Nejmar P.O.V.
"Gde je Nina?"-upitao me je Messi kada sam se vratio unutra.
"Gotovo je. " prošaputao sam i krenuo prema izlazu.
"Gde ideš? Ne možeš sada da odeš."
"Jel si čuo ti šta sam rekao uopste? Raskinuli smo. Pusti me da idem kući. "
Samo me je pogledao i nastavio da priča sa nekom devojkom(ne mogu da prihvatim da Messi ima ženu, kraj).
Nisam ovo očekivao od njega. Mislio sam da će da me podrži, da mi pomogne. .
Nina P.O.V.
"Nina?"-upitao me je Mark.
"Gledaj na put. Udarićemo se negde."-rekla sam i nastavila da gledam u telefon.Iskreno sam nadala da će Nejmar bar poruku da mi pošalje. Ali ništa ..
"Ne mogu ovo Mark, okej?"
"Znam, pijani smo oboje, ha?"
"Hvala ti, divan si."
"Verovatno nećeš sada kod mene? "
"Zašto to misliš? Mogu da prespavam."
Sada stvarno ne znam sta radim. Hej, pa ja imam decka!?
"Dogovoreno.A Nejmar?"
"Raskinuli smo. "-pokušala sam da zvučim kao da mi je sve jedno, ali sam umirala u sebi.
"Žao mi je. Nisam valjda ja kriv?"
"Ne, naravno da ne, nisi ti kriv sto je on kreten.''-rekla sam dok smo ulazili u njegovu kuću.
"Hmm, dobro onda. Pretpostavljam da nećeš da spavaš u mom krevetu?'
"Kretenu, naravno da ne. Gde cu ja da budem večeras? "-je li normalno što sam u sebi pomislila da stvarno prespavam kod njega u krevetu?
"Ova soba?"-pokazao mi je jednu prostranu sobu u kojoj su 'ladno mogle pet osoba da stanu.
"Da, naravno.Laku noć, vidimo se ujutru."
"Laku noć lepa"
"Hej Mark! Pa u čemu ja da spavam?"-uzviknula sam kada je izašao iz sobe.
"Jaoj, izvini, zaboravio sam totalno. Doneću ti moju majicu. "
"Hvala ti Mark. "
Osećam se užasno. Znam da smo Nejmar i ja raskinuli, ali imam osećaj kao da radim nešto pogrešno sa Markom.
"Izvoli."-rekao je kada mi je pružio njegovu sivu majicu.
"Izađi, moram da se presvučem. "
"Da, naravno.Vidimo se ujutru."-prišao mi je i poljubio u ovraz, odmah pored usana. Ne smem ovo vise da mu dozvoljavam...
"Laku noć." -rekla sam i zatvorila vrata od sobe.
Gde si Nina? Javi mi se molim te.
Dolazi kući.
Namerno mi to radiš, ha?Uzela sam telefon i videla par poruka od Nejmara. Da je ovo poslao sat vremena ranije verovatno bih odmah požurila kući. Ali sada nisam imala nikakvu želju, bilo mi je lepo ovde.
UjutruMark P.O.V.
"Dobro jutro lepotice.''-rekao sam dok sam ulazio u "njenu" sobu i nosio doručak.
''Izlazi, nisam našminkana."-uzviknula je i pokriva se ćebetom preko glave.
'Pa? Ti si uvek lepa. Požuri, ohladiće ti se doručak. "
"Koji doručak? Ja ne jedem. "
"Ali potrudio sam se da ti spremim ovo."-razočarano sam seo pored nje.
"Kako si divan Mark. Hvala ti.''-prošaputala je dok je uzimala poslužavnik.
"Šta si planirala danas da radiš? Mislim, razbistrio nam se mozak, sada valjda znaš šta se sinoć desilo?"
"Setila sam se malopre. I ti znaš da je to bila greška. On i ja jesmo raskinuli, ali pre par sati. Nisam trenutno spremna ni za sta."
"Razumem te, naravno. Čekaću koliko god treba."
"Hvala ti. I za doručak i za sobu i što si tako divan. Obožavam te."
"Hej, pa nema na čemu. Ne bih ovo uradio da mi se ne sviđ. . , ovaj, da mi nisi dobra drugarica. "
"Dada, naravno, drugarica."-meni se to čini ili je ovo rekla nekako tužna? Ali ni ja nisam smeo da kažem da mi se sviđa.
"Jel trebam da te vozim kući?"-upitao sam je kada je ustala.
"Ne. Ne želim kod Nejmara. Odvešćeš me do onog hotela tu blizu."
"Zašto? Možeš i da ostaneš kod mene."
"Bože, naravno da ne.Prvo, ne želim da se namećem, a drugo, nismo zajedno pa da budem ovde."
"Hej, voleo bih da budeš ovde. Ali ako nećeš, dobro."-rekao sam i izašao da bih je pustio da se obuče.
"Mark?!"-uzviknula je par minuta nakon što sam izašao.
"Šta je bilo?"-ušao sam i zatekao je kako sedi na krevetu sa haljinom koju je nosila sinoć.
"Prljava je.Pa ne mogu ovo da nosim.. "
"Ali ne možeš moju majicu ponovo."-rekao sam kada sam seo pored nje.
"Mogu.Samo mi daj neki širok duks. "
"Ovako?"-upitao sam je kada sam iz svoje sobe doneo duks.
"Odlično je. Ne moraš da izlaziš ponovo, ali bar zatvori oči dok se presvlačim. "
Poslušao sam je, a kada sam ponovo otvorio oči nosila je moj duks kao haljinu.
"Krećemo? "
__________________________
Evo napokon posle par meseci nastavak ._.
Komentarišite molim vas <33333
ESTÁS LEYENDO
Za sve je kriv Rio
FanficNa šta pomislite kada čujete "Devojka mega poznatog fudbalera"? Na luksuz, skupe parfeme, tašne, odeću, automobile, izlaske? Pa delimično. Ali kada se stvarno nađete u takvoj situaciji, ne znate šta vas čeka. Pa eto, zavirite u dnevnik baš jedne tak...