*Beep, Beep * Aku tersedar disebabkan jeritan(??) jam locengku . Kacau daun la .
♩✧♪●♩○♬☆
" Baekhyun, saya ada meeting ke hari ni ? " tanya aku .
" Takda Tuan Kim " balas pembantuku , Baekhyun .
" Saya nak keluar sekejap . Kamu jaga office ni . Boleh ? " Baekhyun mengangguk . Aku keluar dari pejabat dan memasuki lif .♩✧♪●♩○♬☆
" Aigoo , Eunjii . First day kau dah lewat . Nasib baik harini bos cuti tau . Kalau tak , hm . Habis la kau kena bebel . " Aish . Malas aku nak dengar apa si Lia ni cakap . pokpet pokpet . Baik aku buat kerja .
" Soo Eunji , tolong ambil order dekat table 2 ! " arah Brian . Aku bingkas bangun dari tempat aku duduk dan pergi ke table 2 .
........
Aku membawa pesanan pelanggan tadi . Tiba - tiba dengan tidak sengaja , aku terlanggar seseorang . Aduh , Eunji . Apa kau dah buat ?!
♩✧♪●♩○♬☆
Aku berjalan masuk ke cafe kegemaranku . Aku tiba - tiba dilanggar sesuatu . Sakit , tapi ...
BAU COFFEE ! HMMM CAPPUCINO LAGI ! FAVOURITE !
Aku terlanggar seorang perempuan . Tengok daripada pakaian dia , nampak macam pekerja sini .
"M-maaf encik . S-saya tak s-sengaja ." dia 'bow' banyak kali depan aku . Tak sakit belakang ke dik ?
"Lain kali , tengok la sekeliling waktu tengah berjalan . " rasa macam jadi Perdana Menteri pulak cakap macam tu ehe .
" Eunji ! Kau okay tak ?! " Ouhh , nama dia Eunji . Pretty name .
✧・゚: *✧・゚:*
Aigoo Eunji !! Kenapa la kau tak tengok sekeliling waktu berjalan .
"EUNJI ! KAU DENGAR KE TAK APA AKU CAKAP NI ?!" aku terkejut . Lia ni pun eyy—
༶•┈┈⛧┈♛
" Yeobo , buat apa tuu?" Tanya kekasih aku , Jisoo .
"Takdalah , tengah buat stokin . Tak nampak ke saya tengah nak Up rank PUBG ? " balasku . Hey , kau fikir CEO macam aku ni tak main PUBG ke ha ?
"Jangan harap nak kalahkan Rank saya eh ." Jisoo memberi amaran . Eleh , fikir aku takut ke ?lagi , belum habis lagi .
belum lagii..
To be countinued .....
HSHHSHSHS SORRY . TAKDA IDEAA .
-chaefluffie--
YOU ARE READING
[H/SU] Coffee + Kim Seok Jin
FanfictionStart ; 18th November , 2020 End ;?? "ℓσνє ѕтαятѕ ωιтн ¢σƒƒєє ☕"