#13

197 45 294
                                    




Herkese yeni bölümden merhabalar,

Yorum ve oylarınızı bekliyorum...

İyi okumalaar❤️

"Kalbimin içinde sen varken her şeye katlanabilirim"

EMİR:

Feriha'yı eve bıraktıktan sonra Koray ile buluşmaya doğru yola çıktım.Bütün gün aslında bu anı bekliyordum.Bu haber işini halletmeliydim.Feriha öğrenmeden ve bir krize çevirmeden.

Yarım saat sonra Koray'ın evinin önüne gelmiştim bile.Koray'a yoldayken geleceğimi bildiren bir mesaj attığım için Koray hazırda bekliyordu.Arabayı kapının önüne yanaştırdım ve ön koltuğa binmesini bekledim.Gülsüm içeride olduğu için ve Feriha'ya söyleyebileceği ihtimalinden dolayı içeride konuşamazdık.Bir yerlere gidecek zamanımız da yoktu.

''Naber abiciğim,''dedi Koray.

''Valla hali hatırı boş verelim.Sen şimdi bana haberin kaynağını buldun mu bulamadın mı?Onu söyle.''

''Buldum ama bulamadım.''

''Anlamadım Koray.Açık açık söylesene şu işin aslını.''

''Şimdi şöyle.Dergiye ulaştım ama kaynağı veremiyorlar.Yani verecek bir kaynakları yok.Belirsiz bir e-posta almışlar ve içeriği kullanmışlar.''

''Allah kahretsin!''

''O gece orada sizi çeken ve magazine sunan biri var.''

''Ama kim?''

''Onu biraz zor çözeceğiz gibi.Sen Feriha'ya bahsettin mi durumu?''

''Hayır eve gidince anlatacağım.Yarın sabah başkalarından öğrenmesin.''

''Çok kötü olur öyle öğrenirse.''

''Dua edelim ki benden önce öğrenmesin.''

''Özgür ile konuştun mu sen?''

''Yok yani evet ama toplantı hakkında.Bu konu hakkında konuşmadık.''

''Bugün Hills'te gördüm.Bozuktu baya o da.''

''E mutlu olacak hali yok.Haberin bir ucu da ona dokunuyor.''

''Doğru.Neyse halledeceğiz bu işi sen merak etme.Sen Feriha'ya söyle daha fazla bekletmeden.''

''Tamam bu gece söyleyeceğim.Sizin dava yarın değil mi?''

''Evet öğleden sonra birde.''

''Feriha Gülsümün yanında gelecekmiş.İstersen bende gelirim.Özgür'ün atlamadığı bir toplantı vs. yoksa yarın önemli bir işim yok.''

''Olur.Konuşuruz.''

''Nasılsın?Yani bu konuda?''

''Nasıl olayım.Sonunda kelepçelerden kurtuluyorum.''

''Senin adına çok seviniyorum.Umarım Hande ile de işler yolunda gider.''

''İnşallah be Emir.Yaza düğün olur belki,''dedi Koray gülerek.

''O kadar hızlısınız yani.Vay be.''

''Eee beklediğimiz zamana sayılsın.Hem bekleyecek ne var artık? Hayat gelip geçiyor.''

''Haklısın cidden.Neyse ben daha fazla geç kalmadan eve döneyim.Feriha'ya dava ile ilgili konuşacağımızı falan söyledim.''

''Dön dön.Gelişmeleri söylersin bana da,''dedi ve arabadan indi.

Her Şeye RağmenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin