#6#(emre ve ahsen)

989 23 1
                                    

Arkadaşlar multide emre ve ahsen var.vote ve yorumlarınızı bekliyorum.öptümmm:*:*:*

**********************
(Ahsenin ağzından)

Kapıya bakmak için mügenin yanından ayrıldım ve kapıyı açtım.karşımda ateşi beklemiyodum doğrusu.

A:müge evde mi onunla konuşmam lazım da

Ahsen:evde ama fazla üstüne gitme

A:tamam teşekkür ederim

Ahsen:müge beni öldürecek ama geç içeri ben çıkıyorum.

A:tamam ben söylerim mügeye

Ahsen:tamam

Çantamı aldım ve evden çıktım.mügenin arabasına bindim ve sürmeye başladım dışarıda napıcam ben tek başıma ya.emre evet emreyle buluşabiliriz tabi isterse.hemen çantamdan telefonumu çıkardım ve rehberden emreyi buldum ve aradım.çalıyor..çalıyor..açmıyor..açtı.

E:alo.sesi uykulu geliyodu uyandırdım galiba

A:alo emre ben ahsen dışarıda bişeyler yapalım mı demek için aramıştım.

E:dışarıda değil benim evde takılalım olur mu?

A:tamam adresi mesaj atarsın

E:tamam.dedi ve telefonu kapattım 1-2 dakika sonra emreden mesaj geldi hemen onun evine doğru arabayı sürmeye başladım.eve geldiğimde arabamı park edip arabadan indim ve eve doğru yürümeye başladım kapıya geldiğimde zile bastım ve kapının açılmasını bekledim.biraz sonra kapı açıldığında tişörtsüz saçları yeni uyandığı için dağılmış bi emre vardı bu hali acayip....tatlıydı.baklavalarından gözümü ayırdım ve sesli bi şekilde yutkundum.yüzüne baktığımda bana sırıtarak bakan bi emre vardı.

E:hoşgeldin beğendiysen dokunabilirsin dedi ve baklavalarını işaret etti.

A:saçmalama dedim ve onu itip içeriye geçtim.salona girdiğimde koltuklardan birine oturdum ve emreyi beklemeye başladım.emre siyah dar tişörtü ve siyah dar  pantolonu ile içeriye girdiğinde ona dönüp:

A:eee napalım

E:bilmem film izleyelim mi

A:tamam sen filmi seç ben bişeyler getiriyim

E:tamam.ayağa kalktım ve mutfağa girip dolapları karıştırmaya başladım sonunda bi dolapta cips buldum ve onu kaseye boşalttım dolabın içinde mısırı da bulup patlatmaya başladım.mısırlar da patlayınca onu da bi kaseye doldurup kaselerle birlikte salona geçtim. emre koltuğa yayılmış filmin uyarı bölümünü ilerletiyodu.yanına oturdum ve filmi izlemeye başladık.ödüm bokuma karıştı ya pislik korku filmi açmış yastığı surtıma bastırmaktan nefessiz kalıp ölcem şimdi.emrede orda oturmuş benim bu halime kahkaha atıyo.allahım geliyo kızım salak mısın kaçsana geldi vallayi geldi.çığlığı bastım ve emrenin kucağına atladım.şuan olması gerektiğinden daha fazla yakındık birbirimize.onun nefesini suratımda hissedebiliyodum.emre bana yaklaşmaya başladı.dudaklarımızın arasında santimler kala durdu ve bana bakmaya başladı.şuan onu deli gibi öpmek istiyodum bilerek yapıyodu.nerden geldiğini bilmediğim bi cesaretle emrenin dudağına yapıştım.gerilen dudaklarından güldügünü anlamam zor olmadı.alt dudağımı dişlerinin arasına alıp ısırınca ağzının içine doğru inledim.bende onun üst dudağını dişlerimin arasına alıp ısırınca oda benim ağzımın içine doğru inledi.altımda hissettiğim sertlikle ne yaptığımı anladım ve hemen emrenin kucağından kalkıp evden ayrıldım.onu zor durumda bıraktığımı biliyorum ama daha fazla ileriye gidemezdim. yani kendimi buna hazır hissetmiyodum...galiba..!!

Ben geldim ahsen ve emre arasında bişeyler mi oluyor bu bölüm ahseni ağzından oldu ama diğer bölüm sırf mügeyle ateşten olucak...lütfen vote ve yorum atın..:*:*:*

Karanlıktaki AydınlığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin