'Reeedeeee, zet me neer' zeg ik als ik probeer te spartelen.
Dat zorgt er alleen maar voor dat hij me nog steviger vast pakt.
'Hmmh, tijd voor jou om naar bed te gaan, lekker ding' zegt hij zachtjes bij m'n oor.
'Reede' probeer ik te protesteren.
'Shhhht, niet zo veel nadenken jij'
Hij brengt me naar het grote bed toe. Hij knielt neer voor het bed als hij mij erop zet. Hij helpt me voorzichtig m'n schoenen uit te trekken. Vervolgens loopt hij naar z'n kledingkast toe en pakt er een t-shirt uit.
'Hier, doe deze maar aan. Dan kan je daar even in slapen'
Ik heb ook slaapkleding in m'n tas zitten maar ik denk dat hij dat ook wel weet.
'oké' zeg ik. Eventjes kijkt hij verbaasd. Had hij niet gedacht dat ik het aan zou nemen?
Hij gooit het t-shirt naar me toe en blijft naar me kijken.
'Draai je je eventjes om?' vraag ik.
'Liever niet' reageert hij.
'Reede...'
'Ja oké, vooruit dan maar. Maar alleen deze ene keer ja' zegt hij als hij zich omdraait.
Ik sta op om als eerst m'n broek uit te trekken. Oh shit, snel probeer ik me even te herinneren wat voor ondergoed ik had aangedaan vanochtend. Maar dan herinner ik me dat Denise me ook had overtuigd om ook mooi ondergoed te kopen die bij de outfit zou passen en zodat ik me sexy zou voelen. Ik had ze eigenlijk te duur gevonden en ze teruggelegd. Toen we de winkel uit kwamen hield ze me een tasje voor en had zij ze voor me gekocht. Ik was haar al dankbaar, maar nu nog meer.
Ik vouw m'n broek netjes uit voordat ik m'n shirt uit trek. Moet ik m'n bh gewoon aanhouden? Ik wil niet dat hij die ziet liggen dus ik beslis hem aan te houden.
Als m'n kleren opgevouwen zijn en ik zijn shirt aantrek wat lang genoeg is dat het over m'n benen heen valt zeg ik 'Ja, ik ehm, ben klaar'.
'comfortabel?' vraagt hij aan me
'Ja, het is echt een heel zacht shirt' zeg ik. Het voelt echt heel fijn aan. En het ruikt naar mijn nieuwe favoriete geur: Reede.
'Je voelt pas echt hoe lekker zacht het is als je er niks meer onder aan hebt' zegt hij.
'Reede...', reageer ik.
'Slaap je normaal ook altijd met je bh aan dan?', vraagt hij.
'uhhh...nee, eigenlijk niet', geef ik toe.
'Dat kan toch niet lekker zitten Jess?'
'Het valt wel mee.' zeg ik. Normaal kan ik daar echt niet tegen, omdat zodra ik ga liggen het een beetje knelt door de beugel.
'Je hoeft je echt niet te schamen ofzo voor mij, je kan hem gewoon af doen'
'Ik weet het niet...' zeg ik twijfelend.
'Zie je, je denkt weer te veel na' zegt hij. Hij loopt naar me toe. Hij slaat weer z'n armen om me heen. Het voelt zo fijn als hij me knuffelt. Het voelt ook zo natuurlijk. Ik leg m'n hoofd tegen zijn borst aan. Zo zou ik wel even voor een tijdje kunnen blijven staan.
'Niet te veel nadenken, gewoon ontspannen' zegt hij. Hij geeft me een kus op mijn hoofd. Het is zo'n klein gebaar maar het geeft me vlinders in m'n buik.
'Heel eerlijk, ik heb het toch al gevoeld dus ik weet wat er zit schat. Dus als jij gewoon comfortabel ben zonder, doe het dan gewoon uit'
'Nou Reede..' zeg ik en ik probeer me van hem af te duwen maar hij houd me stevig vast. Als hij zijn hand op m'n rug legt heb ik nog niet door wat hij doet. Maar dan voel ik ineens de opening van m'n bh los springen.
'Reeeedeee stop' roep ik.
'Wat, ik maak het alleen wat makkelijker voor je. Het is maar een bh schat'
'Ja maar je kan niet zomaar.... je kan niet gewoon... ja...snap je?' zeg ik buiten adem.
Hij begint hardop te lachen. 'Ik snap je' zegt hij en geeft me een knipoog.
'Kom ga nu lekker in bed liggen, dan trek ik de deken over je heen en dan kan je hem zelf uitdoen als ik naar de douche ga ja? Ik wil alleen maar dat je comfortabel bent zodat je even lekker tot rust kan komen'
Hij houd me weer even vast en slaat dan het dekbed van het bed om zodat ik in zijn bed kan gaan liggen.
Oh My God. Zodra ik ga liggen. Dit bed is zoooo zacht.
'hhhhmm, dit bed ligt echt lekker' zeg ik terwijl hij de deken over me heen trekt.
Dat maakt hem weer aan het lachen. 'Ja, je mag ook gewoon vanavond in dit bed slapen, maar dan lig ik er wel bij. Dan probeer ik m'n best te doen om m'n handen thuis te houden als je dat dan nog wilt'.
'hmmh' doe ik hem weer na. 'Ik zal er over na denken'.
'Het t-shirt staat je goed' fluistert hij als hij me een kus geeft op m'n voorhoofd.
'Ik ga even douchen. Ik zal je straks wakker maken. Ontspan je maar even.'
Dan loopt hij weg naar de douche. Voordat hij de deur dicht doet roept hij nog 'Doe nou wel even dat ding uit, dan lig je vast nog lekkerder'.
Ik doe wat hij zegt en ga nog even rechtop zitten in bed en leg mijn zwarte kanten bh tussen mijn broek en shirt in zodat hij het niet kan zien liggen straks.
Ik laat me achterover vallen in het grote bed en geniet van het zachte gevoel om me heen. Het ligt echt geweldig. Als ik ooit een huis heb, dan komt dit bed op mijn verlanglijstje.
Voor ik het weet val ik in slaap net zoals ik voor Reede aan het vallen ben.
Bedankt voor het lezen! Als jullie tips hebben hoor ik het graag en als jullie het een leuk verhaal vinden zou ik het heel erg op prijs stellen als je op het sterretje klikt en daarmee op mijn hoofdstuk stemt. Als jullie graag iets terug willen zien in het verhaal kan je me altijd een berichtje sturen, dan doe ik m'n best om dat in het verhaal te verwerken!
XxX, YukiDreamz
JE LEEST
Vooroordeel - Deel 1 Passie op het HBO Serie
RomanceJess is 20 jaar. Ze zit nu in haar derde hbo-jaar. Haar (ex) vriend Dylan heeft haar een jaar geleden gedumpt. Sinds die tijd heeft ze het gevoel dat ze iets mist. Nu leert ze op het hbo tijdens een AMX week Reede kennen. Ze voelt zich gelijk tot he...