❄️Cat romantism❄️

220 6 31
                                    

Marinette pov:

Ma intorc si eu in clasa nedandu-mi seama ca zambeam ca proasta cu gura pana la urechi.Il aud pe Adrien cum incepe sa rada haotic.Alya vine langa mine si ma trace in banca noastra.

Al:Alooo! Pamantul catre Marinette!

M:Mh?da?ce?

Al:Aolo...ce ma fac eu cu tine! Spunei odata!

M:Cui?Si ce?

Al*palm face*Lui Adrien,dāāā!

M:Nu pot Alya daca..nu simte la fel?

Al:*palm face mintal de 100000 de ori*Sti ca te iubesc nu?

M:Mhm..?

Al:*Ofteaza*dar...cateodata esti muult prea zapacita!Uite! Da fiind ca este 20 decembrie ..invital in oras!

M:Alya! Nu pot!

Al:Nu exista nu pot! Exista doar nu vreau!UwU(sustine ship Adrinette)

M:Ah.....voi incerca...

Al:Yeyyy!

Ni:Ce vorbiti fetelor acolo?

Al:Marinette vrea sa il invite-

Si ii pun mana la gura inainte sa scoata ceva din gura aia...Daca auzea Adrien?Ma faceam mica si in dulap direct ma bagam!

Ad:Pe cine sa inviti ?

Oh shit...

M:Pe...pe...Alya! Da! La ...la! Mall! Da! Hehe...

Al:*palm face*

M:Termina cu asta deja devine enervant!

Ni:Ok atunci sa va distrati! La..ce..doamne fac fetele la Mall...

Al:Treburi!UwU

..............

Al:Dute ! Acum e momentul!

M:Nu nu.....

Si ...Alya ma impinse direct spre spatele blondului cu ochi de un verde infernal.Asta facandul pe blond sa se inoarca si sa ma prinda de umeri in semn de ajutor...

Ad:Whoa! Esti bine Marinette?

M:Da...da...voi..adica ....voiam sa zic daca..vrei desigur..

Ad:Marinette....scuze ca te intrerup dar....ai vrea sa mergi cu mine la film...

M:A.....Da ! Am....Alya? Te superi daca voi merge cu Adrien la film si nu cu tine...?

Al:Aaa nuuu desiguuur! Ducetiva!*cu un glas foarte amuzat* 😏😏

O urasc cand face fata aia....Adrien ma invitat? El pe mine? Mi-a usurat treaba.....Nu stiu cum sa facut de m-am balbait..credeam ca a incetat....dar se pare ca acel baiat inca imi tulbura sentimentele....

Ad:Bine atunci...ne vedem in fata parcului la ora 20?

M:Sigur!Pa!

Ad:Ne vedem!

M:Mhm...

Si asa blondul meu se inteparteaza de noi doua eu ramnanad atintita cu privirea spre el...La naiba! M-am intors de unde  am plecat! La naiba cu balbaitul si nebunia asta...

M:Tu ai vazut ce s-a intamplat nu?

Al:Da...

M:E un dezastruuu...

Al:In primul rand..trebuie sa fi doar tu insati! Tu cine ai vrea sa pari! Gandestete la asta!Te va ajuta!

Alya are dreptate...E asa o prietena buna....Ma bucur ca o am alaturi!

꧁𝐎𝐮𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲꧂🥀𝐀 𝐌𝐢𝐫𝐚𝐜𝐮𝐥𝐨𝐮𝐬 𝐒𝐭𝐨𝐫𝐲🥀|FINALIZATA|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum