Hejka tu Shiro , próbuję swoich sił w tym ff . Błagam nie zrażajcie się tym że są tu Oc. Sama ich nie lubię , ale jak dla mnie są tu niezbędne 😓.
No ale w każdym razie , ostatnio mam taką wenę na książki z Bnha że się nie da 😂. Tak więc tu jest przedstawienie postaci . Ci co oglądali Boku no Hero Academia wiedzą jak wyglądają poniższe postacie. A co do oc , użyjcie swojej wyobraźni bubusie .Info dla ludzi którzy się czepiają. Ja dopiero UCZĘ SIĘ pisać, a jak to komuś przeszkadza to niech tego nie czyta i tyle.
Omegi
Midoriya Izuku - lat 17 , zielonowłosa omega, lubiąca zimę i kakałko . Jego oczy są koloru szmaragdów .
Bakugou Katsuki - lat 19 , blond włosa wybuchowa omega z jasną cerą , kochająca swoją 'rodzinę' i lubiąca się sprzeczać ze wszystkimi . Ma krwisto-czerwone oczy.
Akamatsu Usami - lat 17, lawendowo włosa omega , lubiąca kocyki i przytulanie . Ma oczka jak dwa węgielki.
Kaminari Denki - lat 18 , blond włosa omega, kochająca maskotki i chomiczki.
Ma cytrynowe oczka .Suzuki Shiro - lat 18, biało włosa omega,
lubiąca spać i jeść. Ma niebieskie oczy .Alfy
Kirishima Eijiro - lat 23, czerwonowłosa alfa , kochająca rekinki i niskie osoby . Ma rubinowe oczy,
Gouenji Shuuya - lat 23, czarnowłosy alfa który, jest zimny ale ,kocha małe rzeczy i urocze osóbki . Ma zielone oczy .
Todoroki Shoto - lat 23, biało-czerwono włosy alfa stada . Nienawidzi sprzeciwu .
Jest zimny ,ale potrafi się zatroszczyć . Kocha króliczki i uroczych chłopców.Hitoshi Shinsou - lat 24, fioletowowłosy wiecznie nie wyspany alfa, mający bladą cerę, kochający poduszki i kotki . Ma fiołkowe oczy.
Mina Ashido - lat 23 , różowowłosa alfa o równie różowej cerze. Kocha lawendę i chomiczki . Czarne oczy .
Brak quirku o--o
To tyle
Bye
~Shiro
CZYTASZ
" Kochaj mnie ,, / a b o / Bnha
RandomPiątka alf spokojnie zasiedla się na pobrzerzach miasta. Czas im mija spokojnie, dopóki nie zdarza się pewna rzecz która przewraca ich spokojne życie do góry nogami . Co oznacza koniec spokojnego life'a . Piątka omeg przemierza las , nie mając konkr...