Κεφάλαιο 1ο

54 4 0
                                    

Τελέιωσε και αυτή η χρονιά. Δεν μπορώ να πω ότι δεν χάρηκα αλλά ήδη μου λύπει το σχολείο, το πρωινό ξύπνημα και η γκρίνια μου να τέλειωσει η εβδομάδα. Αύριο φεύγω επίτελους από την Ελλάδα, τουλάχιστον μία απο τις ευχές μου στην λίστα μου εκπληρώθηκε. Φτιάχνω την βάλιτσα γεμάτη χάρα και αγωνία για αύριο ενώ ακούω την μητέρα μου και τον πάτερα μου έξω να κλαίνε. Η Αλίκη που μου στάθηκε όλο αυτό τον καιρό και είναι η κολλήτη μου ήρθε με τις βαλίτσες της καθώς αύριο φεύγουμε μάζι για Αμέρικη και συγκεκριμένα στο Σιάτλ. Την αγκάλιασα και για κάποιον περίργο λόγο άρχισα να κλαίω. Θέλω τόσο πολύ να φύγω αλλά στεναχωριέμαι που φεύγω σε τόσο μικρό χρονίκο διάστημα. Τα χρόνια πέρασαν γρήγορα και με όλου του είδους αναμνήσεις.
Α- Μην κλαις κορίτσι μου. Πάμε για άλλα εμείς.
Ν-Το ξέρω και ελπίζω να μην αρχίσεις και μίλας με αυτή την ηλίθια προφορά.
Α-Τι έχει η προφορά μου.Ζηλέυεις γιατί η δικιά σου είναι χάλια.
Ν-Ότι πεις κορίτσι μου. Να φανταστείς μου λύπει ακόμα και ο Βαγγέλης ο πιο άκυρος στην τάξη.
Α-Αύριο που θα είμαστε Αμέρικη σίγα μην σκεύτεσαι τον Βαγγέλη όποτε κοίμησου γιάτι αύριο δεν θα ξύπναμε.
Ν-Καλά άντε...
Και με αυτό με πήρε ο ύπνος πολύ γρήγορα με σκέψεις από τα Χανιά και με τους φίλους μου. Βέβαια δεν τα παρατάω, θα παω Αμέρικη και θα ξεκίνησω την πραμάτωση της λίστας μου. Το ξυπνητήρι χτυπά με το τραγούδι 23. Εγώ και η Αλίκη σηκωθήκαμε γρήγορα μιας και είχαμε μόνο 2 ώρες να ετοίμαστουμε. Μπήκα βιαστικά για ένα ζεστό και χαλαρωτικό μπάνιο για να ξυπνήσω για τα κάλα ενώ η Αλίκη έβρισκε τι ρούχα θα βάλουμε. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην Αλίκη μιας και έχουμε το ίδιο στυλ και φόραμε το ίδιο νούμερο. Μέτα από μισή ώρα βγήκα από το γέματο ατμούς μπάνιο και πήγα να φάω το πρωινό μου και να ντυθώ για να φύγω. Έφαγα δημιτριακά με γάλα ενώ η Αλίκη που πια μέγαλωσε ήπιε κάφε... Πήγα πάνω για να ντυθώ και έβαλα ενα γαλάζιο σορτσ με μια μάυρη ,κοντή. στράπλες μπλουζα και επέιδη το πρωί κάνει κρύο έβαλα και μία μάλλινη κρεμ ζακέτα και όλα αυτά με τα καφέ μου μοκάσινια. Η Αλίκη έβαλε ένα σκισμένο τζιν με μία κοντή ασπρή μπλούζα μια κορδέλα μαύρη στα μαλλία και τα τιρκουαζ της τα vans. Κατά της 6 ήμασταν έτοιμες να φύγουμε. Aφού χαιρετήσαμε τους γονείς μου μπήκαμε σε ένα ταξί με κατευθυνσή το αεροδρόμιο.

Μετά από 3 τέταρτα φτάσαμε και πήγαμε να κάνουμε check in και μπήκαμε στο αεροπλάνο. Εγώ ως γνωστών πήγα για ύπνο ακούγοντας μουσική ενώ η Αλίκη διάβαζε ένα βιβλιό το ''Με γεύση πικραμύγδαλο''. Μετά από δύο ώρες καλού ύπνου μας έδωσαν να φάμε κατί που προσωπικα δεν μου αρέσε καθόλου ενώ η Αλίκη έφαγε και το δικό μου. Αφού δεν με έπαιρνε ο ύπνος μιλούσα και επριζά την Αλίκη για άσχετα πράγματα. To βράδυ είχαμε φτάσει ,πήραμε τα πράγματα μας και ξεκινήσαμε προς το σπίτι που είχαμε βρει. Ήταν μακρύα από το αεροδρόμιο οπότε αναγακστήκαμε να πάρουμε το λεωφορείο και μετά ταξί.  Μέναμε στη S Dearborn St. Το σπίτι ήταν σχετικά μεγάλο και η τιμή του ήταν λογική οπότε δεν χάσαμε την ευκαιρία και το πήραμε. Με το που μπήκαμε πήγα έκανα μπάνιο και πήγα να κοιμήθω. Αύριο θα άρχιζε η εκτέλεση της λίστας. To πρωί ήρθε και ήμουν πολύ ενθουσιασμένη για να βγω να γνωρίσω την πόλη. Σηκώθηκα γεμάτο χαρά από το κρέβατι και πηγα να ετοιμαστώ για να βγω. Ήπια τον κάφε στο μπαλκόνι και τότε ήταν που τον είδα.

Η τελευταία ευχήWhere stories live. Discover now