«Midnight»
| Το τρίτο βιβλίο της τριλογίας του #Melton |
Disclaimer: Δεν χρειάζεται να έχετε διαβάσει τα άλλα δύο βιβλία για να διαβάσετε αυτό.
( . . . )
Madelaine White
Ryder Davis
( . . . )«Καλώς ήρθες στο νέο μας διαμέρισμα.» αναφωνώ χαρούμενη και τον παρατηρώ με την άκρη του ματιού μου.
Εκείνος χαμογελάει και δαγκώνω τα χείλη μου.
[ · · · ]
«Σταμάτα!» διαμαρτύρομαι και του πετάω ένα μαξιλάρι.
Το πιάνει στον αέρα και σηκώνει το φρύδι του.
«Ουάου, είσαι πιο ευέξαπτη από όσο θυμόμουν.» σχολιάζει ειρωνικά και τον αγριοκοιτάζω.
[ · · · ]
«Είμαι μήπως ένα αστείο για σένα, Mad;» φωνάζει εξαγριωμένος και τον κοιτάζω με βουρκωμένα μάτια.
«Όχι! Πρέπει να με αφήσεις να σου εξηγήσω, σε παρακαλώ, Henry.» λέω απελπισμένα.
Αυτός σφίγγει τις γροθιές του και κουνάει το κεφάλι απογοητευμένος. Το όμορφα χαρακτηριστικά του σκληραίνουν και οι φλέβες στο λαιμό του είναι πλέον εμφανείς.
«Άσε το καλύτερα.» μουρμουρίζει.
[ · · · ]
Το πρόσωπό του απέχει μερικά εκατοστά από το δικό μου και ξαφνικά η ανάσα μου πιάνεται στο λαιμό μου. Η καρδιά μου αρχίζει να χτυπάει δυνατά όσο τον βλέπω να πλησιάζει όλο και περισσότερο.
«Περίμενε.» ψελλίζω βάζοντας το χέρι μου στο στήθος του για να τον σταματήσω. «Δεν μπορώ. Δεν είναι σωστό.»
«Από πότε σε νοιάζει τι είναι σωστό και τι όχι;» ψιθυρίζει πάνω από τα χείλη μου και νιώθω όλες μου τις άμυνες να καταρρέουν όταν με φιλάει.
[ · · · ]
«Αν αυτές είναι οι συνέπειες, τότε προτίθεμαι να τις υποστώ για να είμαι μαζί σου.»
«Midnight»
Έρχεται τον Νοέμβριο του 2020.
YOU ARE READING
Midnight
Teen Fiction«Αν αυτές είναι οι συνέπειες, τότε προτίθεμαι να τις υποστώ για να είμαι μαζί σου.»