48

373 13 0
                                    

48.rész

Nyolcóra ötven is elmúlt mikor lepakoltam az autót, Toto idegesen nézegette az óráját.

- Azt hiszem a közös reggelinek lőttek.

- Be kell mennem megnézni mi a helyzet.

- Tudom. Menj.

- Ne haragudj de..

- Menj. – nevettem rá – Nyomás, mert a szerelők nélküled még a megfelelő csavarkulcsot sem találják.

- Nagyon vicces. -morogta.

- Miért nem így van? -cukkoltam - Úgy őrzöd őket a boxban mint valami vadászkopó. Láttam ám a múltkori képet. – kacsintottam rá.

- Melyiket?

- Amit a twitteren osztott meg a csapat az Olasz Nagydíj reggelén. -mire értetlenül nézett – Valami olyasmi volt a szöveg, hogy „Valaki lelkes, és egész reggel ott ült." Azt hiszem Lewis garázsa volt, és a pihenőszékében döglöttél. – vigyorogtam, de ő nem nevetett – Várj. – és gyorsan megkerestem – Ez az. – amint meglátta kiakadt.

- Szerinted ez vicces? Semmi köze sem volt a lelkesedéshez vagy az örömhöz, nem voltam munkaképes állapotban! -csatolta ki magát küszködve, és kapkodva –A verseny előtti éjjel hajnalig vitatkoztunk Susieval telefonon! Alig aludtam! Rohadtul kimerültem, ideges voltam, és fájt a fejem, de az volt az egyetlen hely a zaj miatt, ahol feltudtam ébredni a délutáni futamra! – magyarázott idegesen, emelt hangon, majd kissé esetlenül, és dühösen kiszállt, az ajtót pedig erővel bevágta.

Csak úgy csengett a fülem. Az ablakon keresztül láttam, ahogy Toto idegesen dörzsölte az orrnyergét, és az arcát. Nem zavarta az sem, hogy közben esik az eső. Kiborult. Nagyot sóhajtva összeszedtem a cuccom és is kiszállás közben felhúztam egy ernyőt. Nem volt dühös, inkább aggódtam érte.

- Ne haragudj! – tárta szét a karjait bűnbánóan – Egy barom vagyok. – sóhajtott, miközben lassan kezdett alázni.

- Jóvá teheted. – mire kérdőn nézett rám, mellé léptem, fölé tartottam az ernyőt, és átkaroltam a derekát – Mond le a programod, és reggelizz velem. Nincs vita. -emeltem fel az ujjam az esernyőt tartó kezemen –Egy hulla fáradt, kimerült, idegroncs vagy, aki még ingerült is. Így nem mehetsz be, még valaki olyannak szeded le a fejét, akinek nem kellene. Reggeli velem, aztán mehet a meló. – húztam meg a karját, lábujjhegyre álltam, és adtam az arcára egy puszit – Oké?

- Igazad van. – ölelt magához szorosan.

- Miről vitatkoztatok akkor ami még most is ennyire megvisel? – kérdeztem halkan.

- Mein Schatz...- motyogta a fülembe, de ezt a hanglejtés jellegzetes volt.

- Nem kérdeztem semmit...

- Köszönöm... - susogta.

Egymást szorosan ölelve álltunk a parkolóban, a szakadó esőben, mint valami régi hatvanas évek beli film szereplői. Szürreális volt, és mégis jó érzés. A kezem és Toto hátán az ing egyre nedvesebb lett, az ernyőről ráfolyt a víz.

- Teljesen átázol.

- Nem baj.

Lassan elhúzódtam, a tekintete egyszerre volt szomorú, fáradt, letört, és valami mély fájdalom ült a szemében. Megsimogatta az arcom, és gyengéden megcsókolt, majd egyre szenvedélyesebb lett, és végül szorosan magához ölelt. Éreztem, hogy valami nagyon bántja, és marja a lelkét. Azzal a képpel egy rohadt aknára léptem, ami felrobbant, Toto pedig kikészült. De egyáltalán nem úgy ahogy én vártam, nem dühöngő, őrjöngő tombolást váltott ki belőle, hanem kiborulást, fájdalmat, és szomorúságot.

The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora