→ 4.

14 7 4
                                    

Nira dan Seungmin pun pergi la tengok . kemalangan jenis apa. " YA ! " teriak Nira.........

" sobs "

" sobs "

" KENAPE KAU BUAT MACAM NI ! "

" AA WAEEEE ! ANDWAE ! "

" Nira ckup ! sobs , pasni ambulans datang , saba sobs " kta Seungmin untuk menenangkan Nira. Seungmin pun ambik hp lalu mendail num ho Leeknow. sebelum dia tekan nom hp Leeknow. dia ingat yang diorang dh putus. Seungmin berhenti mendail. jadi dia call I.N , I.N jawab panggilan tersebut

" halo~ " kata i.N . " sobs , mian , sobs , datang kat hospital sekrang sobs " jawab Seungmin lalu meletakkan panggilan. I.N hanya menge"k" .

12 minit kemudia, diorang pun tunggu dkat luar. Tmpat yang sama jugak si Jaena berada. Bilik diorang berseblahan je. I.N,Nira dan Seungmin masih duduk diluar untuk menunggu doktor keluar dari wad, " lelah la aku sekrang,bnyak btul benda berlaku " kata I.N lalu meletakkan kepala ny atas bahu Nira .

Seungmin menjelin. " Nak sweet amende beb , letih aku " kata ny pinda tempat duduk.

ting!

Hyunseung
seungminn , kau dekat mana ?

Seungmin
hospital nape

Hyunseung
ek , kau jaga Jaena eh ?

Seungmin
tak. kau datang je sini

Hyunseung
jap aku bawak makanan

seen-

" kau chat sape ? " tnya I.N dengan Seungmin. Seungmin tak jwab. sian kena palau. takpe I.N palau² kau , kau dh berpunya. eh taccod

" Nira , kau ok ? " tnya I.N , Nira mengangguk. Air mata Nira tak berhenti keluar dari tadi. " LAMA SIAK DOKTOR NI , AKU TAKUT " teriak Seungmin. I.N dan Nira hanya diam. " eh , I.N , Nira an Seungmin , korang buat ape kat sini ? " tanya Leeknow secara tiba². diorang menjelin Leeknow. Hina sangat GAHAHGA. K TIBE

" mianhae " kata ny lalu pergi dari situ. " shibal , berubah cepat " kara Seungmin lalu duduj semula ke tempat duduk ny. " huh , AKU LMBAT , ÀPE TERJADI " kata Hyunseung yang bru dtang smbil menghirup oksigen eh hawau. Seungmin cerita kan semua bnda yang berlaku tadi. " sobs , aku , sobs mianhae , sobs "kata ny

Seungmin memberi pelukan yang lembut untuk menenangkan Hyunseung. " aku, sobs , aku sobs " kata ny lagi sambil memukul badan Seungmin. " dh dh , takpe rilek je " kata Seungmin lalu mengeratkan pelukan mereka. " eh , hai , kenape sedih ? nyesal " kata Felix yang bru keluar dari bilik Jaena

" YA ! DAHLA ! KAU BOLEH TAK DIAM JE ! " teriak I.N yang mengejutkan Nira dari tidur. " huh , aku diam ? kau tu diam . kau asal datang sini ? " tanya Felix smbil menjelin mereka. " HINA SANGAT JE KITAORNG DATANG SINI ! " teriak si Nira . " hina ke ? hina . aku letih . kau ingat sorng skit disorang je kita mesti layan . aku tau dia sakit . but takkan kau pergi just sbb kau bnci . ape guna . aku tàun kitaorng hina sbb layan si Jaehwa . tapi kau tau tak . JAEHWA TERLIBAT DALAM KEMALANGAN TADI ! Puas ! kau tak puas lagi ! dia dari tadi belum sedar ! skrang siapasellfish ! aku ? YE AKU ! sbb tu aku tak bagitau korang! sbb aku sayang korang ! aku taknak korang kesah ! kau nak jaga Jaena je pergi. PERGI ! " luah Nira. Seungmin , Hyunseung dan I.N hanya mengalirkan air mata . Hyujina yang dengar dari pintu pun mengeluarkan air mata.

" aku sellfish kan " kata I.N

" aku kan " kata Hyunseung

" aku jugak kan " kata Seungmin

Felix mengelap air mata ny menggunakan baju. Dia tak bersuara sehingga Leeknow bercakap. " MANA JAEHWA ! " teriak ny , " JAEHWA MANA ! " kata ny lagi .

" PARK JAEHWA ! " teriak ny . I.N mengusap belakang Leeknow bermksud * chill * . " sekarang . korabg faham kan . ape terjadi. puas kan . aku letih kalau kta asyik sellfish. dah . aku tunggu doktor . kaki Jaena macam mana " tnya Hyunseung. " Felix masih duduk tengah jalan , yang sedang blur. aku tak faham kenape dengan dia . " YA! DOKTOR ! CEPAT LA JAEHWA OKE KE ! " teriak Leeknow.

" ckup la Leeknow. " kata Seungmin. Diorang masih senyap macam first time berjumpa. " Han an Jaena mana sobs " tanya I.N .

" dlam bilik , Han tidur , Jaena pun tidur " kata Hyujina. Hyujina menyuruh I.N pergi dari situ sbb dia nak ckap dengan Nira. nak bermaafan . eh hari raya HAHAHAH. " Nira , mianhae sobs " ujar Hyujina lalu memeluk Nira dengan kuat. "bukan maafkan aku, Jaehwa . " kata ny lalu melepaskan pelukan. Hyujina menge"k" . Jadi dia pergi duduk sebelah Felix. Felix masih tak berhenti menàngis. Jadi Hyujina pun pergi peluk Felix. " jgan peluk aku sobs , aku ada girlfriend"

hati Hyujina jatuh. Hyujina melepaskan pelukan tersebut lalu pergi ke toilet . " AAA WAE ! ARGHHHHH " kta ny smbil menumbuk cermin. Tangan ny berdarah seperti air sirap eh tibe. Tak berhenti keluar . dia cari tisu tàpi takde. jadi pun lap gunakan baju ny. bijak tapi bodoh.

" adik ok? " Hyujina termelatah. " eh gay " kata ny , lelaki tersebut lalu mengelap tngn Hyujina yang berlumuran dengan Darah dengan Kain. " KENAPE KAU MASUK TANDAS PEREMPUAN ! " kata Hyujina. eh , tibe ny dia masuk tandas perempuan.

" oh , aku nak cuci tandas ni , aku tak la nak rogol kau " kata ny . Hyujina mengangguk. " comel jugak kau en " kta ny . Hyujina berasa jijik jadi dia pun nak keluar dari tandas tersebut. tapi...

dia tergelincir . " SHIBAL PUNYA SBUN " teriak ny , lelaki tersebut mengangkat Hyujina ke sebuah Tandas. Hyujina menjerit.

" AAAAA ANDWAEEE ! " teriak ny . " aku baik orng ny " kata ny sekali lagi. Hyujina hnya boleh diam . tangan ny diikat .

felix pov.

aku masih duduk . aku masih mengeluarkan air mata.

kuek

" eh , encik masuk tandas perempuan , saya rasa salah tandas cik " kata ku smbil melihat seorang pekerja yang msuk ke tanda perempuan. " oh , sya nak cuci toilet ni " kta ny lalu masuk.

Aku mengangguk. tapi seorang pekerja lalu depan aku . Aku tanya la " mianhae , ada pekerja lelaki yang rmbut panjang ke ? " kata ku. " takde cik knpe " kata pekerja tersebut. " ok thanks "

Mata aku terbeliak. SIA . dalam tu ada Hyujina an . jadi aku pun masuj dalam tandas tersebut. " AAAAA ANDWAEEE "

" aku baik orng ny "

" YA ! LEPASKAN DIA ! " teriak aku lalu memukul kepala ny dengan batang penyapu. Badan je sado tapi lemah. bodoh. kata aku.

aku terus pergi telefon polis. " Hyujina , awak ok ? " kata ku

" ok " kta ny lalu memeluk aku. aku pun membalas pelukan ny . " gomawo " kata ny . aku pun memblas " takpe " kata ku lalu memberi Hyujina eskimo kiss. sebab dia CUTEEE

[ love me , hate me ]
@straykidscafe

'4 :  babak haram abaikan . KEEP VOTEMENT muwah <'3 esok tak update harini dh double update

[ H ] love me , hate me | Lee minhoWhere stories live. Discover now