9.fejezet - Semmi sem olyan amilyennek látszik

25 0 3
                                    

Ez lassan mindennapossá vált a fiatalok között, szóval tulajdonképpen a titkolózás nem tartott sokáig, és az egész bázis már csak róluk beszélt. Nem is tetszett ez Vegitának. De nem nagyon tudott mit tenni a helyzettel, csak reménykedni tudott, hogy sem ő, sem Imcag nem fog rosszul kijönni ebből az egészből. A küldetések is sorra követték egymást, amik rendkívül eredményesek voltak az erős és összeszokott párosnak köszönhetően. Mindezek mellett a két fiatal meglehetősen élvezték egymás társaságát, közben pedig lassacskán felfedezték egymást is mind személyileg mind fizikálisan. Vegitát a bolyóját ért katasztrófa óta először látták igazán boldognak ott a katonai bázison. Egyáltalán nem tetszett ez nagyon sok lénynek ott, többek között Freezának sem, aki mindig is egy kicsit tartott a csillagharcosoktól, hiszen kapott egy jóslatot még régebben, hogy egy legendás saiyan fog majd végezni vele. Szóval semmiféleképpen sem szerette volna, ha Imcag és Vegita egy legyőzhetetlen párost alkotnának, nehogy beteljesítsék a neki szóló jóslatot. Össze is hivatta a legfőbb embereit, akik között jelen volt Dodoria, Zarbon, Ginyu, Beriblu és Kikono.

-Drága bizalmasaim, azért hivattalak ide titeket, hogy egyszer és mindenkorra véget vessünk Vegitának és az ő felfelé ívelésének.

- Én egyetlen Freeza Uram, Vegita teljesen jelentéktelen hozzád képest egyszerű lenne, csak ő nagyságának végezni vele. - Mondja Ginyu alázatosan.

-Ugyan, ne beszélj badarságokat! Nem hagyhatjuk, hogy Freeza Urunk bemocskolja a kezét ilyen alantas munkával. Persze tőled nem is vártam volna mást...- Oktatja ki Ginyut Zarbon.

-Egyáltalán minek vannak ezek a csillagharcos kutyák köztünk. Akkor végezni kellett volna velük is anno, amikor a többivel is.- Jegyzi meg Dodoria.

-Te is tudod, hogy nagyon sokszor hasznukat vesszük, az utálatos személyiségük ellenére is. Főleg mivel Radizt meg Nappa teljesen megvezethetőek. -Mondja Zarbon.

-Na de itt Vegiáról van szó, az ő sorsáról kellene most döntenünk.- Teszi hozzá Ginyu.

-Igen Vegita már nehezebb tészta...Sajnos belé szorult némi ész is.- Jegyzi meg Zarbon.

-Kellene valami olyan, ami teljesen a széttiporja mind lelkileg, mind emberileg, így szépen magától majd eltűnik a süllyesztőben vagy esetleg öngyilkosságba is hajszolja magát.- Mondja Beriblu.

-Igen ez a Urunkhoz méltó lenne.- Helyesel Zarbon.

-Van ez az Imcag nevezetű harcos, vele kezdhetnenk valamit.- Szólal meg Kikono.

Freeza ezidáig a háttérben hallgatta az emberei értekezéseit. De most eljött az a pont amikor érezte, hogy neki is bele kell szólni a beszélgetésbe:

-Hohohoho Végre valaki értelmeset is tud mondani. Igen Imcag lesz a mi megoldásunk a problémára. A fiatal és szerelmes szívét, amikor széttiporja Vegitának egy kis fruska, akkor nem biztos, hogy egy könnyen kiheveri majd. És tudjátok, hogy mi lenne ebbe igazán a legjobb, ha neki kellene megölnie a szerelmét a saját kezével.

-Ez egyszerűen zseniális Nagy Uram- Ujjong Ginyu.

-Valóban önre vall az ilyesmi, hogy valami ennyire fondorlatos legyen de egyben igazából nem is kell semmi nagy dolgot véghezvinni....- Mondja Zarbon.

-Majd én kezelésbe veszem a dolgokat, hiszen ki más ha nem egy másik nő tud hatni egy fiatal szerelmes lány szívére.-Mondja Beriblu.

-Ragyogó ötlet! Majd szépen elnyered a bizalmát és teljesen átformálod az elméjét. Ez igazán ígéretesnek hangzik. HOHOHOHOHOHOHO!- Freeza ördögi kacajjal.

Ezzel a végkimenetellel rekesztették be a gyűlésüket. Közben pedig megállapodtak, hogy a terv kivitelezése érdekében mindenki a teljes tudatlanságot mutatja. Majd mindenki ment a saját dolgára, mintha mi sem történt volna. Beriblu is elkezdte a terv ráeső részét, elindult Imcag lakosztálya felé. Odaérve nem tétlenkedett, kopog, majd benyit hozzá.

Dragon Ball - A Büszke HarcosWhere stories live. Discover now