Epilóg

34 1 0
                                    

Volám sa Bella Brown a mám 17 rokov. Študujem na strednej škole Cambridge, kde chodila aj moja mama. Žijem len s otcom, mama mi zomrela keď som mala desať na rakovinu. V našej domácnosti žije ešte môj brat Logan a sestra Kimberly. Nedávno sa k nám prisťahovala otcova snúbenica Kelly. Otec pracuje vo veľkej firme a časťo cestuje za prácou a rôznymi služobnými cestami. Nemá moc na nás čas. S Kelly sa spoznali na jednej služobnej ceste. Oni tomu hovoria láska na prvý pohľad. Ja by som to skôr nazvala. Chcem bohatého a staršieho chlapa. Otec je totiž od Kelly starší o 10 rokov. Ale naspäť ku mne. Mám jednu najlepšiu kamarátku Marry. Sme kamarátky už od mala. Je so mnou vždy a všade. Vyrastali sme spolu a trávime spolu skoro každý deň. Okrem nedele, to chodím do kostola. Nie preto, že by som bola silno veriaca, ale preto aby som sa modlila zato aby Kelly nebola nejaká štetka ktorá otca okradne pretože mamina smrť ho skoro zabila a to doslovne. Našli sme ho s bratom ako si chce podrezať žily. Chvalabohu sa mu to nepodarilo.
Mimo školy navštevujem aj umeleckú súkromnú školu. Kde sa venujem maľovaniu a tancu. Je to skôr taká mimoškolská aktivita. Chodím tam vždy vo štvrtok.

Ahojte čitatelia. Mám pre vás novú knihu. Dúfam, že sa vám zapáči. Budem veľmi rada za každí váš like alebo komentík. Veľmi ma to poteší  S pozdravom autor ✨

Zakázané Ovocie Where stories live. Discover now