40.rész
Leadtam a rendelést az appon keresztül, és átmentem a konyhába egy pohár gyümölcsléért. Hallottam, hogy a fürdőben még folyik a víz, beléptem az ajtón, halkan leöltöztem. Az osztrák nekem háttal zuhanyozott észre sem vett, csöndesen kinyitottam az üvegajtót, és mögé lépve átöleltem.
- Jesszus! – rándult össze.
- Megijedtél? – kuncogtam.
- Nem hallottalak. – fordult meg, én pedig végignéztem az izmos testén. Őrülten szexi volt, és vonzó.
- Zártkörű a buli vagy csatlakozhatok? -húztam magamhoz.
- Ne ingerelj... – morogta a fülembe, majd nyakamba csókolt.
- A tiéd vagyok... – csúsztattam a kezem a nyakára, a másik egyre lentebb siklott a hátán. Az ujjai a tarkómra fonta, és kicsit eltolt magától.
- Most azonnal akarlak, nem fél óra múlva. – a tekintete átható volt, ezt a mondatot pedig olyan ellentmondást nem tűrően közölte, hogy válasz helyett szenvedélyesen megcsókoltam, és a falig hátráltunk. Imádtam, amikor jó értelemben bújt ki belőle a macsó, a vágyakozó pasi.
Egy mozdulatával, vagy mondatával teljesen feltudott húzni, most is elérte, hogy beadjam a derekam. Amikor végre egy túlfűtött zuhanyzás után egymás karjaiban nevetve kijöttünk a fürdőből, én egy plüss fürdőköpenyt viseltem, Toto pedig egy törölközőt tekert a derekára. A fali óra szerint fél tíz is elmúlt már, ezek szerint majdnem egy óráig voltunk bent.
Valaki hangosan kopogtatott a bejáratin, de az osztrák továbbra sem engedett el, hátulról ölelt, és nyakamat csókolgatta.
- Ez a futár lesz. -nyögtem fel közben pedig próbáltam az ajtó felé lépdelni.
- Majd vár. -morogta.
- Éhen halok... - próbáltam nevetve eltolni.
A kopogtatás egyre erősödött.
- Lécci... Naaaa... - kezdtem bele egy csajos nyaggatásba.
- Jól van édes. – csókolt meg, majd elengedett, és nevetve indult meg az ajtó felé.
Mióta pár napja megismertem, először láttam azt, hogy tényleg lehet közös jövőnk, mert képesek vagyunk boldoggá is tenni egymást, nem csak harcolni, és bántani a másikat. Mosolyogva nyitottam ki a hűtőt.
- Te mi a fenét keresel itt? – hallottam a számonkérő ideges tónust, végigfutott a hátamon a hideg, tudtam, hogy baj van.
- Látom jól mulatsz. Beszélnünk kell!
- Holnap, most azonnal menj el!
- Nem megyek! Mi lesz, lerángatsz a lépcsőn?
- Azt mondtam, menj el, ez nem a ... - és a következő pillanatban megjelent Susie a nappalimban.
- Nem mondtad, hogy Susiet hívtad a gruppen szexre! -közöltem felháborodva Totóval – Bár végül is, szeretem, ha több csaj is van a képben nem csak pasik! Úgy élvezetesebb! Vetkőzz! Gyerünk! – mondtam fapofával, kezemben a narancslével miközben végigmértem.
Mindketten döbbent arcot vágtak.
- Mondom vetkőzz! – tagoltam Susienak újra, majd Totóra néztem, aki végre kapcsolt, és a nő háta mögött teli szájjal nevetni kezdett.
- Nem vagyok vevő az ízléstelen humorodra! -pillantott rám lesajnálóan - Beszélni akarok veled! Most! – közölte idegesen az osztrákkal.
- Ez én házam, az én szabályaim. – tettem el a poharat – És ő már nem tartozik hozzád! Itt neked nincs szavad szöszi!
- Előtte akarod megbeszélni? – pillantott Totora, aki mellém sétált, és átkarolt.
- Ena velem van, és többé nem fogok előtte titkolózni. Akármit is akarsz gyorsan mond, aztán menj! Nincs kedvem ma még a te műdrámádhoz is.
- Neked soha nincs időd, és hangulatod a családodhoz és...
- Elég! – vágott a szavába ellentmondást nem tűrően – Mond mit kérsz a válásért!
- Már elküldtem az ügyvédednek a listát.
- Akkor, mit akarsz még? Jack felügyelete nem lehet probléma, azt eddig is megszerveztük akármi volt, ezentúl is megoldom, hogy ne legyek az utadban. Nem kell majd hozzám alkalmazkodnotok! A gyerektartással sem lehet gond, megkapod a jövedelmeim után járó százalékot! A cégekben megtarthatod a részed, és azt vihetsz a vagyonomból, amit akarsz! – mire Susie gúnyos mosollyal az arcán elővett egy összehajtott papírlapot a táskájából, és átadta Totónak.
- Ez mi? -vette el.
- Nézd meg. – tette keresztbe a kezét a mellkasa előtt gúnyos mosollyal.
Egy kórházi fejléces eredménylap volt, az alján hivatalos orvosipecséttel, és aláírással.
- Ez mi? -kérdezte újra Toto ingerülten.
- Olvasd csak el.
Nekem kellett megnézem alaposabban, hogy tudjam mi áll benne, pontosan tudtam. Susie ezen lépése kiszámítható és szinte tipikus volt. Toto éppen a lapot futotta át, de nem vártam meg hogy végezzen.
- Hány hetes terhes vagy? – kérdeztem rá direktben, mire az osztrák azonnal rám nézett, de én csak Susiet bámultam.
- Kilenc-tíz. -mosolygott továbbra is.
- És nekem ehhez mi közöm van? – adta vissza a lapot az angol nőnek.
- Monacó vagy Azerbajdzsán? Melyik győzelmi bulin ittál több mint sokat?
- Hogy jön ez ide?
- Te berúgtál ő meg kihasználta.
- Nem feküdtem le veled, akármit is hazudsz, vagy manipulálsz is az orvosi jelentésekkel! Arra emlékeznék!
- Nem voltál te olyan állapotban! – nevetett fel, majd a táskájába nyúlt és elhúzta a mobilját.
Az elindított videón elég jól látszott mi is történik, vagy történt, ahogy az is kik vannak a felvételen. Az osztrák lehunyta a szemét, majd nem sokkal később leállította. A dolog már-már vicces pikantériáját az adta, hogy Toto láthatóan tök részeg volt, és végig azt hitte az asszisztensével és nem Susieval van. Folyamatosan Juliának hívta.
- Ez nem bizonyít... - de a szavába vágtam.
- Azt hiszem a feleséged többet tanult tőled, mint te azt hitted. – sóhajtottam fel.
- Sokkal többet. – tette el Susie a mobilt.
- Mit akarsz? -szegeztem neki a kérdést.
- Ez a gyerek nem az egyik szeretőmé, arra vigyáztam, hogy tőlük ne legyen. Vállalom a genetikai vizsgálatot is, hogy bizonyítsam Toto az apa.
- Nem válaszoltál a kérdésre.
- Akarod a gyereked? – pillantott gúnyosan Totóra.
- Jogilag és ténylegesen is az enyém, hogyne vállalnám! Hogy kérdezhetsz ilyet?
- Szerintem Susie nem arra gondolt, hogy a nevedre veszed e, és fizeted e majd utána a tartásdíjat.
- Nem valóban nem. Ha azt akarod, hogy megtartsam, akkor be kell tartanod a feltételeimet!
YOU ARE READING
The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)
FanfictionA Formula- 1 nem csupán a gyors autókról, pilótákról, és grid girl-ről szól.A háttérben kőkemény politikai és üzleti játszmák folynak, melyeknek egyik fő mozgatója a Mercedes-AMG Petronas Motorsport ügyvezető igazgatója Toto Wolff. A sármos ex-verse...