Ben lavinya günlerden çarşamba öğleden sonra saat 05:30 bir yaylada yaşıyormuşum annem ve babam ben doğduğum da bana bakmak istememiş genelde babam çünkü annem beni başka birinden yapmış. Bu nedenle beni bir ormana bırakmışlar ve beraber kaçmışlar benim hayatım ormanda geçti yılanlar, örümcekler, ayılar... Daha bir çok şey 17 yıl boyunca çabaladım anne ve babamı aradım ama bulamadım artık şehire gelmiştim ve artık bir işe başlamam lazımdı ve bir bar da insanlara servis için başlamıştım tabii oda zorla, beni Cevdet diye biri yanına almıştı 3 katlı ev, lüks kıyafetler, makyaj malzemeleri...Ve daha neler neler böyle bana sahiplenmesi çok hoşuma gitmişti bir de hizmetçim vardı böyle bana sahiplendiğin de beni bara götürüp çalıştırırdı ne kadar istemesem de yapmak zorundaymışım kaçmak isteyince tehdit ederdi tabii ki bir kimliğim yoktu adımın lavinya olmasından da rahatsızdılar bana bir isim belirliyorlardı onlara kalsa alev falan koyarlardı ismimi ben seçtim cennet ve nasıl oldu bilmiyorum bir kimliğim oldu her gün işe gitmiyordum g** elif herkese numaramı vermiş.
Herkese merhaba arkadaşlar beğendiyseniz çok mutlu olurum bu ilk bölüm 2. Bölümü de yakında atacağım beni takip ederseniz sevinirim. Beni youtube hesabımdan da takip eder misiniz adım kolay resim çizimleri eğer bulamazsanız kenarda ayarlardan genel değil kanal yapın zaten kolayca bulabilirsiniz profilim le aynı profil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Bir Hayat Hikayesi "senin Yerin Orman "
AdventureBir hayat hikayesi umarım seversiniz.