46.rész
- Szerintem csak azért mondod ezt, mert megrémültél attól, ami köztünk van. Félsz, hogy esetleg elköteleződés lesz a vége.
- Ne keverd össze a nem akarok elköteleződést, az elköteleződéstől való féltemtől. A kettő nem ugyanaz. Én sosem féltem a komoly dolgoktól, csak tudom, mi nem akarok lenni. Egyébként legyünk őszinték, nálad minden megcsalás témára az a válasz, hogy mert Susieval nem volt szex. Kezd nagyon kifogásszagú lenni ez az egész. Én nem hiszem, hogy csak ez volt mögötte. Legalább ebben lehetnél velem őszinte, hogy elmondod a többi háttér okot is. A sajátoldalad érdekelne, amiértek. Te választottál egy szadista nőt, ez volt az ára. Tizenkét évig pusztították egymást, és másokat, nem érem fel ésszel mi értelme volt. De mindegy. A te életed, a te hibáid.
- Mert te olyan remekül választottál az exeiddel. – pillantott rám jelentőségteljesen.
- Ezt nem mondtam, de én otthagytam mindegyiket. Én! Nem ők engem, én léptem ki, amikor már nem volt mit megmenteni, és egyiket sem húztam egy évtizedig. – őt néztem, de kibámult a szélvédőn az esőbe.
- Miért annyira fontos, hogy miért tettem? -még mindig az ablaknak beszélt.
- Mert én nem akarok Susie hibáiba esni.
- Ez nem fordulthat elő, te teljesen más vagy. – nézett a szemembe.
- Talán igen, talán nem... De én is tudlak bántani, ha akarlak.
- Igen, de nem passzióból, csak védekezel, ha fájdalom ér visszatámadsz. Nem élvezed, ha belém rúgsz.
- Azért ez nem teljesen igaz.
- Tudod, hogy értettem.
- Igen...
- Miben hasonlítok rá?
- Egy jóképű gazember, aki nagyon arrogáns, és karizmatikus. Mindig tudja az összes kiskaput, és elég dörzsölt, hogy állandóan a talpára essen. Olyan embereket választ magad mellé, akik kiegészítik a hibáit, jól átlát másokon és ki is tudja használni őket. Tisztában van vele kinek mit mondjon, hogy azt tegye, ami neki a legjobb. Sok ismerőse van, és nagy befolyása. Fontos a családja, de a munkája is, többször helyezi a szerettei elé. És ritkán van bűntudata emiatt, még ha azt is mondja, hogy van. Nem erőssége a hűség, de a válás a legutolsó lépcsőfok, csak ha már minden kötél szakad. Élvezi a harcot, a kihívásokat, a sikereket, különösen szereti a nehéz győzelmeket. Az motiválja.
Összevont szemöldökkel kérdőn pillantott rám.
- Arról beszéltem, miben hasonlít hozzád.
Toto hosszan nézett, majd nagyot sóhajtva elfordította a fejét.
- Túl sok a hasonlóság? - kérdeztem óvatosan.
- Azt hittem rólam beszélsz. Mintha mi ketten, ő és én ugyanaz az az ember lennénk.
- A sikeres vezető kvalitása és magánélete gyakran nagyon hasonló.
- Én azt hittem csak viccelsz azzal, hogy esetleg azért találsz vonzónak mert pár dologban hasonlítunk. -tárta szét a karjait.
- Nem tudom ezért vagy e vonzó, lehet. Vagy lehet, hogy ez egy része az egésznek. Őt évek óta ismerem, téged öt napja, így had ne válaszoljak erre a kérdésre. Jobban meg kell ismernem téged, hogy én magam is meg tudjam mondani mi az, amiben a felszín alatt különböztök.
YOU ARE READING
The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)
FanfictionA Formula- 1 nem csupán a gyors autókról, pilótákról, és grid girl-ről szól.A háttérben kőkemény politikai és üzleti játszmák folynak, melyeknek egyik fő mozgatója a Mercedes-AMG Petronas Motorsport ügyvezető igazgatója Toto Wolff. A sármos ex-verse...