Yeni Okul Yeni Arkadaş Yeni Iftiralar ve Galiba Yeni Sevgiliii

106 1 1
                                    

08 / 10 / 2014

Benimki adım Mia 13 yaşındayım . Yeni bir okula başladim ve bu beni çok yoruyo . Yeni insanlar onların huyları ve arkadaş olabilecekleri içinden ayıklamak ... Gerçekten çok zor .

Okulumda beki kimse tanımıyo ben de onları tanımıyorum çünkü daha ilk günüm . İlk günüm de olsa çok yorucu bir gündü . Okula gittiğim ilk gün iftira yemek kadar anlamsız ve saçma bir şey olamaz . Düşünebiliyor musunuz yani daha beni kimse tanımıyor ve benim üstüme tanımadığım kişilerle flört ettiğim iddası atılıyo . Ilk olarak daha okulda ilk günüm be vicdansız . Neyse Jones diye bir 8 . Sınıfa giden birine sarktığımı uyduran fame bir salak kız bana iftira attı . Kıza sinir oldum hatta ondan nefret ediyorum . Resmen okuldaki ilk günümde düşman edindim daha sınıfımı öğrenmeden düşmanım oldu ne komik :D Neyse yaa ağzı olan konuşuyo boşveerr . Az önce Jones ın Facebook hesabına baktım ve aslında gideri var yani ama ben öyle çıkarcı biri değilim . Bu günlük bu kadar bakalım yarın neler olacak .

09 / 10 / 2014

Bu gün bir arkadaş edindim adı Tina çok tatlı bir kız . Onunla bahçeye çıktığımızda önümüze gelen herkes bana Jones la ilgili ne bildiğimi falan sordu ben de olayı Tina ya anlattım . O da benim gibi (benim yapmadığımı) düşünüyo . Teneffüslerde Tina yla gezerken Jones ın sürekli bana baktığını söylüyo (Tina) . Tabi o onun düşüncesi , belji de benim arkadaşım olduğ içindir . Okul bitti ve biz yedinci sınıflar okuldan çıktık . Okulda bizden bir ders once sekizler çıkıyor sonra biz . Bazı sekizler bekiyo bazıları beklemiyo Jones bekleyenlerden biri genelde . Biz okuldan çıkınca yanıma geldi ve biraz konuştuk . Tina nın yeni sevgilisi Jones ın bir arkadaşıymış . Tamam Tina nın sevgilisi olduğunu biliyodum ama Jones ın arkadaşı olmasına çok şaşırmıştım . Tina nın sevgilisinin adi da Luka uzun boylu sarışının ama her sarışın gibi değil (her tarafım övgü oldu) . Benim Tina Jones ve Luka yla birlikte lokantaya gitmem istendi . Önce gitmedim sonra Tina yı kıramadım gittim . Lokantada Jones ve ben bir masaya Luka ve Tina bir masaya oturdular . Ben Jones tan uzak duruyodum . Tina ise Luka nın neredeyse içine düşünüyodu . Bu konuyu sonra Tina yla konuşacağım . Biz Luka yla konuşurken bana "Sen benimle çıkmayı hiç düşündün mü ?" Dedi . Mal gibi kaldım . Ama sonra tam cevap verirken sözümü keserek "E yaşamadın ki nasıl bilesin , di mi bendeki de akıl ?" Falan dedi . Sonra sanırım bana çıkma teklifi edicekti ki kuzenim Jenna geldi . Onu çok severim canımın içidir . Tina onu tanıyo . O gelince biz kızlar onun yanına gittik . Biraz konuştuk kuzenim gidince konuşma koptuğu için bana sorusunu soramadı . Ama sağolsun bana çok güzel bir gün yaşattı . Özellikle lokantadan çıkınca bana çıkma teklifi etmesi çok hoşuma gitti ama ben her zaman ki salaklığımla ordan kaçıp gittim ne diyeceğimi bilmiyordum tanımıyordum onu . Ama eve gelince her şeyi tek tek gözden geçirdim . Günümün heyecan ve adrenalin dolu olduğunu fark ettim . Yarın sorar belki . "Kim bilir belki yarın belki yarından da yakın" İstiklal Marşı nı çok sevdiğimden ezberimdedir . Sonsuz saygım vardır . Neyse iyi gecelerr .

Hayat Felsefem "YAZMAK"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin