2.Bölüm

157 12 3
                                    

[Emir]

Sabah uğur ve Furkan'ın başımda yepinmesiyle uyandım

E:Olum mal mısınız ya..

F:İnsan gibi uyandırınca uyanıyon sanki.

U:Hadi hadiii.Kahvaltıya....

Diyip odadadan çıktıklarında en de hızlı bir duş alıp üzerimi giyindim.Aşağı indiğimde kızlar da ordaydı.Masaya geçip oturdum.Gözüme masadaklerde gezdirirken Su ile göz göze geldim.Gülüösediğimde o da aynı şekilde karşılık verdi.Çok güzeldi...hatta fazla güzel ama Allah sahibine bağışlasın tabii bana ne..

F:Emiir ,daldın gittin hayırdır

Diye kulağıma fısıldayınca kendime geldim.

E:Ne dalıcam ya..

Furkan ben bilmem dercesne kaşlarını kadırıp omuz silkince gözlerimi devirip yemeğime döndüm.Hep beraber yemeklerimizi yiyip stüdyoya gitmek için servislere bindik.Bugün ilk takım oyunu vardı ve kazanıcağımızdan emindim.

Kısa sayılabilecek bir yolculuğun ardından stüdyoya vardık.İçeri girdiğimizde tezgahlarda yerlerimizi aldık.Şefler herkesle tek tek konuştuklarından sonra işimize döndük.Ben soğuk başlangıcı yapıyordum Su da benimleydi bu durum her ne kadar heyecanlanmama neden olsa da daha sonra kendime geldim.

Süre bittiğinde ellerimizi kaldırdık kamera hepimizi zoomlarken rahatsız oluyordum açıkçası.Ayyüce ve Tanya yemekleri sunduklarında şefler tadıma geçmişti.

M.Şef:Mavi takımda soğuğu kim yaptı.

Dediğinde Suyla birbirimize bakıp el kaldırdık.

M.şef:Emir ve Su.Kırmızı?

Karşı takımdan sefa ve Celal elini kaldırınca Mehmet şef onaylarcasına başını salladı.

Şefler bütün yemekleri tadınca konuşmaya gittiler.Onlar konuşurken biz de oyunun kritiğini yapıyorduk.Şefler geri döndüğünde biz de geri tezgahlara dizilmiştik.

S.Şef:Evet,soğuk başlangıç tabağını kazanan takım......MAVİ.

Emir:Yes!

Diyip Suyla çak yapmıştık ama boyu benden kısa kaldığı için başına gelmişti.

S:Off..

Diye gülerek başını ovdu.Ben de gülerek başını gösüme çektim ve saçını okşadım.

U:Oğlum yavaş lan,küçücük kız zaten.

Dediğine gülerek yeniden şeflere döndük.
.
.
.
Oyunu kazanmıştık şimdi de balkonda dokunulmazlık oyununu izliyorduk .Yanımda hissettiğim hareketlilikle o tarafa döndüm ve döner dönmez Su ile burun buruna geldik.Birbirimizden uzaklaşınca Su boğazını temizleyip konuştu.

S:Kim alır sence?

E:Barbaros iyi gidiyor ama bilmiyorum....Sence?

S:Bana Duygu alır gibi geliyor.

E:Evet o da alabilir.
.
.
.
Dokunulmazlığı duygu almış ve celali potaya göndermişti takım oylamasından da sedatın ismi çıkmıştı.Çekim bittiğinde servislere binecekken benim önümde yürüyen Su bir anda durdu bir yere bakıyordu.Elimi omzuna koyduğunda irkildi ve bana döndü.

E:İyi misin ?

Her ne kadar başıyla onaylasa da gözleri doluydu.O servise binince ben de bindim Suyun arkasındaki koltuğa oturmuştum o ise başını cama yaslamış gözlerini kapatmıştı.Ayağa kalktım yanında oturan ayyüceyi benim yerime ,Furkan'ın yanına,yollayıp Suyun yanına oturdum.

♥️Hiç Hesapta Yokken♥️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin