Значи да обобщим какво съм чул от това,което ми каза-заговори едно средно на ръст рижовокосо момче.
-От вече час ми обясняваш за това както ти го определи "Ужасно и умопомръчително предложине".-той спря и погледна чернокосият си приятел,който само извъртя очи-И сте се видели само три пъти,като на третия той ти го е предложил-тук беше прекъснат от приятелят си.-Стига вече Джимин казах ти всичко.-въздъхна дълбоко момчето и се намести по добре върху леглото.-Кажи ми какво се предполага да отговоря на това?..
-Техьона~...-започна Джимин-Ще си останеш същият скучен студент по изкуство,ако не приемеш това предложение...-каза след малко той.
-До сега ми казваше,че съм взел правилно решение,че не съм приел онова гнусно нещо,което той иска.Какво се промени?И какво е това със "Същият скучен студент"-изимитира го чернокоското.
Джимин се изправи от бюрото на,което беше седнал и се приближи до него.
-Просто е Техьонг ако имате такова уговорка представи си плюсовете за теб-заговори Джимин-Знам,че може да ти звуча,като някакъв много ама много тъп човек,но просто го приеми като-замисли се за момент той и се заогледа из стаята.-Като в онзи сериал който бяхме гледали.
-Това е различно Джимин не ставай смешен.-каза Техьонг-А и не забравяй,че това беше само филм а и те се заобичаха после.-каза отново той.
-Пак ти казвам да се видите отново и да поговорите.Може пък да спечелиш нещо от това Техьонг.Не мисли разумно действай и давай по течението.Пък после ще мислиш- Джимин го погледна и чакаше отговор,а чернокоското само го гледаше скептично.
-А и не забравяй,че той не е обикновен човек.-заговори след кратка пауза.-Може да има всеки замисли се,защо точно ти си му привлякъл вниманието и,защо точно на теб ти предлага такова нещо.-довърши Джимин и се изправи насочвайки се към вратата.
-Аз ще тръгвам закъснявам.Оставам те Техьонг и помисли много добре.Никой не би искал да изпусне такова златно съкровище.
-Добре сега изчезвай достатъчно ме обърка-каза Техьонг и побутна приятеля си и затвори вратата.
Техьонг седна на леглото и се замисли.Наистана от една страна,ще е много лошо и неправилно ако приеме това предложение,но от друга страна се замисляше какво би спечелил.
"-Искам да поговорим.Ще пратя кола да те вземе."-Техьонг се замисли щом прочете новото съобщение.От къде той имаше номерът му.Другото което Техьонг отршчаше е,че всъщност беше на косъм да приеме предложението.Той отново погледна към новите съобщения които получи.
"-Имам си начини за да открия това което искам.В случая тел.ти номер. Не се стряскай моля.Нека се видим и,ще ти отговоря на всички въпроси. "-Техьонг се учуди на написаното.
"-Да и това знам че имаш много въпроси.Сега се оправи чакам те. "-Този човек все едно ми е в главата-помисли си Техьонг.
"-И не се опитвай да ми извъртиш някой номер предупреждавам те."-Техьонг се учуди как му бе прочел мислите.
Техьонг остави телефона и реше да се приготви.Малко се вълнуваше,че ще го види.
От друга страна обаче се притесняваше.Как ще протече този разговор?.
Как се предполага,че трябва да се държи щом,ще бъде в компанията на известният Джеон Джънкук.Хиляди въпроси се въртяха в главата на Ким Техьонг,който нямаше и на представа в какво се беше забърквал.
YOU ARE READING
You belong to me
FanfictionДжон Джънкук е един от най-успешните бизнесмени в Корея.Пред обществото и пред съдружниците си той е идеален..Всички жени искат да са с него,а повечето мъже го мразят,защото му завиждат и искат да са, като него.Джънкук обича тази слава и цялото то...