BÖLÜM 4 HAVUZ

3.4K 172 11
                                    

Rose, karşısındaki adama bakarken güçlü durmaya çalışıyordu. Marcus'tan korkuyordu ama bunu belli etmemeye kararlıydı.'' Doğru kararı verdin Rose. Ailemize hoş geldin.'' dedi Marcus gözlerini Rose'dan ayırmadan.

Rose terlemiş ellerini pantolonuna sildi.'' Teşekkürler. Fakat bir şeyi merak ediyorum. Beni neden korumak istiyorsunuz Bay Porte? Yani bunun bir sebebi olmalı.''

Marcus, Rose'un sorusuna cevap vermeyerek odasındaki bara ilerledi.'' İçecek bir şey ister misin ?''

Genç kadın oturduğu koltukta dikleşerek,'' Su alabilirim.'' diye yanıtladı.

Marcus ne cevap vereceğini bilmiyordu. Bu soruyu kendisi de düşünmüş fakat bir cevap bulamamıştı. Kendine viski, Rose'a ise su koyduğu bardakları aldı ve genç kadına bardağı uzattı.'' Teşekkürler.''

Marcus yerine oturduğunda içkisinden birkaç yudum aldı.'' Bir nedeni yok Rose. Suçu olmayan birinin ölmesine izin veremem sadece.''

'' Tekrardan teşekkür ederim.'' dedi odasına gitmek için ayağa kalkarak.'' İyi günler Bay Por-'' demesiyle sözü kesildi.'' Marcus. Adımla hitap edebilirsin Rose, bir de lütfen yanında Enzo olmadan bu kata çıkma.'' Genç kadın karşısındaki adamı onaylayarak başını salladı ve odadan çıktı. Elini kalbine götürerek sakinleşmeyi bekledi. Kalbi saatlerce spor yapmış gibi hızlı atıyordu.'' Korktuğum içindir.'' diye düşündü merdivenlerden inerken.'' Çok korktuğum için.''

*******

Marcus, Rose'un çıkmasıyla derin birkaç nefes aldı. Okızda bir şeyler vardı. Odasına geldiğinde sinirliyken Rose'u görmesiyle tüm siniri gitmiş yerini huzura bırakmıştı. Aşağı kata inerek mutfağa ilerledi. Enzo'nun yapmış olduğu Torrone* tatlısından birini ağızına attı.

'' Bu tatlıyı nasıl bu kadar güzel yapıyorsun ihtiyar?'' diye sordu çekmeceden su bardağı alırken.'' Ne istiyorsun yine?'' diye homurdandı Enzo.'' Yoksa bana iltifat etmezsin sen.'' Marcus, boşalan bardağı tezgaha koydu.'' Maria'nın geri gelmesini istiyorum. Ailemiz yeterince dağıldı.'' dedi yaşlı adamın yüzüne bakarak.

Enzo'nun elindeki tabaklardan biri yere düşürdü.'' Buna sen karar veremezsin Marcus.'' dedi kızgınca.

'' Tam 5 yıldır onu görmüyoruz ihtiyar. Maria gittiğinden beri ev çok sessiz. Bunun farkında olduğunu biliyorum.''

Yaşlı adam üzgünce başını salladı. Gerçekten de öyle olmuştu. Maria o kadar güler yüzlüydü ki.'' Tamam. Ama ona zaman ver evlat. Eminim orada kurulu bir düzeni vardır.''

''Kabul.''

Marcus, gece kulüplerine giderken kullandığı parlak kırmızı arabasına ilerledi. Birçok ünlü ismin gittiği barlardan birine vardığında arabasının anahtarını valeye bıraktı ve VIP yerinden içeri girdi. Porte ailesinin de bu tür yerleri vardı fakat onlar daha çok Vegas'ta idi. İtalya da olanlar için ise hatırı sayılır bir araba yolculuğu yapmak gerekiyordu. Kendi locasına oturduğunda yanına gelen kızlar sinirini bozsa da içkisini içmeyi sürdürdü.'' Yalnız kalmak istiyorum.'' dedi içkisi bittiğinde.'' Daha sonra gelin.''

Kızlar somurtarak kalktı ve aşağı tarafa doğru ilerlediler. Belindeki tabancasını çıkararak yanına koydu. Biten bardağını görünce yenisini almak için garsona el işareti verdi ve yanına çağırdı.

'' Aynısından bir tane daha.'' dedi. Fakat kendine doğru yaklaşan adamı görünce.'' Hatta iki tane olsun.'' diye ekledi.Karşısındaki garson onu onayladı ve elindeki deftere birkaç not alarak yanından ayrıldı.

Marcus, yanına gelen James ile silahını koltuktan alarak yerine yerleştirdi.'' İstesem seni burada öldürebilirim Marcus.'' diyerek Marcus'un oturduğu uzun U koltuğun karşısına oturdu.'' Hiçbir şey yapamazsın James. Kendine yeni eğlenceler aramaktan vazgeç ve yoluma çıkma. Aksi taktirde seni oyun dışı edeceğim.''

Sicilya MafyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin