"Bölüm şarkısı : teoman - bana öyle bakma "" otuzumuzda falan belki "
" üç yıl "
" evet tamam 3 yıl olur "
( açılışa kalbini bırakanlar bence çok tatlıydı canım çiftim ... ♥️🙈)
( buda benden size bu akşamın tatlılığı için küçük bir armağan bölümü bu bölümü hepinize ithaf ediyorum. 🌼💛)
Ayşegül 'den
Biraz önce ne yaşanmıştı aramızda ? sanki bir rüya gibiydi. Rüyaysa bile asla uyanmak istemiyordum.
Karşımda sırıtarak bana bakan Ozan ile hiçbir şeyin rüya olmadığını anladım. Bende aynı şekilde ona bakıyordum . Gözlerinin içine baktığımda sanki bir kaç saat önce yaşadığım her şeyi unutmuş gibiydim. Her şer'de bir hayır var dedikleri bu olsa gerek. Belkide o hırsız eve girmeseydi hiç böyle şeyler yaşanmayacaktı aramızda , ikimizde böyle düz bir şekilde hayatımıza devam edecektik .
"Kendimi arıyorken, olmaktan Korktuğum yerdeyim, sendeyim Al beni, ne yaparsan yap ..."
Ozan bildiğim o şarkıyı mırıldanırken önümde olan ellerimle yüzünü sardım.
"Sen ışığını arayan, güzel günebakan
Ben tozuna dumanına hasret, bir enkaz "Şarkının nakaratının diğer yarısınıda ben söylediğimde ikimizde gülmüştük.
"Alev alev yandığım doğru Küllerinden, doğar mıyım sana doğru?" Ozan şarkıya devam ettiğinde gülümseyip sarıldım ona oda sarılmama karşılık verdi. Geri çekildiğimde bakışlarım tekrar yüzüne çıkmıştı.
" şimdi biz neyiz ? " dedim.çocuksu çıkan sesimle .
" hmm " deyip elini çenesine götürdü ve düşünürmüş gibi yaptı. " sen artık Ozan' ın Ayşegülüsün " gülümsediğimde oda güldü.
" sende artık Ayşegül ' ün Ozanısın "
" öylemiyim " dedi imalı şekilde yüzümede gittikçe yaklaşıyodu.
Nefesini yüzümde hissettiğimde " hı hı " dedim . Sesim kısık çıkmıştı.
Yaklaşıp dudağımdan bu sefer küçük bir buse almıştı." sen artık benimsin " dedi. İki eliyle saçlarımın ucuyla oynuyordu. Benim elim ise onun kollarının üzerindeydi.
Gözleri hafifçe kapanıp açılıyodu. esnemişti.haliyle kaç saattir uyanıktı çünkü .
" sevgiliniz biraz daha uyumassa zombiye dönüşecek Ayşegül hanım " eliyle gözlerini ovuşturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Kanunu Yok|OZAY
Romance" ... Aşkın kanunu yok , kanunları biz yazıcaz Ayşegül ... "