23《 Igazgatói 》

5K 123 11
                                    

- Ahj- nyögtem fel panaszosan mikor megszólalt az ébresztőm. Ariana Grande hangja valami visítóan hatolt az agyamig. Imádom a nőt tényleg, de reggelente a pokolba kívánnám. Akkor miért ez az ébresztőm? Mert imádom a Rings számát.

Az ébresztőmet miután kikapcsoltam felültem és kezembe vettem a telefonomat. Ahogy bekapcsoltam az internetet sorra rohamoztak meg a messenger üzeneteim. Irt Liam, Mia az általános iskolai volt barátnőm aki fülig szerelmes volt Nathanbe aztán Sandra, Nathan, Eric, anya. Egyből a bátyám üzenetet nyitottam meg.

Bátyus
Na mizukaa? Karikor megyek

Nem válaszoltam csak elkezdtem megcsörgetni pár másodperc múlva felvette.

- Normális vagy?- kérdezte álmosan- Tudod hány óra van? Hajnali 4 itt!- ásítozott. Ki is ment a fejemből hogy ott 2 órával később van mint nálunk.

- Jaj! Basszus bocsi- kértem bocsánatot.

- Semmi, de miért hívtál?- kérdezte.

- Oh csak azért mert, már alig várom hogy lássam az én kis bátyámat- öleltem magamhoz egy párnát.

- Maki én is alig várom, de most leteszem mert két óra múlva én is kelek. Szeretlek szia- tette le.

- Szeretlek- mondtam majd mmegnéztem anya üzenetét ami csak annyi volt hogy vigyazzak magamra. Nathan megkérdezte hány órám lesz hajnali kettőkor. Sandra küldött egy vicces tiktok videót ahol egy kacsa táncol mellete pedig egy macska fújtat rá. Ezen a videón legalább 10 percet nevettem. Miának az üzenetet nem nyitottam meg. Liam meg csak küldött egy jó reggelt üzenetet vissza írtam neki egy olyan szövegét hogy " Kis csövim remélem vissza aludtál és nem fogsz nyaggatni egész nap azzal hogx álmos vagy ".

Felkeltem az ágyból és megmostam az arcom, felöltöztem. Kivasaltam a hajam közben pedig Ariana Grande szólt a telefonomból. Egy igazi partyt adtam le a falaknak, virágoknak, tárgyaknak vagyis mindennek. Csináltam két szendvicset elcsomagoltam majd mentem is ki a buszra.

Ahogy beértem egy csapat lány rohant le. Meg a nevüket sem tudtam, de ők az enyémet eléggé szerették visítani.

- Olyan helyes a bátyád!- sikitotta az egyik lány a dobhártyámba.

- Halkabban kérlek- csitítottam le közben pedig a fülemet fogtam.

- Jaj de olyan jóképű! Izmos!- ábrándozott egy szőke liba.

- Na jó- suttogtam.

- Képzeld bekövetett!- sikitotta egy másik szőke. Ezek a szőkék a sulimba ennyire imádják a bátyámat? Hihetetlen.

- De jó!- tapsoltam. Nagyon de nagyon nem érdekelt. Megláttam a távolba Sandrát aki épp engem keresett a szemével. Picit integettem neki hogy észre vegyen. Sikerült is mert felem kezdett jönni.

- Tűnés ribik!- gázolt át mindenkin Sandra. - Gyere- fogta meg a kezem és kifelé kezdett cibálni.

- Jaj csak a testvéréről beszéltünk. Azonosulni tudok az ízléseddel- jelent meg Inez.

- Te szajha- fordult hátra Sandra.

- Jaj anyám!- fogtam a fejem. - Szerintem nem akarod hogy közelebb menjen- szólaltam meg.

- Jaj te meg se szólalj csak a bátyád miatt vagy itt. Nézz már magadra! Nathankémnek kellenél ha nem lenne a bátyád?- kérdezte " ártatlan " arcával.
Elpattant egy kis cérna a fejemben és közelebb mentem hozzá.

- Ha már így benne vagy a dologban elmondok valamit. Első! Nézz körül. Látsz olyan valakit akivel meg nem voltál ágyba? Nem? Ez gáz!- néztem rajta végig. - Második! Most nézz magadra. Szerinted így ahogy vagy. Tökéletes arc, test- mutatta macska körmöket- nos ezzel fogod valamire vinni? Szerinted te így ezzel több vagy? Elárulok valamit- az emberek elhalkultak és figyeltek- Ha a külsőd szép attol meg belül ugyan olyan romlott, csúf vagy- mondtam végig követve a szemkontaktust. - Harmadik! Ki áll most melletted, mert ahogy látom senki- néztem körbe.

Bátyám Legjobb HaverjaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang