum.
Lix yerinden kalkıp yukarı kattaki odasına hızlıca gitti ve gelirkendende elinde bir yastık ve mavi bir örtü ile gelmesini beklemiyordum.
"Salonda umarım rahat edersiniz changbin bey" {felix}
Dalga geçer gibi yaptığı suratını kolundaki saate doğrulttu.
"Bakın saat geç olmuş, iyi uygular" {felix}
Arkasını dönüp yavaşça giderken, üzgün ve umutsuz suratımla arkasından baktım.
"BEN SENINLE UYUMAK IÇIN, AH CIDDEN" {changbin}
Hiç yoktan iyidir diyerek uyumaya koyuldum.
-...-
Şey gecenin 2 buçuğunda atıyorum
JCKSHWJCKSHWKISLCJSKWB
ŞİMDİ OKUDUĞUN
watch and see | changlix ✓
Fanficfelix eski sevgilisi hyunjin'i kıskandırmak için changbin'i kullanıyordu.