Yaşanan sorunlar bitmiyor

2.7K 60 14
                                    

Küçüklüğumden beri hep siskoyum ben. Hiçbir zaman sevdiğim çocuklar beni sevmedi. O dikkat çeken kız olamadım. Güzel olduğuma az da olsa inanıyorum. Hatta kilo verirsem gayet dönüp tekrar bakılacak bir kız olduğuma da inanıyorum. Tamam belki biraz abartmis olabilirim ama hiç değilse kilo verirsem begenilen bir kız olabilirim. Vermem gereken 20 kilo var az buz bir kilo değil bu nasıl aldın derseniz inanin bilmiyorum. Bu kilolar benim için hep ama hep sorun oldu. Kendimle barışık hiçbir zaman olmadım. Yani göbeğim i ve popom u hiçbir zaman sevemedim. Küçükken dislanirdim. Hoş günümüzde insanlar şişman insanlari hala disliyor ama neyse. Hıh birde ben dansçıyim. Yeteneğim olduğu halde ve kazanacagimi bildiğim halde o yarışmaya katilamadim neden sizce ?? Aaa doğru bildiniz tabi ki de kilom yüzünden. Sevdiğim çocuklar bana bakmıyor. Mağazalar da bile ne giysem yakışmıyor. Bir fotoğraf çekiniyorum. Çekildiğim fotoğraflar selfie den öteye gidemiyor . Birde o tombik suratim yok mu öldürüyor beni. Bir gülüyorum yanaklar yüzü örtmus gıdı cikmis falan kim neden beni sevsin yani ben olsam bende beni sevmem Hayır yani aklı olan sevmez zaten . Böyle böyle derken ben artık şişman olmaktan sıkıldım. Anneme soruyorum anne ben çok mu siskoyum diyorum. Hayır diyor. Bugün de amca bana diyor ki sadece biraz basenin var iyisin böyle. Sapık mıdır nedir. Götume mi bakiyon sen amca diyecektim de sus büyüklük sende kalsın dedim. Ama amca da haddini bilsin yani. birde sanaldakiler beni çok güzel falan sanıyor herhalde durup durup tanısalim mi diye mesaj geliyor. Ya gerçekten fazla önyargım yoktur da hepsi kekomanci bunların ya az önce bir çocuk mesaj attı çocuk ta çocuk yani küçücük bir şey ergenlige bile girmemis. Gerikafali iki de birde tanısak mi diyor . Gerek yok diyorum uzattıkca uzatıyor. Acaba beyninde sorun mu var diye de düşünmedim değil hani. Birde bana kendini büyük gibi gösterme çabaları yok mu beni bitiriyor resmen. Neyse o gerikafaliyi da bosvereyim. Geçen sene deli gibi aşık olduğum bir çocuk vardı ama o adanada ben iskenderun da diğer hikayemin başında anlatmıştım zaten. Bir gün işte Adana'ya gittim çocuğu buluşmaya ikna ettim falan derken. Hani konuşuyoruz bana asqw falan yazıyor ( geçen sene asq, asqw gibi şeyler çok modaydi ) işte tabı ben havalarda uçuyorum. Ama hersey buluşan a kadarmis buluştuk ooo canım cicim falan öpmeler sarilamalar koklamalar falan bitti e tabi buda gitti adam akıllı bir daha konusamadik tabi fotoğrafta sadece kafa görünüyor. Çocuk ne bilsin karşısına karaya vurmuş fok balığının cikacagini bilemedi tabi. Sonra da herhalde bir fok balığıyla buluşmanın şokuyla bir daha benimle konuşmak istemedi . Aramızda kalsın bu çocuğun en yakın arkadaslarindan biri ile konuştuk bir ara. Çocuğa yavsak demiyeyim de nasıl söylenir biraz fazla rahat konuşuyordu benimle. Ondan bir sogudum zaten. Sonra da kendimden biraz tiksinmedim değil bir aralar deli gibi aşık olduğum çocuğun en yakın arkadaş idi yani o konuştuğum. Biraz utandım açıkçası. Ben o çocukla kanka olmayı falan istiyordum. Belki sevdicegimle aram düzelir diye ama çocuk bana hallenince planim suya düştü tabii. Bu arada bunu yazarken hala karam yiyorum. Sonra niye ben siskoyum. Şu boğazım bor durmuyor ki. Ama şimdi kabil edelim. Karam da mükemmel yahu!!! Birde beni geçen gün kandirdilar ya. Ben 1 aydır gerçek olmayan bir çocukla bir şeyler yürütmeye calisiyormusum meğerse yazık bana . Birde onun üzüntüsü var içimde. Hatırladıkça üzülüyor,üzüldukce yemek yiyorum. Daha da sisko oluyorum. Birde şimdi sms yoluyla mesaj attım bakalım bu sefer nasıl yalanlar uyduracak diye bekliyorum. Ama keşke suan da ben xx değilim haha salak aylarca seni kandirdim dese valla daha az üzülürüm anladım çünkü artık kaldırıldığımi. Ama o kadar gerçekçi konuşuyordu ki. Cidden o sanmıştım. Neyse arkadaşlarıma soylemeyeyim kaldırıldığımi da cidden xx le bir geçmişimiz var sansinlar. Ya cidden suan neler oldu bilmiyorsunuz. Hemen anlatayım öğrenin o halde. Bu xx facebook a geri döndü o değil belki gerçekten ama beni mutlu ediyor sonuçta ya belki de odur. Hayır bakma bana öyle küçük bir ihtimal demek istedim . Sahte bir mutluluk işte.

Şişko olmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin