Το πάρτυ

3.3K 217 5
                                    

Νιωθω την σαπουναδα να χαιδευει το σωμα μου.. επειτα οι σταγονες του νερου να χορευουν επανω μου..

Τυλιγω το σωμα μου με μια πετσετα και αρχιζω να στεγνωνω τα μαλλια μου.. τα αφηνω φυσικα κυμματιστα ελαφρως στις ακριες.. βαζω αιλινερ.. μασκαρα κ ενα εντονο κοκκινο κραγιον που μου δανισε η Μιραντα.. μιας κ εγω δεν προτειμω τα εντονα χρωματα..

Αλεξαντερ.
Κοιταζω το κινητο μου και εχω 12 κλησεις.. Ελεανα.. Μαρτινα.. Ιφιγεννεια.. ωπ! ενα μηνυμα.. Σκιρα:"μου λειπεις.. τηλεφωνησε μου"
Ξεφυσαω και σβηνω ολα τα μηνυματα ενω πεταω το κινητο στο κρεβατι μου..
«Ενα σορο γυναικες.. χωρις τιποτα παραπανω απο το σεξ να σου προσφερουν.. τοσο ευκολες και τοσο αδιαφορες.. τιποτα το διαφορετικο.. ολες για λεφτα.. »
«θελετε τιποτα αλλο κυριε;» λεει αμηχανα η Ελσα ακουγοντας με..
«οχι» Την κοιταζω και τις χαμογελαω ενω ανοιγω την μεγαλη συρομενη γυαλινη πορτα της ντουλαπας με τα δεκαδες λευκα και γκρι πουκαμισα μου. Διαλεγω ενα απο τα αγαπημενα μου και το φοραω και κοιταζομαι στον καθρεπτη ενω κουμπωνω τα κουμπια..

Καθριν.
ανοιγω την μικρη ξυλλινη μου ντουλαπα και βγαξω εξω τα τρια καλα μου φορεματα και τα κοιταζω για να αποφασησω.. το στενο κοντομανικο μαυρο μινι.. το στραπλες κλοσαριστο κοκκινο.. η το καφε εξωπλατο..;
δεν εχω και πολλες επιλογες.. φοραω τα μαυρο και ανοιγω το ντουλαπι με τα παπουτσια ενω διελλεγω τις ψηλες μπεζ μου γοβες που ειχα καιρο να βαλω.

Αλεξαντερ.
Ανοιγω το συρταρι με τις γραβαντες μου και διαλεγω μια σκουρα γκρι...
Βαζω το αρωμα μου.. το σακακι μου και κατεβαινω κατω οπου με περιμενει ο Λιαμ ο οδηγος μου στην μαυρη μεγαλη Μερσεντες.

Καθριν.
Βαζω το σακακι μου και το αγαπημενο μου αρωμα βανιλια.. παιρνω τα κλειδια μου και βγαινω εξω ενω ακουω την κορνα του κοκκινου Φιατ του Ντανιελ.

Κατεβαινω κατω και ο Ντανιελ με περιμενει ηδη κατω και ενω με βλεπει χαμογελαει διαπλατα!
«Εισαι.. πανεμορφη Καθριν»
«Σε ευχαριστωω Ντανιελ» χαμογελαω και μου ανοιγει την πορτα..

Αφου φτανουμε.. καθομαστε στην μπαρα.. η Μιραντα ερχεται στο μερος μας και ποιανουμε ψηλη κουβεντα.. την προσοχη μου τραβαει ο Αλεξαντερ.. η Μιραντα το καταλαβαινει..
«Ουτε να το σκευτεσαι! θεε μου Κειτ! χαμενος κοπος.. δεν αξιζει! Ο τυπος φερεται στις γυναικες σαν σκουπιδια.. τον μονο που τον νοιαζει ειναι η καλοπεραση του.. » σινεχιζει η Μιραντα.. πραγμα που δεν με αποτρεπει απο να τον κοιταω..
«Μα που ειναι αυτος ο Ντανιελ.. παω να τον βρω.. σε ενα λεπτο ειμαι πισω Κειτ!»
Της γνεφω καταφατικα ενω κοιταζω τον Αλεξαντερ και την ψηλη ξανθια που του τριβεται... και εκεινος... την κοιταζει πονηρα και της χαιδευει απαλα την μεση.

Πινω λιγο απ το ποτο μου.. Βλεπω τον Αλεξαντερ να προχωραει με μια αλλη κοπελα προς το μερος που ημουν και εγω.. του αγνοω και με προσπερνουν.. Ξαφνηκα ο Αλεξαντερ σταματαει.. κανει νοημα στην κοπελα να φυγει και κανει ενα βημα πισω.. τον κοιταζω ξαφνιασμενη.. εκεινος.. με εξεταζει απο την κορφη ως τα νυχια.. μου χαμογελαει και με κοιταζει με αυτα τα πονηρα παιχνιδιαρικα ματια.. και με πλησιαζει..
«Καθριν..» θυματαιι το μικρο μου ονομαα!!!
«Κυριε Τρειντορ..» κατεβαζω το βλεμα..
«Αλεξαντερ! δεν ειπαμε;» με διορθωνει.. και ακουμπαει στο μπαρ διπλα μου.. « δεν περιμενα να σε δω εδω.. και μαλιστα τοσο.. » ξεροκαταπινω...
«εντυπωσιακη!»
«Οντως.. δεν ειναι του στυλ μου» χαχανιζω.. μα τι ανοητη!
χαμογελαει και βαζει πισω απο το αυτι μου μια τουφα απο τα μαλλια μου.
νιωθω να ανατριχιαζω.. Ξαφνηκα η Μιραντα μας διακοπτει με ενα βλεμα ολο απορια! Ο Αλεξαντερ μου χαμολεγαει και απομακρυνεται σαν κυριος.. χωρις να την κοιταξει..

Ειχε περασει ηδη μια ωρα..
«Ιδεα μου ειναι η δεν εχει βγαλει τα ματια του απο πανω σου..;»
Κρουβομαι αδεξια οπως πινω το ποτο μου και κοιταζω την Μιραντα..«Ποιος;» ρωταω ενω μεσα μου ηξερα!
μου δειχνει τον Τρειντορ με τα ματια της και εγω κοκκινιζω ολοκληρη...

_____________________________
Αρχιζουν τα καλαααααα κ εχω τοσες πολλες ιδεες!!!! πες τε μου την γνωμη σας!

Mr. TradorDonde viven las historias. Descúbrelo ahora