KARAKER TANITIMI

638 19 6
                                    

CAKIRBEYLI AILESI

HIZIR CAKIRBEYLI(OKTAY KAYNARCA):CEYLANLA DAHA ONCE SEVGILI OLMUS VE BIR OGLU OLMUS FAKAT CEYLAN DORT YIL ONCE OLMUSTUR.MERYEMIN KOCASIDIR.ZEYNEP VE OMERIN DE BABASIDIR.

MERYEM CAKIRBEYLI(DENIZ CAKIR):HIZIRIN KARISI,ZEYNEP VE OMERIN ANNESI,DELIKANLI KIZ.

HAYRIYE CAKIRBEYLI(SABINA TOZIYA):ILYAS VE HIZIRIN ANNESI.

ILYAS CAKIRBEYLI(OZAN AKBABA):HIZIRIN KARDESI,BIR KEZ ASIK OLMUS(SUZI)ODA BIRAKIP GITMISTIR DAHA SONRA ASIK OLMAMISTIR.

ZEYNEP CAKIRBEYLI(ECE HAKIM):23 YASINDA ,HIZMERIN KIZIDIR.

OMER CAKIRBEYLI(CAN BARTU ASLAN): 22 YASINDA,HIZMERIN OGLU

HIZIR ALI CAKIRBEYLI(YALCIN HAFIZOGLU) CEYLAN VE HIZIRIN OGLU.

ALPASLAN CAKIRBEYLI(YUNUS YLDIRIMER):HIZR VE ILYASIN YIGENI ,OZLEMIN KOCASI .

OZLEM CAKIRBEYLI(SELEN KRKUTAN):ALPSALNIN KARISI,BILDIGIN MANYAK BIR KIZ,ALPSSLANI COK SEVER.

FACALI AILESI

HASMET FACALI(TURGUT TUNCALP): FACALILARIN EN BUYUK UYESI,DIDEMIN BABASI,BEHZAT VE OMURUN ABISI.

EMINE FACALI(SEVIL AKI SANER)HASMETIN KARISIDIR.DIDEMIN FERMANIN ANNESIDIR.

OMUR FACALI(CEREN BENDERLIOGLU): FACALILARIN EN KUCUK KARDESI,BEHZATI COK SEVIYORDUR.FERMANIDA AYRI SEVIYORDUR.

BEHZAT FACALI(EMIR BENDERLIOGLU):ORTANCA UYESI,OMURUN ABISI,HASMETIN KARDESI.

DIDEM FACALI(GIZEM ARIKAN) EMINE VE HASMETIN KIZIDIR.

FERMAN FACALI(ILHAN SEN):DIDEMIN ABISI,EMINE VE HASMETIN OGLU,OMURE COK DUSKUNDUR.

GUMUS AILESI

EBEU GUMUS(DILSAD SIMSEK):HAYATTA EN DEGERVERDIGI SEY SILAHIDIR.ANNESININ OLUMUNDEN BABASINI SUCLU TUTUYORDUR HEP,MANYAGIN TEKIDIR,AMA SADECE HAYATTA KALMA SEBEBI INTIKAMDIR ,HIZIR CAKIRBEYLI VE HASET FACALI CENGIZLE DUSMANDIR EBRUDA ONLARIN SAFINAGECECEK INTIKAM ALACAKTIR BABASINDAN TEK BIR SEYI HESAP EDEMMISTI ODA ASIK OLMAK.

CENGIZ GUMUS(MUSTAFA AVKIRAN)EBRU NASIL ISTEDIYSE OYLE YETISTIRMISTIR ,MANYAGIN TEKI OLMASINA RAGMWN KIZINI COK SEVER,SILAH ISLEEIYLE UGRASIR,KARISINI BIR SALDIRIDA KAYBETMISTIR ONDAN GERIYE KALAN TEK SEYI KIZLARIDIR.KARISININ OLUMUNDE PARMAGI VARDIR SALDIRI SUSU YAPMISTIR AMA KENDISI ISTEMISTIR BU OLAYI.

ARA KARAKTERLER

TIPI(SAVAS OZDEMIR):GONULUN KOCASIDIR.

GONUL (ZARA):TIPININ KARISI,AKIL HASTANESI GECMISI VAR.

HATICE KALKANDERE(SEVINC GURSIN):ENISTENIN KARISI,NILIN ANNESIDIR.

NIL(RUMEYSA ARSLAN): NISTE VE HATICENIN KIZIDIR.21 YASINDADIR .

TEMEL/ENISTE KALKANDERE(HAKAN KARSAK)HATICENIN ESIDIR.NILIN BABASIDIR.

DAMLA (SEMA OZTURK):ALPASLANIN AVUKATI .MERYEMI COK SEVER

MASA UYELERIDE VARDIR FAKAT ONLARI YAZMIYACAGIM

IYI OKUMLAR OYLARINIZI VE YORUMLARINIZI BEKLIYORUM.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 23, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EDHO ASIKLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin