rolling in the deep, adele.
•
Abimin yarı sarhoş ve yüzü dağınık halde eve gelmesine yardımcı olurken aklımda tek soru vardı; Jennie ve abim de bizim gibi gizli ilişki mi yaşıyordular?
Aniden böyle bir düşünce takılmıştı kafama. Günler önce.
Onlar normal arkadaş değillerdi bizim gibi. Bu gece de Jennie'nin eski sevgilisinin ağzından "Kim Jennie ve Min Yoongi."
isimlerini duymak garipti.Abimin bakışlarını da sayarsak, ah bir de fotoğraf kısmında yakınlaşıp fısıltılarını.
Ne konuştuklarını duymamıştım ama o yakınlıkları fark edilir bir şekildeydi.
"Kapıyı açsana, donacağız burada."
Abimin boğuk sesi duyulduğunda başımı iki yana sallayarak derin bir nefes bırakmış ve çantamdaki anahtarı çıkartarak kapı deliğine sokmuştum.
Kapı yavaş bir şekilde açılırken içerisi karanlıktı. Saat gece 02:49 gösteriyordu. Annemler muhtemelen yatmışlardı.
Abimle birlikte girişe ulaştığımızda ardımızda kalan kapıyı kapattım ve üzerimdeki montu çıkartıp yere atarak abimin koluna girdim yeniden. Tek istediğim şey, onun şu sarhoş bedenini yatağa yatırmaktı.
"Hadi abi, biraz enerji lütfen."
Merdivenlerden tek tek ağır bir şekilde çıkarken yarı açık gözleriyle önünü bile göremiyordu.
Tanrım!
Sonunda ikinci kata ulaştığımızda direkt olarak abimin odasına ilerlemiş, ayağımla kapıyı ittirerek açmıştım. Hızlı adımlarla yatağa giderek ağır bedenini yatağa bıraktıktan sonra derin bir nefes alarak bir süre gözlerim kapalı dinlenmiş, ardından gözlerimi açarak yatakta düzgün bir şekilde yerine yerleşen abimi izlemiştim.
"Gidip yat artık, dikilme başımda böyle."
Gözleri kapalı ve yüzünü yatıpa bastırmış bir şekilde konuştuğunda göz devirerek odadan çıkmış, ardımdan kapıyı sesli bir şekilde kapatarak karşıda kalan odama ilerlemiştim.
Oldukça yorgun ve bitkindim.
Direkt odamdaki banyoya ilerleyerek üzerimi çıkartmış ve bedenimi ılık suyun altına sokmuştum. Gözlerimi kapatarak başımdan aşağı akan suyla rahatlarken derin bir nefes bırakarak şampuanıma uzandım.
Kısa sürede banyodaki işimi de hallettikten sonra üzerime bornozumu geçirerek odaya ilerledim. Midemin bulandığını ve fazlasıyla uykusuz olduğumu hissediyordum.
Henüz vücudumun kurumasını beklemeden direkt üzerime saten pijamalarımı geçirdikten sonra yatağıma girmiş ve ışıkları kapatarak gözlerimi de kapatmıştım.
Midemin bulantısı geçmemişti fakat umursamıyor ve hızlıca uykuya dalmak istiyordum.
•
Sabah, gözüme giren ışıklar sayesinde uyanmayı beklerken telefonumun garip melodi sesi tüm odada yankılanmıştı.
Huysuzca mırıldanarak gözlerimi aralarken yatağın bir kenarına attığım telefonuma uzanarak kimin aradığına baktım yarı açık gözlerle.
Kim Yoora.
Gözlerim şaşkınlıkla aralanırken bir kez daha baktım ekranda yazan isime.
Taehyung'un annesi beni bu saatte niye arıyordu?
Heyecanla karnım karıncalanırken derin bir nefes alarak kapanmak üzere olan telefonu açtım ve kulağıma götürerek "Alo?" diye mırıldandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
right here • yoonnie + taelice ✔
Teen Fiction[düzenleniyor.] ❝Min Yoongi, yakın arkadaşı Kim Taehyung'un kız kardeşiyle yatıyordu. Kendi kız kardeşinin Kim Taehyung ile yattığını bilmeden. ❞ Kim Jennie & Min Yoongi Lalisa Manoban & Kim Taehyung 05.11.2020 - 4.08.2021 Yetişkin içerik barındırır...