on yedi [final]

898 53 26
                                    

"Sevgilim,

  Seni unuttuğumu düşündün. Senden nefret ettiğimi. Senden ayrılmak için sadece bir sebebim vardı Jungkook. Seni sevdiğim için.

  Arkadaşların beni daha önceden dövmüştü çünkü çıktığımızı biliyorlardı. O yediğim tekmeler ve yumruklar yüzünden beynimde tümör oluşmuştu. Belki benden çoğu kez nefret ettin ama istediğim şey buydu. Bu hastalığın geri dönüşü olmadığı için bana bağlanmaman gerektiğini biliyordum ama sen bir an bile olsa vazgeçmedin. Son zamanlar olduğunda,

  Neden kalan zamanımı senin mutluluğun için harcamayayım ki dedim kendime. Evet, neden harcamayayım? Ayrıca Taehyung ile olan ilişkim, senşn adını saha fazla kirletmemekten başka bir şey için değildi. Beni unutman içindi ama sen beni sevmeye devam ettin. Sadece canımı yakan, beni sevdiğini söylemene rağmen, ben kanlar içindeyken elimi tutmamandı.

  Her lavaboya girdiğimde ben kusarken sen arkamdan sarılıp bana destek olmak yerine yan kabinde ağladığın içindi.

  Benim yerime başkasıno koyarak onu sevmeye çalıştığın içindi Jungkook canımı yakan şeyler. Şimdi benden nefret etmeye devam et. Yalvarırım çünkü arkamda ağlayan birini bırakıcaksam bu sen olmamalısın. Bu verdiğim çiçek tohumlarından birini ilk mezarıma geldiğinde dik, ikincisi ise son geldiğinde dik. Diğerini ne yap biliyor musun? Yanı başında duran saksıya dik ve her gözlerini açtığında beni hatırla.

  Ve ben seni asla paran için sevmedim.

  Ve ben seni asla okulda popüler olmak için sevmedim.

  Sadece senin mutluluğun için, öldüğüm gün üzülen sen olma diye sevdim ve ben özür dilerim. Sanırım seni gerçekten fazla kırmışım. Beni bırakacağını tahmin etmeme rağmen sen beni asla bırakmadan sevmeye devam ettin. Sana bir borcum oldu, bunları öteki dünyada ödeyeceğim.

  Keşke bu yazıyı yazarken ağlamasaydım ve seni doktor aradığında gelmeyeceğini söylemeseydin. Gelmeyeceğim dediğin için, morgtan beni direkt çıkarıp gömmelerini istedim. Kimseden habersiz. Ama çukurumu kimse açmadı Jungkook. Eşcinsel olduğum için.

  Hasta halimle düşe kalka kazdım kendi çukurumu Jeon Jungkook. Keşke soyadım sana ait olsaydı dedim.

  Taehyung bile evi terk etti ben onun soyismini kullanırken. Şimdiyse senden bir şey istiyorum; Busan'da eski evimin yanında göm beni. Senden nefret ediyorum dediğim her kelime aslında seni seviyorumdu."

●●●

Nasıldı?

Bu fici öylesine yazdım, kafamı dağıtmak için.
Yani okunacağını sanmıyorum ama sadece böyle dursun istiyorum.

Her şey için geç olabilir lütfen bunu unutmayarak yaşayın hayatınızı! ♡

bad gay | jikook ✅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin