Barış|
Eşyaların çoğunu almış arabada eve gidiyorduk.Ben arabayı sürerken Nisa da elindeki poşetlerde ki kıyafetleri çıkarıp seviyor sonra geri yerine koyuyordu .
Eve girdiğimizde Nisa banyoya gireceğini söyledi.
Barış:Kendin yapabilirmisin.
Nisa:Merak etme sevgilim.
Diyip dudaklarıma kısa bir öpücük kondurdu.
Barış:Tamam ama kapıda bekliycem.
Gülerek başıyla onaylayınca ikimiz de yatak odasına gittik.Nisa banyoya girince ben de yatakta oturmuş telefonl ilgileniyordum.Nisa ve benim adıma açılan birçok fan sayfası vardı gülümseyerek onların paylaştıklarına.bakarken nisanın sesini duydum.
Nisa:Barıış
Barış:Burdayım canım,bişey mi oldu.
Nisa:Havlumu unuttuum.
Barış:Tamam veriyorum.
Dolaptaki havlulardan bir tanesini alıp banyonun kapısını aralayıp havluyu uzattım geri çekilmeyip başımı içeri sokunca Nisa havluyu alıp vücudunu kapatmaya çalışarak beni başımdan ittirerek dışarı çıkarınca söylenmeye başladı.Ben gülerek onu dinlerken havluyu vucuduna dolamış bir şekilde banyodan çıktı.
Nisa:Ne gülüyosun.
Dedi sinirli olmaya çalışarak ve yüzü kırmızı bir şekilde.Kollarımı beline sarınca büyümüş karnı benim karnıma değmişti.
Barış:Çok güzelsin.
Güldü.
Barış:Hadi üzerini giyin.Aşağıdayım.
Başıyla onaylayınca dudaklarına küçük bir öpücük bırakıp odadan çıktım.Mıtfağa geçip yemekleri hazırlarken kapı çaldı.Açtığımda Enes ve Ece'yi gördüm.Onları içeri alıp kapıyı kapattım.Nisa da aşağı gelince beraber masaya oturduk.Keyifli bir yemeğin ardından msayı toplayıp salona geçtik.Ece ve Enes de bir süre daha oturup kalktıklarında biz de yatmaya gittik.
İki ay sonra
"Aaaaahhh!Barıışş kaaalk"
Nisanın bağırışlarıyla gözlerimi açıp ona baktım.
B:Nis,noluyor.
"Geliyor,bebek geliyoo"
.
.
.
Apar topar hastaneye vardığımızda nisayı direkt doğuma aldılar.Ben ameliyathanenin önünde beklerken annemler geldi.A.A:Barış neredeler.
B:Doğuma aldılar işte.
Annem başıyla onayladı.Aradan geçen bir saatin sonunda ameliyathneden gelen ağlama sesiyle gözlerimden birkaç damla yaş süzüldü.
.
.
.
Nisa uyanmış maviyi emzirirken ben de onları izliyordum.Huzur tam olarak buydu işte...Bizim hikayemiz bu kadardı...Ani bir kararla final yaptım çünkü gerçekten hiç yazasım gelmiyordu buraya.Birkaç güne yeni bir kitaba başlıycam diğer kitapta bahsetmiştim zaten ona da bakarsınız artık.
Şuan fena linç yiyecekmişim gibime geliyor nolur kızmayın....