49

360 17 0
                                    

49.rész

A földszinten ültem az ablak mellett Red Bullos ingben, fekete nadrágban, egy törölközővel a fejemre csavarva. A látvány szürrealitását mégis Toto adta, aki velem szemben foglalt helyet, vizes hajjal, velem megegyező ruhában és éppen Dietrich viccén nevetett. Az öreg erre hátba vágta, ő meg az asztalra előre esve nevetett tovább. Oldalra pillantottam a mellettem ülő Christianra, aki hasonló szkeptikus fejjel bámult vissza rám.

- Ez nem volt akkora vicc. Mi folyik itt? Mi van vele? -kérdezte halkan.

- Jobb, ha nem tudod. – ittam a kávémba.

- Az asszisztensem talált neked hajszárítót, negyed óra és itt lesz.

- Remek. Anélkül úgy néznék ki, mint a Nyugati boszorkány.

- Kócosan is csinos vagy. – nevetett rám Toto.

- Ez csak rólad mondható el. Tök mindegy mit veszel fel, minden rohadt fotón jól festesz. Borzalom. – tűztem egy falat gombástojást a villámra.

- A múltkori pódiumos fotókon például nem. Lewis szétáztatott!

- Jaj, ugyan már! Bármelyikkel lehetnél a Maxim címlapján! Nyílt titok, hogy a csapatfőnökök vizespóló versenyét te nyernéd! Ne nyavalyogj már!

- Vigyázz még a végén Ena lesz a falkavezér! – szólt közbe röhögve Horner.

- Mondj az, aki Gerry szoktatott le a lila ing, zöld pulcsi kombóról!

- Ez fájt! -nézett rám az angol.

- Túléled. – vigyorogtam rá – Egyébként mióta vele vagy, végre van stílusod, és normálisan öltözködsz! Ideje volt. – mutattam rá a villámmal, aminek a végén egy paradicsom darab piroslott.

- Most végig fogod froclizni mindenki ruhatárát? – dőlt hátra karba tett kézzel Didi.

- Nem Mr. Kockás ing. Mást is felveszel vagy ebben fognak eltemetni?

- Nem unod még?

- Neeeem. Jó móka. – és közben Totóra néztem, aki próbálta elfojtani az arcán bújkáló széles mosolyt.

- Szóval? – néztem körbe az asztaltársaságon – Mit mondott az a cuki ember? Lesz edzés, vagy csak dumálni fogunk az időmérőig?

- Cuki ember? – nézett rám kérdőn az angol.

- Masi! – húzta a száját Toto, a nevet olyan hangsúllyal kiejtve mintha a versenyigazgató neve szitokszó lenne.

- Attól, hogy te utálod még tök jó arc.

- Tök jó arc? – szörnyülködött teátrálisan.

- Tudod van egy szabálykönyv, amit el kell olvasni és megtanulni, az, hogy nálatok sem a pilóta, sem a versenymérnökök nincsenek tisztában vele az TI problémátok nem az ausztrálé.

- A szabály nem volt egyértelmű mein Schatz!

- A szabály egyértelmű Toto, csak ti akartátok utólag átértelmezni, hogy mentsétek a seggetek, mikor Masi megbaszta a csapatot!

- Én jobban szeretem a bűntetés szót. – szólalt meg az ajtóból egy kedves hang.

- Jé a diri! – mutattam rá nevetve, mire Toto az asztalra könyökölve az arcát a kezeibe temette.

- Hello mindenkinek! – jött közelebb és közben kedvesen mosolygott – A kisasszony az új Red Bull menedzser, ha jól sejtem. – nyújtott kezet kuncogva – Michael Masi, versenyigazgató.

- A jó fej diri! – nevettem rá, és elfogadtam – Ena Sinclair. Hívjon csak Enának. és bocs az outfittem éppen katasztrófa.

- Nagyon modern ez a turbán. – bökött a fejemre.

- Jah, éppen próbálok hajat szárítani, igen nagyon tuti. -nevettem fel - Ha meghívunk egy kávéra az megvesztegetés?

- Nem, és örülnék neki. – nevetett fel én pedig a magam melletti utolsó üres székre mutattam.

- Toto. – üdvözölte az éppen karjait egymás előtt keresztbefonó és jelentőségteljes arcot vágó osztrákot.

- Masi! – morogta.

- Lemaradtam valamiről? – bökött Totóra, végig mérve az öltözetét.

- Igen. Toto lesz az új csapatvezető a következő futamtól, mert Christian visszavonult. – közöltem fapofával.

- Ez nagyon meglepő változás. – mondta zavartan, mire felnevettem, ahogy a többiek is.

- Csak ugratlak! Reggel eláztunk és Christian adott pár száraz cuccot.

- Vagy úgy! -nevetett ő is – Az év híre lett volna, ha a Mercedes csapatvezető nélkül marad.

- Aminek te roppantul örülnél, mert végre senki nem tenné szóvá, a hibákkal és ellentmondásokkal teli szabálykönyved! – erre a mondatra Chris az egyik kezébe temette az arcát, Didi pedig látványos torokköszörülésbe kezdett.

- Toto mondtam már nektek, hogy írjátok le hivatalos formában a javaslataitokat, észrevételeiteket és a nyílt fórumon a csapatvezetőkkel és pilótákkal, kamerák nélkül megbeszéljük a kérdéses pontokat. -tárta szét a karját.

- Hogy még véletlenül se égesd le magad nagy nyilvánosság előtt igaz?

- Most sem a hely, sem az idő nem alkalmas erre.

- Ha azt hiszed – mutatott Masira - hogy én és a csapatom...

- Itt fejezd be a kurva mondatot! – nyúltam át az asztal fölött és megfogtam a kezét – Ez a Red Bull homeja, ahol Michael vendég, és te is! Ha cirkuszolni akarsz várd meg, míg hozzátok és betér és tedd ott! Minden más esetben hiába vagy a párom, kidobatlak a fenébe. Remélem világos voltam. – mosolyogtam rá, és visszaültem a helyemre – Miattad nem veszünk össze a cirkuszigazgatóval. -mire látványosan összeráncolta a homlokát, mégszorosabbra fonta a karját a mellkasa előtt, és jelenőségteljesen bámult - És ne nézz rám vasvillaszemekkel, tudod, hogy nem hat meg.

- Játssz szépen vagy az asszony az orrodra koppint! -nevetett fel Chris.

- Mondja a pasi, aki pucéron pózolt egy forma autó tetején, és akinek a borzalmas angol ízlése mémmé vált a még a Horneres rajongók körében is! Szeretnél jó néhány plusz promóciós tevékenységet, és jó pár sajtóhiénát a nyakadba, vagy befogod végre? – ettem tovább a rántottát és a zöldséget rá sem pillantva, így is tudtam mit csinál – És ne szuggeráld Didit, én kötöm a bizniszt és abban az lesz, amit én beleírok. – néztem fel rá nagyon szúrós tekintettel.

- Te nyertél! – emelte fel a kezeit megadóan, közben Masi nagyon halványan mosolygott, de azért látszott, hogy legszívesebben teli szájjal vigyorogna.

- Azt hiszem Günther azt mondaná, mint egy kurva óvodában bassza meg! – az ausztrálból kitört a nevetés.

- Elnézést!

- Kitalálom az érzés hasonló?

- Nagyon emlékeztetsz valakire. -rázta felém viccesen a mutató ujját.

- Kire?

- Ninára! – választ Toto gúnyosan – Most őt is fel akarod szedni?

- Elnézést! – álltam fel azonnal, és megragadtam Toto karját – Nyomás az irodában!

- Engem te ne utasítgass! Jogom van...

- Azt mondtam az irodámba! – sziszegtem, erősen megszorítottam a karját és a lépcső felé húztam – Gyerünk! -néztem rá kurva idegesen.

The one-night affair. Love or business? (Toto Wolff fanfiction)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz